כיצד איטליז פגעו ברגשותיי ובכבודה של אינפקציה

כיצד איטליז פגעו ברגשותיי ובכבודה של אינפקציה

שיט לא היה מקום לנקודותיים... אז... : הלכתי להופעה של איטליז, חשבתי שסוף סוף אתפוס מישהו שיסביר לי מה פשר השתיקה של אינפקציה. ההופעה היתה סבבה, ומיד אחריה כולם פשוט נעלמו בכזאת מהירות מהבמה שאפילו לא יכולתי לשאול חוץ מהבאסיסט, ששכחתי איך קוראים לו, וגם לא לקחתי לו כמה שיערות כדי לעשות לו בובת וודו. שאלתי אותו בנימוס "אני יודעת שאתה לא בדיוק קשור אבל אתה יודע אם אינפקציה מתכוונים להופיע בקרוב?" "איייייייייין אינפקציה!!!" "אמממ אולי ברחוק?" "מתי תבינו (בלשון רבים... כנראה שזה בשם כל המעריצים השרופים ששמו נפשם בכפם) שאין אינפקציה, עבר זמנה!!" ויצאתי משם בריצה לבכות בחוץ... אז... האם זה נכון או שהוא סתם מתוסכל? (בכל מקרה הוא סתם מתוסכל, אבל האם בנוסף מה שאמר זה נכון?"
 

kuliv

New member
הסבירו את זה בעבר:

אינפקציה היא להקה שלפעמים יוצא לה. עכשיו, כשיש אטליז, כל מי שעובד עם גיא בן שטרית ועומרי הנגבי בטוח שזהו זה, עכשיו הם הדבר החם הבא והלכה אינפקציה. אם תשאלי אותי- הם יחזרו ויופיעו שוב. רק תני לזה זמן.
 
איזה בן של אישה שהיא זונה

יופי בגללו אני שונא עכשיו את איטליז לא שאהבתי אותם פעם הינה אני כבר מתחיל להכחיש כוס הומו
 
לנו בדרך כלל יוצא לשאול את גיא שמי אחרי מרסדס

ובדרך כלל זה מסתכם ב"לא יודע" או "לא נראה לי בקרוב" או פשוט פרצוף של "אין לי מושג" עם ידיים מושתות לצדדים. קיצר למרות ההתעוררות עם הקליפ ועידכון המייספייס,איטליז ומרסדס בנד בתנופה,אז קשה לי לראות את זה קורה בזמן הקרוב...
 
*נחלצת לכבודה של אטליז*

הלו, הלו. הלו. קודם כל, הבאסיסט המבריק של אטליז הוא אדם שפלן. האליל. שנית, אדם שפלן לא מתוסכל. ואם כן, אז ממש קצת. באופן ממוצע שכזה. שלישית, כנראה מאוד שאדם שפלן צחק איתך. רביעית, לא בטוח שאדם שפלן צחק איתך. תכלס, טרטר יותר משוכנע בזה שאין אינפקציה ממנו. חמישית, זה טוב מאוד שלא לקחת שיערות לאדם שפלן. כי השיערות של אדם שפלן קדושות.
 
למעלה