כולם להגיד
לבועז!!!

Tweenies

New member
אני באופן אישי אוהב את מה שבועז כות

ב, וגם אוהב את פטאקי. בהצלחה. תהנה. ותמשיך לכתוב ללא הפסקה.
 

K2 שי

New member
לא רוצה לעצבן

אבל אני חייב יש פה יותר מנהלים ממשתתפים!!
הייתי חייב
 

zorka

New member
חכה חכה

כולם פה חוזרים לפורום אופניים הרגיל אחרי הטור בשיא המרץ. לא יהיה שרשור אחד על "איזה קראנק עדיף" שיחזיק יותר מ- 5 דקות בדף הראשון.
 

natyh

New member
קדימה בועז

ומהנהלת הפורום אינשאללה להנהלת הטור דה פרנס ! הכסא שללבלנק מתפנה בשנה הבאה !!! ואנחנו אני ואלחנדרו וולוורדה זקוקים נואשות להנהלה אוהדת ! נתי
 
אני מעדיף את הנהלת הפרו טור ../images/Emo3.gif

ותזכורת קטנה, מיד אחרי הטור, יש לנו 2 קלאסיקות (המבורג וסאן סבסטיאן). ואח"כ יש לנו את אתונה (מרוץ כביש ונג"ש), ולפני שנספיק להגיד ג'ק רובינזון תגיע הוואלטה (המרוץ האהוב עלי). ואח"כ יש את אליפות העולם בורונה. ושנה הבאה יש לנו פרו-טור, אז מי אמר שאנחנו חוזרים בכזו קלות לפורום אופניים.
 

yngwiem

New member
אז אולי ...

אפשר להחליף את השם של הפורום למשהו אחר במקום "טור דה פראנס " לפורום "מרוצי אופניים " , "מרוצי אופני כביש " , וכו וכו ... ככה כל פעם יש מרוץ שמגיע זה יהיה ההיי לייט של הפורום באותה התקופה .. את האמת, שאני חושב על זה אפשר גם להשאיר את השם ככה , הוא הרי מבטא את רוח מרוצי האופניים אי שם .. בלי קשר אחלה פורום חבל אם באמת כולם "יחזרו " לפורום אופניים ..(למרות שאני מבקר גם שם וגם פה ..) העיניין שעושה רושם ששם יש הרבה יותר דיבורים על אופני הרים מאשר כביש (מה שפחות מעניין אותי) . שיהיה יום טוב לכולם .
 
הפורום כרגע הוא זמני.

אבל בהקמתו חשבנו גם קדימה והאפשרות להפכו לקבוע קיימת, בפורמט זה או אחר, ונגעת בחלק מהאפשרויות. איציק
 

yngwiem

New member
לדעתי רעיון

מצויין ! בכל אחד מה"שמות " שנתתי או שהיו בעתיד מקווה שפורום וקהילה זאת תצליח count me in any time . שיהיה בהצלחה .
 

natyh

New member
ואני מציע

אין דבר קבוע יותר מאשר הזמני : הפורום ישאר קבוע ושמו יוחלף . עכשיו פורום טור בהמשך פורום אולימפיאדה פורום וולטה פורום אליפות עולם וכן הלאה . בקרוב בפורום רוטא דל סול . נתי
 

Sybh

New member
ברכות לבועז!!!

על תפקידו החדש כמנהל. בועז, זכית בתפקיד בזכות. הדבקות, העיון והשקידה שלך בכל שביב מידע אודות תחרויות הכביש והפלוטון המקצועי ראויות להערכה ולהערצה, כמו גם הדרך שבה אתה חולק עמנו (אנשים עסוקים, מטופלים בילדים, הדיוטות וסתם עצלנים) את הידע הרב שלך. תודה ובהצלחה!
 

natyh

New member
ואני רוצה

להיות מנהל פורום וולטה אספניה !!! נתי
 
למעלה