כולם!!-זה חשוב מאוד!

lilo the sexit

New member
כולם!!-זה חשוב מאוד!

אם אתם לא רוצים שה-ICQ שלכם ימחק תזהרו מהאתר!- http://www.icqclub.tk/ בקיצור אל תאמינו לכל האתרים ששולחים לכם שקשורים ל-ICQ או לפריצה של ICQ אחר..!! אני יגיד לכם איך אני יודעת-והייתי ליד אחותי!!- תראו נגיד שיחה כזאתי- חברה של אחותי:קחי את האתר- http://www.icqclub.tk/ זה מזה מדליק זה כל מיני שיטות מגניבות ל-ICQ תרשמי ת'איסיקיו שלך ות'סיסמא שלך! אחותי:בסדר... זה פועל?! את ניסית ת'שיטות האלו? חברה של אחות שלי:כן כן זה פועל אל תדאגי! ------------------------------------------------ לאחר כמה דקות אחות שלי מתנתקת לבד מה-?ICQ ולא מבינה למה זה קורה היא נסתה שוב ושוב! היא נכנסה לICQ ומהר זה יצא לה שוב!!! בקיצור ה-"חברה של אחות שלי" זה היה הפורץ של חברה של אחות שלי!! תזהרו!!
 

lilo the sexit

New member
הנה-זה מה שכתוב!

חברה !! אתם לא תאמינו ! חברת אי סי קיו הוציאה לזמן מוגבל אפשרות לאי סי קיו עם האפשרויות הבאות: שליחת הודעות SMS לכל הרשתות וגם לאורנג' להוסיף משתמשים מתוכנת מסנג'ר !!! להוסיף אנשים בלי אישור (מגניב ביותר:)) מראה אנשים שמחוברים על מצב בלתי נראה תירשמו מהר באתר של אי סי קיו לפני שהם יסגרו את הגישה www.icqclub.tk זה עובד !:)
 
לי היה יותר גרוע

ילד פרץ לי לאיי סי קיו שבו היו מיליון ילדים ומחק לי ת'סימא אחרי זה עשיתי חדש ועוד פעם הוא פרץ לי וככה שמונה פעמים!!! את 'דעת איזה מבאס זה לעשות 8 איי סי קיו מחדש...זה המון להוסיף וזה קשה בטירוף!!!!!!!! ובפעם הבאה שתעשי איי סי קיו תרשמי ת'סימא על דף ושמרי ת'דף במקום טוב שלא תשכחי איפה שמת אותו ושלא יגעו לך בו!!!!!!1 ככה אני עושה!! יש לי פוווווולל סיסמאות לכל מיני דברים!!
 
אבלל...את מדברת על זה שאת שוכחת ת'ס

ת'סיסמא.. אז אמרתי לך(יותר נכון רשמתי לך)שתרשמי ת'סימא על הדף כדי שלא תשכחי ותשימי אותו במקום טוב שאפ'חד לא ידע!! ואם פורצים לך ומוחקים לך ת'סיסזמא אז זה משוו אחר!!! לי פרצו שמונה פעמים אותו ילד.. וזה ס=י=ו=ט!!!!!!
 
למעלה