כיצד להבריא מסרטן

Sistalk2

New member
כיצד להבריא מסרטן

לחברי הפורום היקרים,
שמי שירי זמזליג ויחד איתי אחותי ,קרן ברמן
אנו משתפות באהבה ענקית סרטון ווידאו שערכנו יחד עם אימנו אשר מתאר את החלמתה המלאה משני סרטנים ( סרטן ריאות דרגה 3 וסרטן שד) בו זמנית בפרק זמן של כ- 7 חודשים .
בסרטון אנו משתפות את כל הכלים המנטליים והרוחניים שלימדנו את אימנו וכיצד עזרנו לה להבריא ולעשות את הבלתי אפשרי.
אנו מאמינות שהגוף והנשמה בוראים ויוצרים ושניתן לשנות כל מצב רפואי וכל מחלה בעזרת עבודה מנטלית והכלים הנכונים .
מי ייתן וסרטון זה יעניק לכולנו את ההשראה ,הכוחות,האמונה והידיעה שבהחלט ניתן לעשות ולהשיג את הבלתי אפשרי .

ותודה לגליה מנהלת הפורום על האפשרות וההזדמנות לשתף אתכם .

חג שמח ובריאות שלמה לחיים טובים ,בריאים ומאושרים עד שיבה !

 

Gidi Shemer

New member
ורק לא לשכוח ולהזכיר

החיזוקים המנטליים באים בנוסף ובמקביל לטיפול הרפואי, לא במקום
 

Sistalk2

New member
חיזוקים מנטליים

הי גידי
בוודאי שהעבודה המנטלית לא מבטלת את תחום הרפואה והטיפולים הם במקביל אין ספק בזה

"החיזוקים״ הם החשובים מכל התהליך כשיש בעיה פונים לשורש הבעיה ואז יש השפעה ישירה על האופן בו תקבל את הטיפולים באופן הפיזי
גוף ונפש יחדיו
חג שמח ובריאות שלמה ��
 

Gidi Shemer

New member
אנחנו אמנם לא לגמרי מסכימים

כי אני ממש לא חושב ששורש הבעיה הוא נפשי, ואני לא חושב שהחיזוק המנטלי הוא ״הכי חשוב בתהליך״, אבל אין לנו שום ויכוח לגבי חשיבותו באופן עקרוני.

חג שמח
 

עב

New member
לא הצלחתי לראות עד הסוף

טוב לראות בנות מסורות, זה לא מובן מאליו. מחלה מסכנת חיים גורמת לחשיבה מחודשת על העבר, ההווה והעתיד. האם החשיבה היא חלק מההחלמה? לדעתי האישית מאוד החשיבה המחודשת היא חלק מההתמודדות עם הטיפולים ועם הסכנה אליה נקלעים החולים, אך לאו דווקא חלק מההחלמה. כמלווה, חשתי הקלה כאשר חשבתי על החיים שמחכים אחרי הטיפולים. לצערי העניינים לא הסתדרו, אולם הלקחים נשמרו. בריאות לכולכן ותודה על השיתוף.
 

EB10000

New member
סרטן הוא בעיה גנטית ולא נפשית.

חיזוקים נפשיים וגישה חיובית חשובים אולי לנפש, אבל הם חסרי כל השפעה על מחלות אורגניות פתולוגיות. בכוח המחשבה והגישה החיובית אולי אפשר לרפא דכאון או לכל היותר תסמונת מעי רגיז אבל בטח שלא סרטן. אומרים אמנם על חולי סרטן שהם "נלחמים" או "נצחו" את הסרטן, שבפועל הם לא עשו הרבה חוץ מלשכב חסרי אונים ולסמוך על הרופאים בזמן שהם מקבלים טיפולים.

אפשר בהחלט לשפר את סיכויי ההחלמה בנוסף לטיפולים ע"י פעילות גופנית אם הדבר אפשרי, כי הוכח שהמרצת הדם מיעלת את הפשעת הכימוטרפיה. ואפשר גם ע"י מעבר לתזונה בריאה טבעונית אורגנית תוך שימוש בתוספי תזונה שהוכח שהם משפרים את המערכת החיסונית. נכון גם בריאות הנפש עוזרת לחיזוק המערכת החיסונית, אבל הה]עה שלה ממש לא זו שתיכולה להכריעה אם החולה יחלים או ימות.

אם אמך באמת החלימה מסרטן, אז זה כמובן בגלל הטיפולים הקונבנציונאליים ובגלל מזל שהיא נפלה על הצד החיובי של הסטטיסטיקה העגומה במחלה הנוראית הזאת. סרטן שד עם גרורה ריאתית עדיין ניתן לריפוי במקרים מסויימים וזה לאהכרח מעיד על נס או מקרה יוצא דופן שניתן לייחס לכל מיני טקסים מיסטיים חסרי של ביסוס מדעי רציונאלי כמו תקשור...

בכל מקרה, רק בריאות, פיזית ונפשית.
 
למעלה