כוס יין, ושאלה:

  • פותח הנושא RJ11
  • פורסם בתאריך

RJ11

New member
כוס יין, ושאלה:

אני רק לומד את הבסיס של 3די מקס, ודי התלהבתי מהמודיפי Lathe, אז החלטתי לעשות כוס יין(התמונה המצורפת) כ"פקוייקט" ראשון. עכשיו נעזרתי במדריך הזה: http://www.freewebs.com/adriantiba2/Glass.htm שהוא מסביר איך לעשות זכוכית עם וי-ריי. אבל בכל זאת יש בעיה האמצע של הזכוכית לא יוצא כמו שצריך, הוא מוזר. אולי למישהו יש מדריך יותר טוב? אולי הבעיה בכרטיס מסך שלי, שהוא לא משהוא(גי-פורס 4 128MB)? יש לי: 3Ds Max 7 VRay Advanced 1.09.03r
 

4th Season

New member
בס"ד

קיבלתי את המשלוח שלך. צפה לתמונות ברגע שאבין איך מנפחים אותה.
 

Druyanizem

New member
כמה דברים

הכרטיס מסך שלך לא קשור לרינדור... המעבד עושה את הרינדור... הכרטיס מסך רק אחראי על התצוגה בזמן אמת שלך. בקשר לזכוכית ולמראה המוזר שלה... זה בגלל שאין לך מפת השתקפות... אז מה שמשתקף זה הרקע שלך שהוא בעצם שחור. שים מפת השתקפות...רצוי HDRI.
 

RJ11

New member
תודה:

על מה שלים את הHDRI, במקום הרקע הנוכחי?
 

RJ11

New member
המצב עדיין גרוע...

הוספתי תמונה, אבל זה עוד יותר השתבש, גם שינתי טיפה את הקווים שזה עשוי ממנו.
 

3Dead

New member
בלי קשר לרנדור

המודל נראה חסר נפח . נסה להשתמש במודיפיר מסוג SHELL (למרות שאני לא בטוח איזה תוצאה זה יתן על מודל כזה )
 

Druyanizem

New member
יכול להיות

שזו באמת בעיה במודל... חוץ מזה.... אתה צריך לשחק עם המפת HDRI ככה שיהיה הרבה פחות שחור... כלומר להבהיר אותה.
 

RJ11

New member
עשיתי את השינויים...

ועכשיו יש כבר התקמדות, זה סוף סוף שקוף!הוספתי את הSHELL. שיחקתי עם האפשריות של וי-ריי, ויש תוצאה.את הHDRI לא הצלחתי להפוך לבהיר יותר, אני לא יודע איך.
 

Druyanizem

New member
נראה יותר טוב...

עכשיו זה רק עניין של תאורה נכונה ואולי גם לשנות את המשטח למשהו שיוכל להדגיש יותר את השבירת אור
 

RJ11

New member
הבעיה...

שאני סתם שיחקתי עם הוי-ריי ועם אני משנה את הרקע אז זה יוצא כמו מקודם. ההגדרות ששניתי הם: -Global switches: הורדתי את ה-V מ-Default lights -Image sampler: Adaptive subdivision -Indirect illumination: V על On: Irradiance map: HSph. 20 Max rate -2 V על Show calc. -Environment: שנהים ב-V והmap הוא ה-HDRI. איך משנים את הרקע?
 
למעלה