כולם לרשום ביומנים תאריך

כולם לרשום ביומנים תאריך

ה-3 באפריל הרונדה ואן פלנדריה. לאנס ארמסטרונג הודיע שזה מרוץ המטרה שלו לתחילת עונת 2005, "אני רוצה להראות לעולם שאני מסוגל לעשות גם את זה".
 

Mont Ventoux

New member
כן, נראה שדירק דמול קצת נבהל ומייד

החל להסתייג ולאמר שעוד מוקדם מידי לקבוע אם ארמסטרונג ירכב בפלאנדרן, שבעידן המודרני קלאסיקות האביב כבר לא הולכות עם הטור אלא עם קלאסיקות הסתיו וכו' וכו'. נו ניחא. פונאק-uci: לא ברור לי מה הסיפור שם. מדוע ה-uci החליט להיכנס בפונאק השנה? מלחמה פנים שוויצית? או שמא כיווץ שריר "למען יראו ויראו" שיש ל-uci קוד אתי בענייני סמים (שכנגד העדר אחד שכזה טענו הגראנד טורים)? נו, נחכה לתחילת דצמבר. והפרו-טור: אז מה יצא בנתיים מכל ההתנגדות של האיטלקים, שנדמה כי היו הפעילים מבין המתנגדים לפרו-טור (התנגדות קבוצות + הבנתי שחילופי גברדיא בחב' RCS Sport [מארגני הג'ירו] הם שקידמו את מאבק הגראנד טורים)? למפרה-קפיטה קיבלו רשיון ל-3 שנים, פאסה בורטולו (בצרותיה) לשנה אחת ואין בנתיים אף מירוץ פרו-טור על אדמת איטליה. נו, המשך יבוא. ראיון חביב עם אקימוב בסייקלינג ניוז: http://www.cyclingnews.com/riders/2004/interviews/?id=viatcheslav_ekimov04 ושלא תחשבו שלאקי אין שורות מחץ על החיים אצטט: The main thing... let's put it as follows: you shouldn't run after immediate success. There are no miracles in real life. No pharmaceutical wonder will make you a good rider, but, having taken a short-cut once, you'll pay for that many times. If you plan a long life in cycling, be prepared for years of hard work and wait for your reward. לגזור ולהדביק (ע"ע אופני מדבקה). ולבסוף, שאלה מנהלתית: יש אפשרות לשנות את הסטינגס לשרשורים מוקפצים לפרק זמן ממושך יותר (באוף סיזון המשתזפים בחופי אוסטרליה בקושי מספיקים להגיע למקלדת תוך 72 שעות) או שזה עניין כלל תפוזי וטואי?
 
לאנס בפלנדריה

כשפרסמו לפני שנה את המסלול של הטור, ארמסטרונג אמר שהוא "יגור" באלפ דו'אז כדי ללמוד את המסלול. אם הוא רוצה להתמודד ברצינות בסובב פלנדריה אז הוא צריך ללמוד טוב טוב את המסלול.זה כולל גם השתתפות בתחרויות מוקדמות כמו Het Volk. בקיצור, אני לא פוסל את זה שארמסטרונג יתחרה במרוץ, אבל אני בספק גדול אם יש לו סיכוי אמיתי לנצח, או אפילו להיות בין הראשונים. זה יהיה גם קצת מצחיק שכשהיה ספונסר בלגי לקבוצה של לאנס (ברי פלור) הוא לא רכב בקלסיקות של הצפון ועכשיו כשאין - אז הוא פתאום נזכר.
 

Mont Ventoux

New member
עוד ספקולציות בעניין הפרו-טור

ביום שני יהיה שימוע בפני ועדת הרישוי של ה-uci לערעורים של קבוצות שנשארו מחוץ לפרו-טור. פונאק - ללא ספק המפסידים הגדולים באם יושארו מחוץ לפרו-טור. אחרי שה-uci תקע להם את הסכין, לא ברור אם הוא גם יסובב אותו. בנתיים מתרוצצות שמועות שה-uci תובעים הדחה רבתי של הנהלת פונאק. הוצאה סופית של פונאק יכולה גם לעזור ל-uci לסדר קצת את היחסים עם האיטלקים ומארגני הג'ירו. הכיצד? אחת השמועות המסתובבות (שנדונה גם ב- http://www.procycling.com/news.aspx?ID=700 ) מעלה את האפשרות שאקווה וספונה יתפסו את מקומה של פונאק. לא ברור עד כמה זו יוזמה של אקווה וספונה להצטרף לפרו-טור או עד כמה זה כיסוי תחת של ה-uci, אבל צריך לזכור שבמקור הוקצו 4 מקומות לקבוצות איטלקיות בפרו-טור וכרגע יש רק שלושה. הקצאת המקום ה"נוסף" לאיטלקים היתה גם מעין איזון למיעוט המירוצים האיטלקים הצפויים בלוח השנה של התוכנית. אקווה וספונה היא קבוצה איטלקית פעילה בג'ירו והוספתה יכולה לסתום כמה פיות של מארגני ג'ירו (על כי הם מאבדים את האפשרות להזמין יותר קבוצות מקומיות לגראנד טור שלהם). לא ברור גם אם יש לאקווה וספונה הכסף והרוכבים הנדרשים למהלך. אלא שכנראה יש איזה 2-3 רוכבים שממתינים כיצד יפול דבר: פיגוארס (שזוהה תחילה עם למפרה-קפיטה), טונקוב (ש"נעלם") ואיגור אסטרלואה שכנראה גם עוד לא סגור. קבוצת A2R גם היא תהיה בין הטוענות למקום, אבל לא נראה לי שוורברוגן יחפש לעשות טובות ללבלאנק. אגב, רומשאס ("אהובם" של הצרפתים ושל לבלאנק) רוכב באקווה וספונה (עוד קטנה לצרפתים אם היא תתקבל). אז מה, האם פונאק ימצאו דרך מילוט או האם ה-uci יטיל את הפצצה ויעיף סופית את הקבוצה השוויצית היחידה?
 
למעלה