כן, נראה שדירק דמול קצת נבהל ומייד
החל להסתייג ולאמר שעוד מוקדם מידי לקבוע אם ארמסטרונג ירכב בפלאנדרן, שבעידן המודרני קלאסיקות האביב כבר לא הולכות עם הטור אלא עם קלאסיקות הסתיו וכו' וכו'. נו ניחא. פונאק-uci: לא ברור לי מה הסיפור שם. מדוע ה-uci החליט להיכנס בפונאק השנה? מלחמה פנים שוויצית? או שמא כיווץ שריר "למען יראו ויראו" שיש ל-uci קוד אתי בענייני סמים (שכנגד העדר אחד שכזה טענו הגראנד טורים)? נו, נחכה לתחילת דצמבר. והפרו-טור: אז מה יצא בנתיים מכל ההתנגדות של האיטלקים, שנדמה כי היו הפעילים מבין המתנגדים לפרו-טור (התנגדות קבוצות + הבנתי שחילופי גברדיא בחב' RCS Sport [מארגני הג'ירו] הם שקידמו את מאבק הגראנד טורים)? למפרה-קפיטה קיבלו רשיון ל-3 שנים, פאסה בורטולו (בצרותיה) לשנה אחת ואין בנתיים אף מירוץ פרו-טור על אדמת איטליה. נו, המשך יבוא. ראיון חביב עם אקימוב בסייקלינג ניוז: http://www.cyclingnews.com/riders/2004/interviews/?id=viatcheslav_ekimov04 ושלא תחשבו שלאקי אין שורות מחץ על החיים אצטט: The main thing... let's put it as follows: you shouldn't run after immediate success. There are no miracles in real life. No pharmaceutical wonder will make you a good rider, but, having taken a short-cut once, you'll pay for that many times. If you plan a long life in cycling, be prepared for years of hard work and wait for your reward. לגזור ולהדביק (ע"ע אופני מדבקה). ולבסוף, שאלה מנהלתית: יש אפשרות לשנות את הסטינגס לשרשורים מוקפצים לפרק זמן ממושך יותר (באוף סיזון המשתזפים בחופי אוסטרליה בקושי מספיקים להגיע למקלדת תוך 72 שעות) או שזה עניין כלל תפוזי וטואי?