כוכב קיים 4

כוכב קיים 4

העתקתי לכם מה שהיא רשמה "בבקשה תקראו- זה חשוב! לדעתי זו חוצפה שאין כדוגמתה! בYNET ישנה כתבה עכשיו על כך שכוכב נולד כבר ערך אודישנים לכוכב נולד 4 בבתי ספר למוסיקה ברחבי הארץ, האודישנים נערכו בחשאי (כאילו שאפשר להסתיר דבר כזה לאורך זמן), ומקומם של העוברים מובטח בתחרות, מה שאומר שיהיו פחות מקומות לאנונימיים... אני חושב שאנו, כצופים קבועים של כוכב נולד לדורותיו, צריכים לתת את הדעת בנושא בצורה יותר מעמיקה ממה שנאמר פה. (ובבקשה אל תכניסו את ההודעה לשרשור הקיים,בכוונה כתבתי אותו בנפרד): מי שהולך לבי"ס למוזיקה הוא בנאדם עם אמצעים וכלים. כידוע בי"ס למוזיקה עולה הרבה כסף, ושם אתה רוכש המון בטחון עצמי, ידע ופיתוח קול, ניסיון בהופעה על במה. אני לא חושב שזה הוגן לתת עדיפות לאנשים מוכשרים ומלומדים בעלי אמצעים. אנשים שלומדים בבי"ס פיתוח קול, הופעה על במה וכו' כבר רוכשים את כל הכלים והאמצעים בכדי להצליח בכוחות עצמם. אנשים כאלה יוכלו למצוא את דרכם בכל מקרה ולהתגלות. לעומתם ישנם אנשים שאין להם אמצעים, אין להם הרבה כסף לבי"ס למוזיקה, הם ביישנים וחסרי ניסיון בימתי או פיתוח קול, וזה ממש ממש לא הוגן שהאנשים האלה יופלו לרעה! להזכירכם- נינט הייתה חסרת אמצעים וכסף, היא גם הייתה ביישנית וחסרת ניסיון הופעה מקצועי. אנשים כמו נינט, שהיא ללא ספק ה-תגלית הכי גדולה של התוכנית, לא תמצאו בבי"ס למוזיקה, גם לא אנשים כמו יהודה סעדו שהוא מאוד ביישן ומופנם. זה לא הוגן שהאנשים הטובים והמוכשרים שמחפשים איך להתגלות ואין להם אמצעים, לא יוכלו עכשיו להצליח דרך התוכנית שאמורה להיות תוכנית של העם, תוכנית שעוזרת לגלות את חסרי האמצעים. את כוכבי הבית ספר למוזיקה כבר יגלו במוקדם או במאוחר מפיקים, בעלי חברות התקליטים- אבל אנשים כמו נינט ויהודה סעדו ילכו לאיבוד וישארו באנונימיות שלהם. בעונה הקרובה יאלצו לעשות בחירה בין אנשים כמו נינט או יהודה, כי לא יהיו מספיק מקומות שיבטיחו את השתתפות שניהם. במקום זה אנחנו נקבל אנשים זחוחים ומלומדים, בעלי אמצעים וכסף, שעתידם להתגלות הוא מובטח בהרבה יותר משאר האנשים הממוצעים ששרים באמבטיה! נינט, מויאל, סעדו- כל אלה אנשים שיכול מאוד להיות שלא נראה יותר בעונות הבאות של כ"נ ואם כך הדבר, מה שווה התוכנית? למה באמת אהבנו את התוכנית? בגלל שהיא נתנה סיכוי לאנשים להגשים חלום, נתנה סיכוי לאנשים ששרים באמבטיה להפוך לכוכבים באמת. עכשיו תוכנית הזו תהיה עוד שלב התמקצעות בשביל יוצאי להקות צבאיות ובתי ספר למוזיקה. התוכנית למעשה "נלקחת" מהעם הפשוט, ועוברת להיות בשליטה והעדפה לאנשים המקצועיים ובעלי האמצעים. האם זה הוגן? האם לא חבל על מאות אנשים מוכשרים שהולכים לוותר על האודישן השנה בגלל שהם מפחדים עכשיו מהתחרות מול הכרישים המקצועיים? אם בנאדם מופנם וביישן כמו יהודה סעדו, היה שומע שהוא הולך להתחרות בכוכבי להקות צבאיות ובי"ס למוזיקה ושיש להם עדיפות ראשונית, הוא לעולם לא היה מגיע לאודישן רק מהמחשבה שהוא לא מקצועי מספיק. אנשים טובים ורבים אנחנו הולכים להפסיד בגלל המהלך הזה ואני חושב שצריך למחות על הדבר הזה בפני הפקת כוכב נולד!! אשמח לקבל תגובות ודיעות לגבי הדברים שאמרתי, ואשמח מאוד שוב, שההודעה לא תיכנס לשרשור הקיים ותיעלם בדפים האחוריים של הפורום. בנוסף לזה יש כתבה בNRG שהם מחפשים ערבים וילדים של עובדים זרים שיודעים עברית טוב ושרים, ולכן הם פונים לכל מיני מוסדות!! זהו תם עידן נינט וכוכב נולד, מעכשיו זה מבוים וידוע מראש. כל המבחנים שיעשו בעוד כמה חודשים-זה הכל לשווא אנשים תפיצו מכתבים לקשת WWW.KESHET-TV.CO.IL תודו שזה שוק אחד גדול למה הם עושים עונה רביעית אם זה לא יהיה אמיתי?
 

Jen74

New member
דעתי בעניין

לא כל מי שהולך לבית ספר למוסיקה הוא בעל אמצעים ויש כאלה שעולה להם במאמצים רבים רק להתקבל ואחר כך עוד להתמיד וגם עובדים קשה כדי לממן את הלימודים. התלמידים בבתי הספר למוסיקה הם אנונימיים בדיוק כמו כל אחד שלא הולך לבית ספר למוסיקה. ההבדל היחיד הוא באמת שזה שלומד בצורה מסודרת יש לו מי שילמד אותו איך לעמוד על במה ומתקן אותו לשיר נכון, לעמוד נכון ופותח לו דלת לעולם המוסיקה בצורה יותר מסודרת. לדעתי צריך לתת במקביל הזדמנות שווה גם לכאלה שלומדים בצורה מסודרת וגם לאלו שלא הצליחו להתקבל או אפילו לא ניסו כי אין להם את האפשרות להשקיע בכיוון. צריך לזכור שכל התוכניות בטלויזיה קיימות לדבר אחד בלבד - להרוויח כסף למפיקים, ליוצרים, לאמנים וזהו, שום דבר אחר. אנחנו רוצים בידור, אנחנו מקבלים בידור. ההפקה קיימת בשביל ליצור מכונת כסף משומנת. את ההפקה וגם את הקהל בבית לא מעניין אם המתמודד הוא מישהו שמצאו ברחוב ויודע לשיר יפה או שהלכו לבית ספר ושלפו אותו מתוך שיעור פיתוח קול. זה לגיטימי וזה לגיטימי. אין ספק שהמתכונת הקיימת של כוכב נולד צריכה להשתנות כי מתחיל לשעמם לראות את אותו תרגיל שוב ושוב.
 
למעלה