כיצד מקדמים עסק בתחום הבקרה ואוטומציה

eli1027

New member
כיצד מקדמים עסק בתחום הבקרה ואוטומציה

שלום רב,
אני בעלת עסק בתחום הבקרה ואוטמציה והייתי רוצה כמה טיפים כיצד לקדם שיווקית ומכירתית
את העסק שלי, וכיצד להגדיל את חוג הלקוחות.
יש לי אתר ואני לא בטוח שהוא מספיק פעיל [URL='http://www.bhoshen.com']www.bhoshen.com[/URL]
תודה אלי
 
קידום עסק

שלום
נשמח לסייע , אז תחילה האם תוכלי לספר קצת על העסק שלכם בכמה מילים
 

eli1027

New member
חושן בקרה מספקת שרותים מתקדמים לתעשיה

בשמחה.
אנו חברת חושן בקרה אשר מספקת פתרונות מתקדמים לתעשיה בתחום המכונות בקרה ואוטומציה.
חלק מהשירותים שלנו:זה הרחבת תחום המכונות וקווי ייצור ,שדרוג מערכות בקרה ומערכות HMI,רכיבי בקרה (בקרים מתוכנתים),התקנת עמדות מפעיל הרחבה ושיפוץ,התקנת מערכות איסוף נתונים,תיקונים וטיפולים שוטפים במכונות ובמפעלים בכלל.
עבודה שוטפת מול מפעלים וגם עבודה פרוייקטלית.
תודה אלי
בקרו באתר [URL='http://www.bhoshen.com']www.bhoshen.com[/URL]
 
המלצה

אלי
במקביל לפורום עסקים אני ממליץ לך להיות פעיל בפורום בקרת איכות בתפוז
יש שם לא מעת שיחות של אנשים בתעשיה שלך שרלוונטיות אליך ותוכל להגיע ללקוחות פוטנציאלים משם אם תהיה משתתף פעיל ותכתוב בהתאם לתקנון כמובן
הכנתי לך טעימה של כמ שיחות בקישור הבא
בהצלחה
http://www.tapuz.co.il/forums2008/links/default.aspx?forumid=2292&cId=18227
 

click maker

New member
האתר שלך יפה, גם די מוערך ע"י גוגל אבל אין לו הנעה לפעולה

היי, עשיתי אנליזה לאתר שלך והוא בעל דירוג PR2 שהיום כבר הפך למדד מעט לא רלוונטי אבל עדיין נותן אינדיקציה על מה גוגל חושב עליו. האתר בסדר וגם יפה אבל די תדמיתי וחסר לו קצת "פלפל" מכירתי.
הטריק בדרך כלל הוא למצוא מה הבעיה הכי גדולה של קהל היעד (הכאב הכי גדול) ולהציג אותה במקום הכי בולט באתר ואז להפיץ את זה למשל ב"לינקד אין" כהדרכה. דוגמה: "שבר בשיניים של מכונות גורם להפסד של $4,000,000 בשנה. כך מונעים את הבעיה..."
כותרת כזו מושכת את העין גם ברשתות חברתיות מקצועיות, גם בפורומים, גם באתר וגם בדיוור שיווקי...
&nbsp
 

eli1027

New member
כשהמכונה מושבתת ההפסדים אכן במיליונים.....

היי קליק מייקר,
זה אכן נכון מה שאתה אומר לגבי הפסדים גדולים של חברות כתוצאה מחוסר טיפולים מונעים .
הם מודעים לכך ויודעים זאת היטב אך כאשר מגיעים להוצאה כספית הם נעצרים,עד שהמכונה לא מושבתת
והכל תקוע וההפסדים מתחילים להפוך למיליונים....
ואז לרוב הלקוח פונה וישנם חלפים ורכיבים שיש להחליף שלא תמיד זמינים במלאי עם זמן אספקה ארוך
ואנחנו כחברה קטנה לא מסוגלים להחזיר מלאי להכל.
נשאלת השאלה כיצד אני יכול "לחנך" את הלקוחות אם בכלל??
או פשוט כמו שאמרת לטפטפ את הנושא כדיוור חודשי או טיפ חודשי
תודה אלי
 
מה היית מייעץ לו לעשות?

נראה לי שטיפים יוכלו לסייע לו לשפר את הביצועים שלו
 

click maker

New member
כן, בעידן הפרלקס אפשר לשפר, אבל האם זה מעלה את המכירות?

תכל'ס היום יש כלים חזקים מאוד לעיצוב אתרים כולל פונטים ואנימציות שאינן פלאש ומותאמות למובייל ועוד... אבל שורה תחתונה מה שבאמת קובע אם יהיו מכירות זה האם הגולש מצא את מה שחיפש? האם קיבלתי פלסטר לפצע שלי? או אפילו יותר יעיל מפלסטר

זו לפחות דעתי.
 
למעלה