כביש עוקף קטן עפולה נפתח לתנועה
ביום חמישי האחרון.
לא מצליח להבין מה גרם למתכנני הכביש הזה לתכנן אותו ככה.
קטע הכביש באורך של כ-1.5 ק"מ. ישנם 2 מעגלי תנועה (אחד מהם בלי שום חיבור לכביש נוסף) כאשר לפני כל אחד מהם 2 הנתיבים מתאחדים לאחד - דבר הגורם להאטה משמעותית ויוצר צוואר בקבוק בשעות העומס.
את החיבור לכביש מס' 60, מול מעונות הסטודנטים, עשו בצומת נוסף (רמזור נוסף) במקום לחבר בצומת שכבר קיים כ-300 מ' צפונה. כתוצאה מכך - 3 רמזורים בקטע כביש של 300 מ' בערך..
בנוסף, נראה שנתנו עדיפות ברמזור לאלו הפונים מהעוקף החדש לכיוון צפון על פני אלו הבאים מצומת מכבי האש בעפולה. כתוצאה מכך נוצר עומס גדול מצומת מכבי האש לכיוון צפון - דבר שהיה קיים שם לפני פתיחת הכביש החדש כתוצאה מהתנועה הערה שזרמה בכביש 65 מכיוון בי"ח העמק ופונה צפונה בצומת מכבי האש, כך שבקטע הזה לא השיגו כלום.
בינתיים - אכזבה גדולה
ביום חמישי האחרון.
לא מצליח להבין מה גרם למתכנני הכביש הזה לתכנן אותו ככה.
קטע הכביש באורך של כ-1.5 ק"מ. ישנם 2 מעגלי תנועה (אחד מהם בלי שום חיבור לכביש נוסף) כאשר לפני כל אחד מהם 2 הנתיבים מתאחדים לאחד - דבר הגורם להאטה משמעותית ויוצר צוואר בקבוק בשעות העומס.
את החיבור לכביש מס' 60, מול מעונות הסטודנטים, עשו בצומת נוסף (רמזור נוסף) במקום לחבר בצומת שכבר קיים כ-300 מ' צפונה. כתוצאה מכך - 3 רמזורים בקטע כביש של 300 מ' בערך..
בנוסף, נראה שנתנו עדיפות ברמזור לאלו הפונים מהעוקף החדש לכיוון צפון על פני אלו הבאים מצומת מכבי האש בעפולה. כתוצאה מכך נוצר עומס גדול מצומת מכבי האש לכיוון צפון - דבר שהיה קיים שם לפני פתיחת הכביש החדש כתוצאה מהתנועה הערה שזרמה בכביש 65 מכיוון בי"ח העמק ופונה צפונה בצומת מכבי האש, כך שבקטע הזה לא השיגו כלום.
בינתיים - אכזבה גדולה