כוחו של התת מודע

כוחו של התת מודע

אני קוראת עכשיו את הספר "כוחו של התת מודע". כתוב שם שבכדי להצליח בסיטואציות מסויימת צריך ממש לדמיין אותן מתרחשות.
לצערי, כשאני מנסה לעשות את זה- אני לא מצליחה להתרכז ולהביא את עצמי למצב כזה עם תוצאות טובות.
מה היית מציע לי לעשות בכדי להתגבר על זה?
 
כוחו של התת מודע

היי כפינה,


כמה טיפים שיוכלו לעזור לך:

1. רוב האנשים אינו מסוגל לדמיין את עצמו משיג יותר מפי 2 ממשהו שהוא חווה בעבר. אם ניסית לדמיין משהו שהוא מאוד רחוק מהתוצאות שחווית, עדיף שתמקדי את עצמך בלדמיין מטרת ביניים קרובה יותר (שאפשרית יותר לביצוע מבחינתך) ולהתחיל ממנה. אחר כך, תוכלי לדמיין מטרה יותר רחוקה וכן הלאה.

2. לפעמים, קשה לנו לדמיין מכיוון שאנחנו נמצאים במקום שאינו שקט מספיק או שהסביבה אינה כזו שבה אנחנו מסוגלים להירגע. לכן, רצוי למצוא מקום וזמן שבהם אנחנו יכולים לשבת בשקט, להרגיע את עצמנו ואז להתחיל לדמיין. היכולת להירגע ואפילו להעמיק את הרגיעה (בדומה למדיטציה) יאפשרו לך לדמיין יותר בקלות.

3. למרות שהספר הוא נחמד, לדמיין זה לא מספיק. השימוש בדמיון יכוון את תת המודע שלך לעשות את כל הפעולות שתלויות בו להגעה לתוצאה. עם זאת, אם לא נעשה פעולות פיזיות בכיוון התוצאה, היא לא תגיע. בדיוק כמו ששימוש בדמיון לא יעזור לנו לזכות בלוטו אם לא נמלא טופס.
 
תודה

אני אקח את עצה מספר 1. תודה רבה.
לגבי עצה 3- אני מחפשת אהבה. אני עושה פעולות על מנת להכיר- יוצאת, מסתובבת, מתלבשת יפה וכדומה..אך זה לא עוזר. אז חשבתי שלהתחיל לעבוד עם התת מודע יוכל להטיב עימי.
אתה לא חושב ככה?
 
בוודאי שאני מסכים

עד כמה הגדרת את מושא האהבה שלך באופן מדויק לפני שדיימנת את עצמך נפגשת איתו (או איתה, או כל שילוב אחר)?
 
למען האמת, אני יודעת בדיוק את מי אני רוצה.

אדם ספציפי. הוא נמצא לידי ביום יום. יש סיכוי שהוא ירצה בחזרה- כך שזה לא מנותק לחלוטין מהמציאות, אבל לצערי אין לנו יותר מידי אינטרקציה, על אף שאנחנו נמצאים זה ליד זה...
אני מייחלת למישהו ספציפי.
 
אז...

אם זה אדם ספציפי לא מספיק לייחל ולדמיין, עם כל הכבוד לכוחו של תת המודע. במידה ואת נמצאת ליד אותו אדם, כדאי שתיצרי הזדמנויות שבהן הוא יוכל לדבר איתך.

אני לא בהכרח מציע לך "להתחיל" איתו, אלא פשוט לייצר באופן הדרגתי יותר ויותר שיחות שבהן הוא גם ייקח חלק או שאליהן הוא יוכל להצטרף. אם הוא ירגיש יותר בנוח לדבר איתך, יוכלו להיווצר הזדמנויות שבהן תוכלו להתקרב מעט יותר.

נקודה חשובה פה היא לשים לב שמערכת היחסים שלכם תתאים למסגרת שבה כל זה מתבצע. יש הקשרים (כמו במסגרות עבודה מסוימות) שבהן לא יקבלו בעין יפה פיתוח מערכות יחסים בין 2 עובדים.

לא שזו בהכרח צריכה להיות סיבה לא לקדם משהו שכזה, אלא חשוב לדעת שלפעמים יש לזה השלכות ולפעמים זו גם הסיבה שבגללה אנשים לא יוזמים אינטראקציה במקומות עבודה עם אנשים שמוצאים חן בעיניהם.
 

ommerl

New member
מציאת זוגיות לכפינה המקורית מספר 1

היי. אני במקרה עוזר לרווקים רווקות וזוגות ליצור זוגיות כשהדגש הוא על הגשמה עצמית בזוגיות. אני מניח שאת לא בן אדם שרוצה להתפשר על הזוגיות שלו אלא את רוצה זוגיות מדהימה.
&nbsp
העניין הוא שתיארת כאן שני דפוסים בעייתיים:
א- את ממקמת את עצמך בעמדה מאוד חלשה לפעול ממנה. את מייחלת למישהו ספציפי. מייחלת זה אומר שאת לא פועלת. לא לקחת אחריות על העניין ואת מקווה שהוא אולי יתחיל איתך יום אחד. אני לא אומר את זה כדי לשפוט אותך, זה פשוט מה שמשתקף מהשפה שבה השתמשת.
זה דומה ל"לנסות". זה דפוס שמסיר ממך אחריות על זה שזה כרגע לא מצליח לך.
&nbsp
ב- העובדה שזה מישהו ספציפי בעייתית מאוד. יש לזה כמה סיבות:
1: יכול להיות שאת שמה עליו את כל התקוות שלך לזוגיות. אם זה לא ילך איתו זה לא יקרה לעולם. זה דפוס שאני השתמשתי בו הרבה וזה היה מלחיץ אותי עד לרמה שלא יכולתי לדבר ליד בחורות שרציתי. אני לא יודע מה כרגע רמת הקשר ביניכם אבל אם יש לחץ מהסוג הזה קשה מאוד לנהל שיחות בחופשיות וליצור זוגיות.
&nbsp
2: אין לך שום שליטה עליו. לא משנה מה תעשי, כמה סקסית תהיי, כמה מושכת תהיי, כמה מדהימה ומעניינת תהיי- תמיד יש סיכוי שהוא פשוט לא ירצה. מה תעשי אז?
&nbsp
שלא תביני לא נכון, אני חושב שזה מצוין ששמת אותו על הכוונת שלך ושאת יודעת שאת רוצה אותו, אבל כדי לכוון את עצמך ואת תת המודע שלך בצורה יעילה יותר אני ממליץ לך להרחיב את ההגדרה שלך לזוגיות שאת רוצה. הוא יכל להיות חלק מההגדרה אבל אם לא ילך איתו יוכל להיות מישהו אחר. אז ההמלצה שלי היא כזאת:
קודם כל תחליטי איזה זוגיות את רוצה. איזה רגשות את רוצה שיהיו שם, איזה ערכים את רוצה למממש בזוגיות. למשל- אהבה, תשוקה, כנות, תחושת משמעות, משפחתיות.
&nbsp
אחר כך תוציאי את עצמך מהעמדה החלשה של "מייחלת" לעמדה חזקה של נחישות ליצור זוגיות. לעמדה של החלטה אמתית. בסרטון הזה אני נותן תרגיל שאם תעשי אותו נכון הוא יכול לגרום לך לקבל החלטה אמתית ולהיכנס לעמדה חזקה יותר https://youtu.be/DqZIW75UPms (כותרת קצת מפוצצת אבל זה אחד הסרטונים המוצלחים בערוץ שלי).
כשאני השתמשתי בתרגיל הזה ממש כמו שאני מתאר אותו בסרטון נגעלתי מעצמי בנוגע למשהו שרציתי לשנות והדרך לשנות אותו הייתה קצרה מאוד מאותו רגע.
&nbsp
שימי לב שזה לא תרגיל NLP קלאסי וזה לא דורש ידע ב- NLP. כל אחד יכל לעשות את זה.
&nbsp
זה ככה על קצה המזלג. מניסיוני 90 אחוז מהעבודה על מציאת זוגיות היא על המיינדסט. על ההיפתחות הרגשית לזוגיות, ההתגברות על הפחדים, הפיתוח של דימוי עצמי גבוהה ופיתוח של יכולת נתינה אמתית לבן אדם אחר. יכולת כל כך נחוצה בזוגיות.
&nbsp
מקווה שעזרתי.
&nbsp
באהבה,
עומר לוין.
 
למעלה