כביש A1/E35 בדרך מסיינה לשדה תעופה פיומיצ'ינו ברומא

ohadf123

New member
כביש A1/E35 בדרך מסיינה לשדה תעופה פיומיצ'ינו ברומא

שלום לכולם,

במסגרת טיול שאנחנו מתכננים לאזור טוסקנה בספטמבר התלבטנו אם סיום הטיול בסיינה ומשם לנסוע ישירות לנמה”ת פיומיצ'ינו בדרך הנ”ל הוא אפשרי או ריסקי מדיי בגלל החשש לעיכובים בלתי צפויים שעלולים לקרות לנו לפני הטיסה בכביש הזה.

כעיקרון הטיסה מנמה”ת פיומיצי'נו תצא ב22:00. אם אנו (זוג) רוצים להיות ב19:30 בטרמינל מתי כדאי לצאת מסיינה בהתחשב בכך שב”גוגל מאפס” רושמים שזמן הנסיעה הוא שעתיים וחצי.

האם יש מישהו שנסע לאחרונה במקטע הדרך הזו ויכול לספר עליו אם הוא עבר אותו חלק ובכמה זמן...או שאולי היו עיכובים עקב פקקים? האם בימי רביעי בחודש ספטמבר (היום בו אנו אמורים לנסוע) יש שם פקקים ? האם משהו יודע אם מתבצעות כעת עבודות בכביש שיכולות לעכב.

ולסיכום, האם זה ריסקי לעשות את הנסיעה הזו ביום של הטיסה או שעדיף לעשות אותה יום לפני ולהתקרב לפרברים של רומא או לרומא עצמה ואז ביום האחרון לנסוע מרומא והאזור ישירות לנמה”ת?

אנו מעדיפים לסיים את הטיול בחבל טוסקנה ולהגיע ישירות לנמה”ת משם אך בגלל החשש מעיכובים בכביש הזה ביום הטיסה אנו מתלבטים אם עדיף לעבור אותו יום לפני.

תודה.

 
לי אין תשובות, אבל ל-WAZE בדרך כלל יש.

לא מכיר את האזור ואת הכבישים, אבל, WAZE עובד מצוין באיטליה, בעברית. אם דרך אחת תהיה פקוקה או עם עבודות בכביש, אז ישלח אותך לדרך אחרת.
 

mbar30

New member
האמת אנחנו עשינו את זה לפני חודשיים

אבל מרומא לסיינה , יש הרבה אזורים של עבודות בכביש אבל האיטלקים די מיומנים ומהירים אנחנו עשינו יום לפני הטיסה את הנסיעה לרומא על מנת שלא להגיע באיחור לטיסה.
זה משהו כמו 3 שעות +
לגבי פקקים ועניינים זה משהו שתחווה בזמן אמת ואולי תרצו לרדת מהראשי ולראות חווה באמצע שום מקום או להכנס ליקב
קומו מוקדם וצאו לדרך ישר ..
אם תחליטו לישון לילה לפני ברומא יש אפשרות ללון בהולידי אין ויש שאטלים לעיר עצמה
זה מה שעשינו וחזרנו עם מונית למרות שיש לנו רכב זה חוסך התברברות בכבישים עם הנהגים המהוללים הרומאים .
קחו לילה רומנטי ברומא באחד הפיאצות לאור נרות
ולמחרת בבוקר תטיילו מעט תאכלו ארוחה טובה ותעלו למטוס בכייף
נסיעה טובה
 
סיינה פיומיצ'ינו

בוקר טוב,
תמיד עדיף לקחת שעה וחצי אקסטרא לכל מקרה.
המלצתי:
את סיינה עשו בבוקר נניח עד 13:00, 14:00. משם התחילו להדרים לכיוון רומא.
יש אזור מדהים מדרום לעיר, 20, קמ שנקרא CASTELLI ROMANI. עיירה מדהימה בשם NEMI. עיירת גורמה קטנה ומטריפה. גם ה עיירה CASTELGANDOLFO יפייפיה. יושבות שתיהם על אגמים שהיו בעבר הרי געש.
משם לשדה 40 דקות.
גם פחות ריסקי וגם עוד פניהה מדהימה לסיום הטיול.
 
למעלה