כדאי לקרוא בבלוגיה 13.5.09

mraboy

New member
עכשיו, נערי האוצר מתלוננים

לאחר שהושגו הסכמות עקרוניות בדבר עסקת חבילה כלכלית /חברתית מתלוננים "נערי האוצר" כי לא שיתפו אותם בדיונים האחרונים. אם זה נכון הרי מה שעשו להם נתניהו ברק ועופר עיני דומה מאוד למה שהם עשו לשרי הממשלה, בטיוטת חוק ההסדרים ובגזירות הכלכליות שהנחיתו
 

ע נ נ ת

New member
הפעם באמת יש צמח מיוחד ../images/Emo13.gif

רימונית הלטם - צמח מדהים! בואו לראות! מיוחד ומעניין!
 

seymore butts

New member
האישה שלימדה את בנות מינה להינות ממין אנאלי

מה הייתם אומרים לו מישהי כמו ד"ר רות וסטהיימר, או דמות ידועה אחרת הנוהגת לייעץ באמצעי התקשורת במה שקשור למין ומיניות, הייתה מחליטה יום אחד להדגים באופן אישי בצורה המפורשת ביותר מול עדשת המצלמה את הדברים עליהם היא נוהגת בדרך כלל רק לדבר ? זה מה שעשתה טריסטן טאורמינו, הנחשבת היום לכוהנת הגדולה לענייני מין אנאלי של אמריקה. אזהרה: הרשומה והבלוג מיועדים למבוגרים בלבד !!!
 
שלילת רישיון להורות - יש דבר כזה

האם אין דרך להעניש בני זוג שניסו לקנות תינוקת בצורה שלא תשלול מהם את האפשרות להיות הורים לעד ? הפרטים כאן
 

CooknBake

New member
ממתק שוקולד מנומר ../images/Emo211.gif

קל להכנה וכ"כ טעים שאי אפשר להפסיק לזלול. המתכון כאן
 

מנשה23

New member
הילד שנהרג בתאונה התעקש "כביכול" ללכת אל מותו

כאן כדאי לכם לרשימת המעודכנים שלי
 
אני בוש להיות תלמדכם. אתם גנבים ושקרנים

... כתיבת תזה כעבודת גמר לתואר היא דרישה אנכרוניסטית ומיותרת. מספר הקוראים של התזה דומה מאוד למספר האנשים שנותנים לה ציון – 5 קוראים לתזת דוקטורט ו-3 לתזת מאסטר. אותם קוראים שנותנים לה ציון, הם גם אלה שצריכים לעמול בהדרכת הסטודנט שכותב אותה והם עושים זאת בלי שום תמורה. לכן, בהרבה תזות כתובות שטויות מוחלטות – זה חוסך מהמנחים כל מאמץ הוראתי. "ברוכים הבאים למכון למצוינות בחקר _____" פתח אחד המנחים את המצגת המראה לחוקרי המכון את עיקרי התזה. "היום תציג לנו _______ את מחקרה שמומן על ידי קרן פדרלית להתקדמות הסיוע לאוכלוסיית _____ בלה בלה בלה בלה בלה בלה." מצוינות בתחת שלי וגם ההתקדמות עמוק בפנים. הגברת עשתה מחקר שבדק כלי חקר חדש בעזרת שימוש בו בתחום שלא נחקר קודם. זה אבסורד. זה פרדוקס. אם אתה בודק כלי חקר חדש, עליך להפעיל אותו על מידע שקיים כבר אצלך כי אחרת לא תדע אם הוא נותן תוצאות נכונות או לא. בגלל התעקשות לעבוד על פי הפרדוקס זה בדיוק זרקתי את אותם המנחים בדיוק. אז למה הם מתעקשים להמשיך עם הפרדוקס הזה? פשוט מאוד: אם התלמיד צריך להמציא הכל מחדש, הם לא צריכים לעזור לתלמיד למצוא שום חומר ישן. הם לא צריכים אפילו לדפדף בחומר במחברות הישנות של עצמם. התלמידה לא השתמשה בשום הליכי פיתוח מסודרים או מוכרים שהם כשהיא "פיתחה" את כלי המחקר החדש שלה... ... כולם כמעט ידעו שהמחקר הזה הוא בלוף ובדיון שאחרי המצגת היה לנרדמים בה לא מעט מה לומר. אחת מהם אמרה שיעניין אותה לראות איך תלמיד אחר מהמחלקה ימשיך את ה-"מחקר" הזה מהמקום בו תלמידה זו הפסיקה אותו. ... http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1477947
 
למעלה