כדאי לעשות חופשי חודשי?

rotemm90

Member
אני נוסעת מדי יום מת"א ליפו ובחזרה כדי לבקר קרובת משפחה שמאושפזת שם. אני רוכשת חופשי יומי, משום שלפעמים אני נוסעת יותר מפעם אחת. חשבתי שזה אמור לקחת שבועיים, אבל הם האריכו בעוד שבוע, ואחריו היא אמורה לעבור ממחלקה שיקומית לסיעודי מורכב בתשלום משום שהופיע אצלה פצע לחץ. אחראי המחלקה אמר לי שזה עשוי לקחת גם חודש או חודשיים והמליץ להשאיר אותה שם עד שיחול שיפור משמעותי. אבל יתכן שהיא תשנה את דעתה, או שהמוסד ישנה את דעתו.
השאלה היא בעצם אם אפשר לעשות חופשי חודשי ואחרי כמה ימים לבטל אותו ולקבל איזשהו החזר, משום שאם היא בכל זאת תשתחרר לביתה, לא יהיה לי שום עניין לנסוע עוד באוטובוסים לעולם.
תודה מראש.
 
נערך לאחרונה ב:

Ccyclist

Well-known member
אני נוסעת מדי יום מת"א ליפו ובחזרה כדי לבקר קרובת משפחה שמאושפזת שם. אני רוכשת חופשי יומי, משום שלפעמים אני נוסעת יותר מפעם אחת. חשבתי שזה אמור לקחת שבועיים, אבל הם האריכו בעוד שבוע, ואחריו היא אמורה לעבור ממחלקה שיקומית לסיעודי מורכב בתשלום משום שהופיע אצלה פצע לחץ. אחראי המחלקה אמר לי שזה עשוי לקחת גם חודש או חודשיים והמליץ להשאיר אותה שם עד שיחול שיפור משמעותי. אבל יתכן שהיא תשנה את דעתה, או שהמוסד ישנה את דעתו.
השאלה היא בעצם אם אפשר לעשות חופשי חודשי ואחרי כמה ימים לבטל אותו ולקבל איזשהו החזר, משום שאם היא בכל זאת תשתחרר לביתה, לא יהיה שום עניין לנסוע עוד באוטובוסים לעולם.
תודה מראש.

אם זה מתארך לטווח פתוח - בהחלט עדיף חודשי.

אפשר להטעין אחד מחר והוא יהיה תקף ל 30 יום.

החוזה נקרא חופשי חודשי עד 225 קילומטר ללא רכבת.

זה יחסוך לך הרבה התעסקויות. החודשי עולה בערך כמו 18 חזים יומיים.

כדי שזה יעבוד הרב קו צריך להיות מזוהה - עם תמונה (גם דהוייה) ומספר זהות. אי אפשר להטעין חופשי על רב קו אנונימי.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240119-205720_Rav-Kav Online.jpg
    Screenshot_20240119-205720_Rav-Kav Online.jpg
    KB 372.4 · צפיות: 3
  • Screenshot_20240119-205654_Rav-Kav Online.jpg
    Screenshot_20240119-205654_Rav-Kav Online.jpg
    KB 324.7 · צפיות: 2

DANIAVNI

Well-known member
אני נוסעת מדי יום מת"א ליפו ובחזרה כדי לבקר קרובת משפחה שמאושפזת שם. אני רוכשת חופשי יומי, משום שלפעמים אני נוסעת יותר מפעם אחת. חשבתי שזה אמור לקחת שבועיים, אבל הם האריכו בעוד שבוע, ואחריו היא אמורה לעבור ממחלקה שיקומית לסיעודי מורכב בתשלום משום שהופיע אצלה פצע לחץ. אחראי המחלקה אמר לי שזה עשוי לקחת גם חודש או חודשיים והמליץ להשאיר אותה שם עד שיחול שיפור משמעותי. אבל יתכן שהיא תשנה את דעתה, או שהמוסד ישנה את דעתו.
השאלה היא בעצם אם אפשר לעשות חופשי חודשי ואחרי כמה ימים לבטל אותו ולקבל איזשהו החזר, משום שאם היא בכל זאת תשתחרר לביתה, לא יהיה לי שום עניין לנסוע עוד באוטובוסים לעולם.
תודה מראש.
לפרופיל רגיל ללא רכבת
חופשי חודשי עולה 100 שח
חופשי יומי 12.5 שח
מה שזה אומר שבנסיעה התשיעית עדיף חודשי על יומי ונותן עדיפות מכרעת לחודשי
לדעתי עדיף לקנות חופשי חודשי
מה יכול להיות
אם לא תהיה החלטה שתגרום לך להפסיק לסוע אז עדיף חודשי על יומי
ואם תהיה החלטה באותו חודש
אם היא תהיה אחרי הנסיעה התשיעית - בכל מקרה הרווחת או לא הפסדת
אם היא תהיה לפני הנסיעה התשיעית - אז יהיה הפסד בגובה הנסיעות העודפות אבל בינתיים את תחסכי בזה
שאחרי נסיעה תשיעית באותו חודש את מרוויחה והסיכוי לרווח עולה על סיכוי להפסד בעתיד

המצב היחיד שיכול להיות בעייתי
קנית חופשי חודשי ומייד אחרי מתקבלת החלטה
מה שאפשר לעשות זה לנסות לברר לפני שאת קונה חופשי חודשי מה צפוי להיות בשבוע שבועיים הקרובים
לא מאמין שהחלטות מתקבלות בצורה מפתיעה לחלוטין
אם תשמעי לפני קנייה שהיא מועמדת לשחרור בעוד שבוע למשל אז תעברי לחופשי יומי
גם אז
כל ההפסד שלך יהיה של שתיים שלוש נסיעות כלומר 36 שח בערך .

*אם את מעוניינת תשלחי לי בפרטי פרטי חשבון בנק ואפקיד לך סכום לסיוע בחשבון .
 

Ccyclist

Well-known member
לפרופיל רגיל ללא רכבת
חופשי חודשי עולה 100 שח
חופשי יומי 12.5 שח
מה שזה אומר שבנסיעה התשיעית עדיף חודשי על יומי ונותן עדיפות מכרעת לחודשי
לדעתי עדיף לקנות חופשי חודשי
מה יכול להיות
אם לא תהיה החלטה שתגרום לך להפסיק לסוע אז עדיף חודשי על יומי
ואם תהיה החלטה באותו חודש
אם היא תהיה אחרי הנסיעה התשיעית - בכל מקרה הרווחת או לא הפסדת
אם היא תהיה לפני הנסיעה התשיעית - אז יהיה הפסד בגובה הנסיעות העודפות אבל בינתיים את תחסכי בזה
שאחרי נסיעה תשיעית באותו חודש את מרוויחה והסיכוי לרווח עולה על סיכוי להפסד בעתיד

המצב היחיד שיכול להיות בעייתי
קנית חופשי חודשי ומייד אחרי מתקבלת החלטה
מה שאפשר לעשות זה לנסות לברר לפני שאת קונה חופשי חודשי מה צפוי להיות בשבוע שבועיים הקרובים
לא מאמין שהחלטות מתקבלות בצורה מפתיעה לחלוטין
אם תשמעי לפני קנייה שהיא מועמדת לשחרור בעוד שבוע למשל אז תעברי לחופשי יומי
גם אז
כל ההפסד שלך יהיה של שתיים שלוש נסיעות כלומר 36 שח בערך .

*אם את מעוניינת תשלחי לי בפרטי פרטי חשבון בנק ואפקיד לך סכום לסיוע בחשבון .

חופשי אוטובוסים ב ₪99 זה רק בפריפריה. היא נוסעת מתל אביב ליפו, המחיר לחופשי אוטובוסים 225 ק"מ במרכז הוא ₪225 .
 
היעיל ביותר אפליקציה שמעבירה לחופשי חודשי ברגע שסך הנסיעות בתקופת החיוב מגיע לעלות חופשי חודשי
האם האפליקציה כבר מסוגלת לשקלל אזורית? למשל, אם נסעתי 25 ימים בחודש רק באוטובוסים בטווח ה 15 ק"מ , ופעם אחת נסעתי ברכבת, או לטווח ארוך יותר, אשלם על החופשי חודשי הזול+נסיעה יקרה אחת בנפרד?
 

Ccyclist

Well-known member
האם האפליקציה כבר מסוגלת לשקלל אזורית? למשל, אם נסעתי 25 ימים בחודש רק באוטובוסים בטווח ה 15 ק"מ , ופעם אחת נסעתי ברכבת, או לטווח ארוך יותר, אשלם על החופשי חודשי הזול+נסיעה יקרה אחת בנפרד?

על פניו כן, אך הערה אחת: באוטובוסים החודשי הוא ל 225 ק"מ ולכן מסף של 18 יומי נסיעה ביומי 15 ק"מ ( ₪12.50 × 18 = ₪225 ) המרחק שאת זכאית לו גדל לכדי 225 ק"מ באוטובוסים.

כלומר: ממרכז תל אביב אפשר לנסוע באוטובוס לכל גבולות המדינה למעט דרומית לכביש 13 טיפה מצפון לאילת. מחיפה אפשר להגיע עד שמורת עין עבדת שבנגב, אך לא למצפה רמון. ממרכז ירושלים אפשר להגיע תאורטית לפארק תימנע אך לא לנמל התעופה רמון (תלוי איפה מתחיל אזור אילת התח"צי).

זהו תימחור פופוליסטי ומוזר הנותן מחיר אוטובוסי זולבמיוחד למקומות שנוסעים לא היו חולמים להגיע אליהם, אך מעלה באופן ניכר את מחירי הנסיעה ברכבת שהיא האמצעי הבינעירוני הנוח יותר.

עד כמה שאני מבין בתרחיש שהצגת האפליקציה אמורה לגבות חודשי אוטובוסים 225 (₪255) ועלות נסיעת רכבת / יומי כולל רכבת במידה ונסעת הלוך חזור באותו היום.

בגלל שבאפליקציות מקבלים חשבון לקראת סוף החודש (ב 24 או ב 25 אם אינני טועה) - יש מי שמעדיפים שיטה של תשלום מראש ברב קו במקום התחשבנות בדיעבד עם אפליקציות מטעם משרד התחבורה. גולשים רבים בפורום ממליצים על האפליקציות, אז כנראה שהן עובדות.
 
nmhg k
על פניו כן, אך הערה אחת: באוטובוסים החודשי הוא ל 225 ק"מ ולכן מסף של 18 יומי נסיעה ביומי 15 ק"מ ( ₪12.50 × 18 = ₪225 ) המרחק שאת זכאית לו גדל לכדי 225 ק"מ באוטובוסים.

כלומר: ממרכז תל אביב אפשר לנסוע באוטובוס לכל גבולות המדינה למעט דרומית לכביש 13 טיפה מצפון לאילת. מחיפה אפשר להגיע עד שמורת עין עבדת שבנגב, אך לא למצפה רמון. ממרכז ירושלים אפשר להגיע תאורטית לפארק תימנע אך לא לנמל התעופה רמון (תלוי איפה מתחיל אזור אילת התח"צי).

זהו תימחור פופוליסטי ומוזר הנותן מחיר אוטובוסי זולבמיוחד למקומות שנוסעים לא היו חולמים להגיע אליהם, אך מעלה באופן ניכר את מחירי הנסיעה ברכבת שהיא האמצעי הבינעירוני הנוח יותר.

עד כמה שאני מבין בתרחיש שהצגת האפליקציה אמורה לגבות חודשי אוטובוסים 225 (₪255) ועלות נסיעת רכבת / יומי כולל רכבת במידה ונסעת הלוך חזור באותו היום.

בגלל שבאפליקציות מקבלים חשבון לקראת סוף החודש (ב 24 או ב 25 אם אינני טועה) - יש מי שמעדיפים שיטה של תשלום מראש ברב קו במקום התחשבנות בדיעבד עם אפליקציות מטעם משרד התחבורה. גולשים רבים בפורום ממליצים על האפליקציות, אז כנראה שהן עובדות
 
למעלה