כיבוי מנוע בוער זמן טיסה ?

ווקט

New member
כיבוי מנוע בוער זמן טיסה ?

נניח אני טס בגובה 25,000 אלף רגל המנוע נידלק ואין לי דרך לכבות אותו על ידי מערכת כיבוי אוטומתית. הדרך היחידה לכבות אותו היא היא לבצע צלילה ולקוות שהאויר יכבה אותו השאלה היא למה האויר מכבה אותו רק ממהירות מסויימת הרי יש יותר ויותר חמצן פוגש את החומר שגורם לבעירה? לדעתי הסיבה היא בקנטיקה של התגובה : אחרי שעוברים מהירות קריטית עם המטוס בזמן הצלילה קצב מעבר הכגזים על החומר הדליק הגורם לבעירה כל כך מהר שלמולקות החמצן באויר אין זמן כלל להסתדר מרחבית (אנטרופית מעבר) בשביל להגיב עם החומר הבוער (לביצוע אינטרקציה לחפיפת אורביטלים לגרימת ראקציה ) ובגלל זה זה ניכבה. השמח לשמוע חוות דעת נוספת.
 

laronpilot

New member
שאלה בנושא ווקט?

נניח שאני טס בגובה 25,000 אלף רגל ולידי בכסא יושב מר ווקט הדרך היחידה לגרום לו להפסיק לנדנד לי, היא לזרוק אותו מהחלון. השאלה היא מה עדיף לעשות, לפתוח את הדלת או לחכות שננחת? לדעתי האפשרות השנייה תיצור תגובה פחות חריפה לנוסעי המטוס : סביר להניח שהמולקולות של הנוסעים במשקל נתון תוך רמת איזוברים שמאפשרת מבט על האינברסיה בנחיתה, תגרום להסתדרות מרחבית בין מר ווקט והקרקע. השמח לשמוע חוות דעת נוספת.
 

Pilon

New member
אולי ?!|זבנג|

אולי זה אדוארד מהמנהל שהחליט להתקיל אותנו בזמנו הפנוי ?!?! אההה...בעצם הוא לא נודניק כזה ! משפט מפתח : "שערה אחת על ראש- זה לא הרבה שערה אחת בצלחת מרק- זה הרבה מאוד " LOLOL
 
לכל החוכמולוגים שענו לא יפה

תגידו, מה הקטע? לא מוצאות חן בעינכן השאלות הללו, תתעלמו מהן! אבל תגובות מגעילות כאלו? למה זה טוב? זה פורום תעופה, השאלות של ווקט הן בעניני תעופה, ויש לו זכות לגיטית לשאול בדיוק את השאלות הללו, ולא לקבל תשובות מאנשים שזה משעמם או "מעצבן" אותם. אבל כזה חוסר סובלנות? ועוד מאחד כמו יפתח?
 

Pilon

New member
סליחה אבל../images/Emo24.gif

שאלות ותשובות שמנוסחות כך: "לביצוע אינטרקציה לחפיפת אורביטלים לגרימת ראקציה" מביאים קצת את הסעיף לא ?! בכל אופן הרי התנצלותי עם פגעתי במר ווקט.
 

laronpilot

New member
התנצלותי הכנה... זה היה הומור בלבד

אם פגעתי, הרי שאני מתנצל בכל לבי עד לרגע זה, איני בטוח אם כל שאלות מר ווקט היו ברצינות או בצחוק וחשבתי לתבל במעט הומור.
 
ממש לא

להזכירך ראה את מכתבו של מייק רכפלד, שממש ממש כעס על זה שאמרתי ש 747 מטוס מסוכן. את את דבריו של זיו מ ... זה שאני מגן על כל מי שמותקף ע"י 3-4 חברה זה לא חדש ולא מיוחד, אני תמיד נגד הכלל... כאשר מסכימים אתי אני בודק שוב לראות שאני לא טועה.
 
הכעסתני...???

מיקי ידידי; ברצוני להעמיד את הדברים על דיוקם. נכון הוא, שלא נפגשנו אישית, ואנו מכירים רק "דיגיטלית". ואמת שהזמנתי אותך לסיור בבסיס ההדרכה של דלתא בביקורך האחרון בארה"ב, וחבל שלא יצא לפועל. אני תקווה שאפגוש אותך בביקורי הקרוב בארץ, בחודש הבא, שיתממש אם המנהל "יקים" את המחשבים ויחזור לערוך בחינות עיוניות. אבל...הרגזת אותי ...?? התרגזתי....??? בכדי להעמיד את הדברים על דיוקם, אני מעולם לא מתרגז. המונח הזה לא קיים אצלי. לא מתרגז, לא מתעצבן, לא שומר טינה...ועוד לא שכאלה. החיים קצרים מדי ויקרים לי מידי. ויעידו אלה המכירים אותי אישית. מה שכן, אני אומר את מה שעל ליבי, עם חיוך, בקור רוח ולפעמים בהלצה. תסכים איתי - תסכים. לא תסכים - גם טוב. מכיון שפיפר כזה שלך בעלות חלקית עליו הוא המטוס הראשון שטסתי בו, כנוסע וכטייס, ו 70 השעות הראשונות שלי הן כול כולן על פיפר שכזה, ומכיון שלא עלה במזלי להטיס שכזה כמעט 30 שנה, אני מצפה להזדמנות שאוכל לטוס עליו, לזכר ימים עברו. מקווה בחודש הבא. בברכה.. מייק..
 
טוב זה לא חוכמה

אז הביטוי לא במקום, אם אתה טוען שאתה לא מתרגז אף פעם (אני בטוח שאני יכול להוכיח אחרת...אבל נעזוב). בכל אופן גם לי ברור מהכרותנו הדיגיטלית שלא "תחזיק את זה נגדי" בתרגום חופשי מאנגלית, ואני אשמח לפגוש אותך בישראל ואף לעשות סיבוב בפייפר איתך.
 
למעלה