כביש החוף
אני כל פעם מתעצבן מחדש כאשר אני נוסע בכביש החוף מדרום לצפון. הכביש כאילו מחולק ל- 3 מקטעים, וככל שמצפינים המצב יותר גרוע: מת"א עד נתניה הכביש במצב מצויין - רחב , מואר וסלול כהלכה. מנתניה עד אולגה המצב פחות טוב - אמנם הכביש סלול כהלכה אך מספר הנתיבים יורד ויש פחות תאורה. ומייד לאחר מחלף אולגה, יש הדרדרות רצינית - בורות, מצב האספלט בינוני מינוס ועל תאורה אין מה לדבר. כאילו זה עולם אחר, כאילו המדינה נגמרת בחדרה וצפונה משם לאף אחד לא אכפת. יש תוכניות לשדרוג הכביש מאולגה וצפונה, אך כבר שנים שלא קורה שם כלום. כביש ראשי שמקשר בין שתיים מהערים הגדולות במדינה צריך להיות בסטנדרט שונה ,לפחות כמו נתיבי איילון - צריך שיהיו בו לפחות 3 נתיבים לכל כיוון לכל אורכו, צריך יותר תאורה, צריך תחזוקה שוטפת... בקיצור צריך לקחת את פרויקט שדרוג הכביש כפרויקט בעדיפות לאומית. לאחר מכן יוכלו גם להעלות את מהירות הנסיעה שתהיה כמו באוטוסטרדה ולא כמו בכביש בין עירוני רגיל.
אני כל פעם מתעצבן מחדש כאשר אני נוסע בכביש החוף מדרום לצפון. הכביש כאילו מחולק ל- 3 מקטעים, וככל שמצפינים המצב יותר גרוע: מת"א עד נתניה הכביש במצב מצויין - רחב , מואר וסלול כהלכה. מנתניה עד אולגה המצב פחות טוב - אמנם הכביש סלול כהלכה אך מספר הנתיבים יורד ויש פחות תאורה. ומייד לאחר מחלף אולגה, יש הדרדרות רצינית - בורות, מצב האספלט בינוני מינוס ועל תאורה אין מה לדבר. כאילו זה עולם אחר, כאילו המדינה נגמרת בחדרה וצפונה משם לאף אחד לא אכפת. יש תוכניות לשדרוג הכביש מאולגה וצפונה, אך כבר שנים שלא קורה שם כלום. כביש ראשי שמקשר בין שתיים מהערים הגדולות במדינה צריך להיות בסטנדרט שונה ,לפחות כמו נתיבי איילון - צריך שיהיו בו לפחות 3 נתיבים לכל כיוון לכל אורכו, צריך יותר תאורה, צריך תחזוקה שוטפת... בקיצור צריך לקחת את פרויקט שדרוג הכביש כפרויקט בעדיפות לאומית. לאחר מכן יוכלו גם להעלות את מהירות הנסיעה שתהיה כמו באוטוסטרדה ולא כמו בכביש בין עירוני רגיל.