מני שמריהו
New member
כיצד להתמודד עם לקוחות כועסים
רבים מאיתנו נותנים שירות במהלך היום יום ומתפללים לכך שכל הלקוחות שנפגוש יהיו לקוחות בעלי אורך רוח, נעימים ורגועים אך לא תמיד זה כך ולעתים
אנחנו פוגשים לקוחות כועסים וזועמים.
האתגר – לגרום לשביעות רצון גבוהה אצל אותם לקוחות "מאתגרים" ולהפכם מלקוחות משמיצים ללקוחות ממליצים.
בפוסט שמופיע בקישור המצורף מובאות מספר המלצות להתמודדות עם לקוחות אלו.
רבים מאיתנו נותנים שירות במהלך היום יום ומתפללים לכך שכל הלקוחות שנפגוש יהיו לקוחות בעלי אורך רוח, נעימים ורגועים אך לא תמיד זה כך ולעתים
אנחנו פוגשים לקוחות כועסים וזועמים.
האתגר – לגרום לשביעות רצון גבוהה אצל אותם לקוחות "מאתגרים" ולהפכם מלקוחות משמיצים ללקוחות ממליצים.
בפוסט שמופיע בקישור המצורף מובאות מספר המלצות להתמודדות עם לקוחות אלו.