כמה מילים על השרות בארץ או סיפור הדייל מאל על
כמה מילים ודעה אחת - רשומה חדשה בנושא צרכנות ורמת השירות בארץ "כשלקוח נכנס לחנות מסוימת הוא עושה לחנות סוג של טובה. טובה לא במובן של רחמים כמובן אלא במובן שהוא עוזר לחנות להתקיים ונותן לה מה שהיא מייחלת לו כל כך (מעמידה מוכרת כל יום במשך 10 שעות מתוך תקווה שמישהו יכנס בשעריה) והחנות צריכה להעריך ולהבין זאת ולהתנהג ללקוח בהתאם. חנות היא עסק לכל דבר וקיימת מתוך אינטרס ברור של עשיית רווחים. אני בטוחה שהבעלים של צומת ספרים לא הקים את הרשת מתוך מטרה לעזור ליולי תמיר במילוי תפקידה. ושהבעלים של פוקס הוא לא בדיוק בוגר שנקר שרק רוצה להתבטא. הוא איש עסקים! עובדה שעכשיו הוא החליט `להתמחות` במוצרים לגוף ופתח עוד מותג העונה לשם `ללין` (שאגב בחר לו אחלה גרפיקאית, גם ללוגו וגם לעיצוב הפריטים. שבהחלט מצליחים למכור אשליות ורודות או סגולות בריח פטשולי לבנדר על רקע לבן...) "