מי שגולש באתר תפוז, יודע שהם דוחפים פרסומות כמעט לכל מקום אפשרי. עד היום אולי היה ניתן במאמץ רב לסבול את הפרסומות הרבות, אבל הפרסומת האחרונה שהוסיפו לעמודים הראשיים שבה החליפו את פס הגלילה לפרסומת של משקה מסויים, היא הקש ששבר את גב הגולשים. בעקבות הפרסומות האלה הכנתי סרטון קצר בשם "התפוז הנדיב" http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1752985 הרשומה מופיעה גם בבלוג הגיבוי, למקרה שאי אפשר להיכנס לרשומות בתפוז: http://user-64.blogspot.com/2010/07/blog-post_20.html
http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1753077 כל ילד מכיר את סיפורה של מרים רות, "מעשה בחמישה בלונים". מסופר בו על ילדים אשר קיבלו מתנה בלונים בצבעים שונים ובכל פעם שבלון התפוצץ נאמר : "אל תצטער רוני רון, זה סופו של כל בלון " .
אחרי אווירת תשעה באב הרצינית ולכבוד שבוע בעלי החיים ב"תפוז" קבלו סיפור נחמד על החתולה שלא יודעת לעשות "מיאו" ובמקום זה עושה קול של ציפור. אך זו לא התכונה המיוחדת היחידה שלה. שווה לקרוא. http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1753271&r=1