כיצד לערער על החלטה של איביי ב- CASE ?
היי
מכרתי למישהו מוצר לאוטו, רשמתי במכירה שאין החזרות, ושעל המוכר לבצע בדיקת תאימות לרכב שלו לפני שהוא קונה + שעליו ללכת למתקין מורשה.
שמתי רשימת רכבים שהופיעה באתר היצרן
מפה לשם הוא פנה אלי שהמוצר לא מתאים לו לרכב ושהוא רוצה להחזיר, כתבתי לו שאין החזרות ושזה היה רשום במכירה ושהאחריות עליו.
הוא ערער ועכשיו איביי שלחו לי שאני צריך להחזיר לו את הכסף + לשלם את עלות המשלוח חזרה!
הם אפילו לא שאלו מה הצד שלי, לא בדקו איזה דגם של רכב יש לו ואם הוא באמת ברשימה, אם הוא הלך למתקין מורשה.
בקיצור אפשר לערער על זה ? או שנדפקתי?
היי
מכרתי למישהו מוצר לאוטו, רשמתי במכירה שאין החזרות, ושעל המוכר לבצע בדיקת תאימות לרכב שלו לפני שהוא קונה + שעליו ללכת למתקין מורשה.
שמתי רשימת רכבים שהופיעה באתר היצרן
מפה לשם הוא פנה אלי שהמוצר לא מתאים לו לרכב ושהוא רוצה להחזיר, כתבתי לו שאין החזרות ושזה היה רשום במכירה ושהאחריות עליו.
הוא ערער ועכשיו איביי שלחו לי שאני צריך להחזיר לו את הכסף + לשלם את עלות המשלוח חזרה!
הם אפילו לא שאלו מה הצד שלי, לא בדקו איזה דגם של רכב יש לו ואם הוא באמת ברשימה, אם הוא הלך למתקין מורשה.
בקיצור אפשר לערער על זה ? או שנדפקתי?