כדאי לקנות בהדרים?

גולו44

New member
כדאי לקנות בהדרים?

בוקר טוב, אנו מעוניינים לרכוש דירה בהדרים נודה לכם על תשובות כנות לגבי סוג האוכלוסיה רמת החינוך , הנקיון וכו כרגע אין ממש היצע בשכונה זו .. נקווה שנמצא
 

D o o S h a

New member
כן

אנחנו עברנו להדרים לא מזמן וזה מקום מ-ה-מ-ם, שקט, יש שם מרכזים ופארקים וכיף לילדים ויש תחנות אוטובוס... קיצר.. מקום מצוין. עכשיו, השאלה היא איפה בדיוק בהדרים, כי יש מקומות יותר רועשים ויש פחות... בקיצור לדעתי ממש שווה, זאת שכונה יפה, חדשה, שקטה, כיפית ומהנה.. והכי מאמית בעולם!
 
הדרים- מקום מקסים!

מקום חדש יחסית בכפר סבא, פתחו שם מרכז מסחרי חדש, קרוב מאוד לאיזור תעשייה שגם שם יש חנויות ודברים. המקום יפיפה מוקף בגנים, באמת מומלץ. בנוגע לחינוך רמת החינוך בכפר סבא באופן כללי די גבוהה יחסית לארץ. השאלה היא חינוך למי? בני כמה הילדים? האם ביררת על גנים או בתי ספר? הניקיון גם חיובי ביותר. בכלל כאחת שגדלה כילדה בכפר סבא ממליצה לגדול כאן. עם כל האלימות והפחד שהולך היום בארץ כפר סבא יחסית במקום טוב.
 
מאוד, הדרים החדשה? בהחלט!

מקום מהמם, פשוט מהמם. שכונת הדרים החדשה, יתרונות: קרוב לאיזור תעשיה בכפר סבא קיים קניון "הדרים" יש שם גם את מק דונלדס
גינות יפות, חצרים יפים, מקום יפהפה. קרוב לאיצטדיון כדורגל. קרוב מאוד לטיילת של רח' בן יהודה. שקט. גן ציבורי. יש מגרשי ספורטק (כדורגל, סל, עף, ועוד). חיסרון: מחירי הדירות שם כנראה יקרות (הייתי בקוטג' לדוגמה כי אני מחפש דירה חדשה לעבור). לא ראיתי עוד חסרונות נוספים.
 
למעלה