כאבים בשלפוחית השתן אחרי החזרה

Namushleh

New member
אתמול עברתי החזרה של עובר אחד ומושלם. אבל!!! בגלל שביקשו להגיע עם שלפוחית מלאה, כשהגעתי למרפאה התפתלתי מכאבי תופת שבקושי הצלחתי ללכת או לנשום. התרוקנתי ושתיתי כדי שהשלפוחית תתמלא שוב עבור ההחזרה. בזמן ההחזרה סבלתי נורא ומתוך תסכול הגעתי עד בכי, תוך כדי.
ההחזרה היתה טובה, אבל גם עכשיו, יום למחרת השלפוחית כואבת לי נורא במתן שתן, במיוחד של הבוקר. אני לא יודעת מה לעשות ואיך לטפל, בהתחשב שיש לי עובר פיצפון בבטן שצריך לקחת את הזמן ולהשתרש והטראומה הזו בטח לא עוזרת.

אגב, אין לי סינדרומים כאלה או אחרים ובדר"כ אין לי בעיה להתאפק. הפעם זה היה ממש מוזר ומוגזם. אתייעץ גם עם רופא הנשים שלי, אבל יכול להיות שהאנדומטרין גרם לי לרגישות? קרה למישהי?

מה אני עושה??? אפשר לקחת אופטלגין לפחות עד יום ראשון כשיהיה רופא? איך אני מרפאת את עצמי ומרגיעה את השלפוחית? אם יש רעיונות טבעיים אז אני מעדיפה.

תודה לעונות.
 

Namushleh

New member
לטובת אחרות שאולי יעברו את זה גם, מעדכנת:

שוחחתי עם רופא הנשים, הוא אומר שזה קורה לאחר שאיבה - זה למעשה דיקור של השחלה, מה שמגרה אותן וגורם להן לגדול והן שלוחצות על השלפוחית נורא.
הוא נתן לי תרופה לדלקת שלפוחית השתן ליתר ביטחון ואין בעיה לקחת אופטלגין אם צריך. מקווה שיעבור תוך מספר ימים.

נ.ב
הוא היה חייב לציין באותה שיחה כמה יפה היה העובר שלנו ☺️ (הוא מאוד שמח כי זה היה rescue IVF). זה נותן המון אופטימיות.
 
יופי שהצלחת לדבר איתו והוא הרגיע אותך. אכן, גם לפני שאיבה וגם אחרי כל האזור עדיין רגיש. אני הייתי מתקפלת כל פעם שהשלפוחית שלי הייתה מלאה. בהצלחה.
 

Namushleh

New member
תודה רבה! משהו אומר לי שזו לא השלפוחית שכואבת, אלא השחלות. מקווה שמחר ארגיש טוב יותר, בינתיים כואב לי (מפחדת לקחת אופטלגין כרגע כי לקחתי את התרופה לדלקת לא מזמן) :(
 
למעלה