כאוס בדואר: חבילות מתעכבות, לא עונים לטלפון [YNET]
בעקבות בלאק פריידיי והמבצע של אמזון מתקשה דואר ישראל לספק את ההזמנות ללקוחות. שליחים לא מתייצבים במועד שנקבע, חבילות הולכות לאיבוד. החברה: "אנו מתמודדים עם היקפי פעילות שאין להם אח ורע"
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5643847,00.html
ממש היום קיבלנו חבילות מאמזון ממבצעי יום שישי, עדיין לא חבילה שהזמנתי ביום שני. אתמול קיבלתי חבילה קטנה מאירופה שהזמנתי מאטסי במבצעי יום שני, ועל אייהרב כבר דיווחתי. אבל אין ספק שמרגישים את העומס – הזמנות אחרות עוד לא הגיעו, בעיקר לא מוצרים מעלי אקספרס שהזמנתי ב-11.11, למעט אחת של מוצר יקר יחסית (כמעט $30) שנשלחה במשלוח מהיר כנראה והתקבלה אחרי כשבועיים. למעשה יש אפילו מוצר קטן וזול שהזמנתי לקראת סוף אוקטובר ועוד לא הגיע. עוד לא איבדתי תקווה ואני מחזיקה לו אצבעות...
בעקבות בלאק פריידיי והמבצע של אמזון מתקשה דואר ישראל לספק את ההזמנות ללקוחות. שליחים לא מתייצבים במועד שנקבע, חבילות הולכות לאיבוד. החברה: "אנו מתמודדים עם היקפי פעילות שאין להם אח ורע"
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5643847,00.html
ממש היום קיבלנו חבילות מאמזון ממבצעי יום שישי, עדיין לא חבילה שהזמנתי ביום שני. אתמול קיבלתי חבילה קטנה מאירופה שהזמנתי מאטסי במבצעי יום שני, ועל אייהרב כבר דיווחתי. אבל אין ספק שמרגישים את העומס – הזמנות אחרות עוד לא הגיעו, בעיקר לא מוצרים מעלי אקספרס שהזמנתי ב-11.11, למעט אחת של מוצר יקר יחסית (כמעט $30) שנשלחה במשלוח מהיר כנראה והתקבלה אחרי כשבועיים. למעשה יש אפילו מוצר קטן וזול שהזמנתי לקראת סוף אוקטובר ועוד לא הגיע. עוד לא איבדתי תקווה ואני מחזיקה לו אצבעות...