יש פה נהגי תובלה שעובדים באיזור נמל אשדוד?

Eran De Niro

New member
בוקר טוב אבי

אל תדאג חביבי עניין של זמן והכל יהיה בסדר , עובדים על זה לאט לאט בן הרוש ימשיך לנבוח ואנחנו נעשה בדרך שלנו את העבודה כולם יודעים שכלב נובח לא נושך ... תזכורת שביתת הנהגים שנה שעברה.
 

Sol82

New member
יש פה נהגי תובלה שעובדים באיזור נמל אשדוד?

אם כן, בבקשה תכתבו הודעה אישית ,יש לנו הרבה מכולות ותפזורת לחודש הבא וכרגיל חסר לנו נהגים. שלא תגידו שיש מיתון:) עדיפות לעבודה קבועה מול חברות תובלה של מעל ל3 נהגים. אל תהלבו זה בעיקר מסיבות של אירגון והתנהלות. תכתבו לי הודעה אישית או למייל [email protected] לילה טוב וסופשבוע נהדר לכולם.
 

Eran De Niro

New member
הפורום קצת ריק , אבל..

אם אני אשמע על משהו אני אשלח לך מייל , אני ערן סקניה מגרר אשדוד ברוך הבא לפורום
 

Sol82

New member
קודם כל ברוכה הבאה ולא ברוך הבא

שנית, שם המשפחה שלך זה סקניה???:) סתם שאלה,מה זה גרר אשדוד ואיך זה קשור למשאיות?
 

Eran De Niro

New member
אז ככה ...

גרר אשדוד היא חברה מיוחדת שנותנת שירותי הובלה , גרירה וחילוץ לכל סוגי הרכבים , משאיות, מלגזות , ציוד הנדסי ,ציוד חקלאי מורכב , טרקטורים מיוחדים , וכו ... וזאת אחת מהנסיכות שלי
 

Eran De Niro

New member
דרך אגב תרשי לי לתקן

ברוכה הבאה , שמח שיש פה גם נשים . אז ברוכה הבאה
 

Sol82

New member
תודה:)

אבל אני רואה שדי ריק פה בפורום:( אז אתם גם חברים במועצת המובילים של בן הרוש?:) יפה המשאית אבל אני אוהבת יותר סוסות למכולות 40...20...
 
../images/Emo24.gif ברוכה הבאה

טוב לראות נשים שמתעניינות במשאיות. נשמח אם תספרי קצת על עצמך, ובעיקר על הקשר לענף. אגב, אני תומר, מנהל הפורום. נוהג ב- DAF CF-85 8X4 שנת 2008.
 

Eran De Niro

New member
זאת גם אהבה סוסות למכולות 20/40 פיט

ולגבי השאלה אם אנחנו חברים במועצת הנהגים של בן הרוש , התשובה היא לא , ובעתיד הלא רחוק יוקם ארגון נהגים שיהיה אבא ואמא לכל נהג מקצועי בראשותי , משליח על טוס טוס , נהגי אוטובוס וכמובן משאיות , וגם זה יכלול מפעלי ציוד באשר הם , עובדים על זה כל יום
 

LLRG

New member
ניראה לי שהאנשים בענף עייפים ומיואשים מהמצב.

צריך אירגון שיבנה את הענף מחדש,אבל צריך גם שהאנשים יכבדו את הענף ,ולא שכל אחד יוריד את המכנסיים רק כדי לקחת לאחר עבודה. האנשים צריכים להבין שכל הורדת מחירים לריצפה חוזרת אליהם כמו בומרנג!! עד שלא תישתנה הגישה העקומה כאן בארץ, אין סיכוי שמשהו יתקדם. כל אחד חושב שהוא המציא את הגלגל,וכל אחד חושב שהוא החכם ביותר. ההליכה צריכה להיות יחד אל מול משרד התחבורע!! אם בנושא השכר,אם בנושא ההתייחסות לנהג כאל מקצוען, ולא כטרף לשוטרים שחוגגים עליכם כל הזמן,במקביל גם ענישה לטמבלים שגורמים נזק לענף ע"י ניפוץ גשרים,הפיכת מטענים וכו... ואם בנושא הורדת מחירים למוצרי בטיחות למיניהם, מצמיגים,דרך חלפים וכו....
 

Eran De Niro

New member
זאת שיטת הפגר והנשר ,

מחכה שהענף יקרוס , ואז יבוא איזה אחד ויקח את כל הפגרים ויעשה יותר גרוע בענף הזה , יש כאלה שיעשו עבודות במחיר שהם מבאים כסף מהבית רק בשביל לקחת את העבודה , ויפסידו את הסולר ויפסידו את היום עבודה ויצאו בנזק וכל זה בשביל כמה מאות שקלים שבכל מקרה זה יוצא בסוף גרושים , אם לא הפסד.
 

LLRG

New member
אני נהג אוטובוס באגד,אבל משאיות הן אצלי בנשמה

אני מגיל אפס מסתובב בקאבינות,מפעיל מנופים,רותם ומתיר עגלות,קושר,זאת העבודה האמיתית, ואם בענף הזה היתה פרנסה,אז אין לי ספק שהייתי בוחר בקאבינה! אני יושב ורואה את צורת הנהיגה של נהגים (גם נהגי אוטובוסים וגם נהגי משאיות) ואני יכול לומר לך שאת הנהגים האמיתיים, המקצוענים,אלה שאוהבים את מה שהם עושים, (כמוני, אחרי 19 שנה,אלפי קילומטרים על כביש הערבה וקו ק. שמונה -ת"א,עדיין אוהב את הנהיגה) אפשר לסכם במספרים נמוכים מאוד! אתה יכול לראות את זה בצורת כלי הרכב שלהם,בצורת הנהיגה,בצורת הקשירה של המיטען וכו.... היום ניתקלתי בנהג פול סקאניה ברחובות,עמוס במירצפות,מגיע לצומת דרך יבנה,ליד מכבי אש, הבלמים שלו צרחו מרוב המהירות שהוא הגיע לצומת וכל זאת בזמן שהוא יודע שהוא צריך לפנות ימינה, תאמין לי ,לחתוך לו ת'ידיים. אבל כמו שזה ניראה עכשיו, הקרב אבוד מראש בתנאים כאלה. לצערי!!
 

Eran De Niro

New member
הכל מתחיל מלמטה

צריך להקים גוף שיהפוך את לימוד הנהיגה לתואר , כמו שיש כאלה שאומרים לי שיש להם רשיון 20 שנה ואני משיב להם לאבא שלי יש רשיון שישים שנה אבל הוא לא נהג מקצועי!!! זה שמחזיקים רשיון בכיס זה לא הופך את הבנאדם לנהג , שאני רואה נהג שמגיע לצומת במהירות אני יודע שהוא לא נהג . ואולי אפילו הוא קנה את הרשיון שלו !!! אני לא רוצה להשמע גזען אבל כולנו יודעים איך הציבור הערבי נוהג ברובו !!!
 

LLRG

New member
בוא אני אחדש לך,אל תלך רחוק לערבים...

תסתכל מתחת לאף שלך ותראה איך "אחינו " היהודים נוהגים! כל אחד יש לו תואר בחינוך,וכולם יודעים הכי טוב איך האחר נוהג,אבל להסתכל במראה "איך אני נוהג"??!! מה פתאום... תחשוב מה יושב על נהג מקצועי....... משקל,"ספארי" מסביבו,שיקולי דעת שנהג רכב פרטי בכלל לא מתעסק איתם,אתה רואה רמזור אדום-אתה מתכנן לך את העצירה כמו שצריך-ללא בלמים-רק רטרדר ו\או אגזוזברקס,באים הטאמבלים הקטנים ונכנסים לך מתחת לגלגלים כדי להיות ראשונים ברמזור, חיים של אנשים, אלף ואחד דברים.. ומבחינת הממשלה=משרד התחבורע,אנחנו התחתית של התחתית!! אין לנו אפילו סיווג או דירוג מקצועי. המיקצוע שלנו נחשב למיקצוע שרק הבורים,הנחשלים,אלה שלא למדו,אלה שניזרקו מבתי ספר, עוסקים בו. וככה זה ניראה,כי ככה מתייחסים אליו רבים מאלה שעוסקים בו........... נקודה למחשבה...... יכול להיות שאני נאיבי,אבל כשבאים אלי נוסעים אחרי נסיעה של 5-6 שעות ואומרים לי "תודה,איפשרת לנו לישון כל הדרך,לא הרגשנו את הנסיעה",בשבילי זה יותר מכסף! אז אני יודע שביצעתי את העבודה כמו שצריך. או כשבא אלי מנהל מוסך ואומר לי" שמע, כל הכבוד!! איך אתה מצליח לשמור על רפידות בלמים לאורך קילומטרז' כל כך גבוה", אני יודע שאני עושה את הדברים נכון. נהיגה זה לא רק להגיע ממקום למקום,נהיגה זה להרגיש,לנשום,להרגע ולהתאמץ עם האוטו,לדעת לשמור עליו,לדעת איך לנהוג לפי תנאי דרך,להסתכל על מד-הטורים ולהבין מה הוא אומר לך,להבין איך עובד המנוע,מה טוב בשבילו ומה לא...... אני מעביר הדרכות נהיגה באגד,ואני רואה יום יום כמה נהגים, שאמורים להיות מקצועיים, לא יודעים מהחיים שלהם!! אני אומר לך ,זה מתסכל אותי!! שילכו לאסוף ג'וקים,ככה לא יגרמו נזק. לגיסי יש חברת הובלה,הוא מספר לי מה עושים לו חלק מהנהגים,אני אומר לו תעיף אותם!! אבל תמיד מגיע המישפט: אבל אין נהגים...... אתה מבין??
 

Eran De Niro

New member
אני מבין ,

עוד הפעם , אני גם באותה השקפה שלך , אני באותו כיוון שלך , החוסר סובלנות בכביש זה משהו מיוחד . העלתי את הכיוון הערבי , בגלל משהו שאני באופן אישי ראיתי , משפחה אחת וחמש רשיונות נהיגה ל8 נהגים , מה היית אומר על זה?!?!? בנאדם שבועים לפני עשה תאונה ונשלל לו הרשיון ולאחר שבועים הוא עוקף אותי עם משאית חדשה , איזה אבסורד ?!?!? יוצא לך לראות בדרך נהגים עם מטען שנפל מטען שזז ,במיוחד לאחרונה עם הגלילי מתכת שלא קושרים אותם טוב והם רצים לכיוון הקבינה , זה אחד הנושאים שיש , קבל מצב , אני עם משאית עוד 750 מטר אני צריך לפנות שמאלה , אני בודק שאין אף אחד , מפעיל ווינקר , אפילו מוציא את היד לבקשה מיוחדת בשביל לעבור נתיב , ואז מגיע גולם שבמקרה הוא גם משאית ועוקף אותי והוא בכלל צריך לפנות ימינה , מה תגיד על זה ?!?!?!? יש לנו נהגים במדינה הזאת שצריך לשלול להם את הרשיון ללכת ברגל ....
 

LLRG

New member
הכל מוכר לי מנסיון אישי.זאת בעיה כואבת.

בייחוד כשאותם אלה הורסים לך ולי את מקור הפרנסה שלנו,כי אחר כך אומרים לך "אתם נהגי המשאיות" או "אתם נהגי האוטובוסים", ומה תגיד להם? זה לא אני??!!
 
למעלה