יוסי סופר1
New member
"כוכבי השרות "של סלקום
תשמעו סיפור מעצבן ומשפיל. בתאריך 28 באוגוסט חל יום הולדת של אישתי,רציתי להפתיע אותה בשידרוג מכשיר הסלקום שברשותה,פניתי למחלקת מכירות של סלקום,ענתה לי אלה , "שהתרגשה" מכוונתי הרומנטיות והציעה לשלוח אלי סוכן עם מכשירים ושאישתי תבחר מכשיר,אלה תאמה עם הסוכן ניב שיתיצב בביתינו בשעה 19.00 שעת השיא בחגיגת יום ההולדת, בשעה המיועדת לא הגיע הסוכן. בשעה 20.15 כשלא הגיע הסוכן התקשרתי לסלקום ענה לי קובי שניסה לשווא להשיג את הסוכן,ומשלא הצליח נתן לי את מספר הנייד של הסוכן על מנת שאני אנסה לאתר אותו,התקשרתי לסוכן השארתי הודעה כמובן שהוא לא התיחס ולא ענה. אתם כמובן מבינים את המצב המביך שבו הייתי את הבושה ועוגמת הנפש והרגשת המטומטם שחשתי. למחרת התקשרתי לשרות הלקוחות של סלקום,וגוללתי את הסיפור,ורציתי הסברים. ולהלן הכוכבים בסלקום ששוחחתי איתם מבלי לקבל הסברים. חן,גלית(פעמיים),אורלי,והגדילה לעשות רעות("לטענתה אחראית שרות לקוחות")שאמרה לי שאינה רוצה להשמע קרירה,אבל אני לא יכול לצפות לקבל מכשיר באותו יום,ולא עניין אותה כלל שהיוזמה וההבטחה היתה של סלקום,ואמרה לי בחוצפה שהיא לא מטפלת בתלונה אלא מעבירה אותה למכירות(מעניין למה היא התקשרה אלי). למחרת התקשרה אלי מורן האחראית על הסוכנים והתנצלה ,והיא אמרה שהיא שוהה באילת בחופשה והיא טורחת לדבר איתי בזמן חופשתה(מה דעתכם על ההקרבה) וכמובן שאני עדיין מחכה שהיא תסיים את חופשתה. תסלחו לי הקוראים על המכתב הארוך אבל חשובה לי דעתכם,ואם אי פעם נתקלתם בשמות הנ"ל או תתקלו בהם בעתיד אז שימו לב טוב טוב(אלו הכוכבים האמיתיים של סלקום לא אנחנו הלקוחות) בברכת שנה טובה
תשמעו סיפור מעצבן ומשפיל. בתאריך 28 באוגוסט חל יום הולדת של אישתי,רציתי להפתיע אותה בשידרוג מכשיר הסלקום שברשותה,פניתי למחלקת מכירות של סלקום,ענתה לי אלה , "שהתרגשה" מכוונתי הרומנטיות והציעה לשלוח אלי סוכן עם מכשירים ושאישתי תבחר מכשיר,אלה תאמה עם הסוכן ניב שיתיצב בביתינו בשעה 19.00 שעת השיא בחגיגת יום ההולדת, בשעה המיועדת לא הגיע הסוכן. בשעה 20.15 כשלא הגיע הסוכן התקשרתי לסלקום ענה לי קובי שניסה לשווא להשיג את הסוכן,ומשלא הצליח נתן לי את מספר הנייד של הסוכן על מנת שאני אנסה לאתר אותו,התקשרתי לסוכן השארתי הודעה כמובן שהוא לא התיחס ולא ענה. אתם כמובן מבינים את המצב המביך שבו הייתי את הבושה ועוגמת הנפש והרגשת המטומטם שחשתי. למחרת התקשרתי לשרות הלקוחות של סלקום,וגוללתי את הסיפור,ורציתי הסברים. ולהלן הכוכבים בסלקום ששוחחתי איתם מבלי לקבל הסברים. חן,גלית(פעמיים),אורלי,והגדילה לעשות רעות("לטענתה אחראית שרות לקוחות")שאמרה לי שאינה רוצה להשמע קרירה,אבל אני לא יכול לצפות לקבל מכשיר באותו יום,ולא עניין אותה כלל שהיוזמה וההבטחה היתה של סלקום,ואמרה לי בחוצפה שהיא לא מטפלת בתלונה אלא מעבירה אותה למכירות(מעניין למה היא התקשרה אלי). למחרת התקשרה אלי מורן האחראית על הסוכנים והתנצלה ,והיא אמרה שהיא שוהה באילת בחופשה והיא טורחת לדבר איתי בזמן חופשתה(מה דעתכם על ההקרבה) וכמובן שאני עדיין מחכה שהיא תסיים את חופשתה. תסלחו לי הקוראים על המכתב הארוך אבל חשובה לי דעתכם,ואם אי פעם נתקלתם בשמות הנ"ל או תתקלו בהם בעתיד אז שימו לב טוב טוב(אלו הכוכבים האמיתיים של סלקום לא אנחנו הלקוחות) בברכת שנה טובה