לפי מה שהבנתי
זה הולך ב"פולסים" - ההרשמה נפתחת למספר שעות בזמנים אקראיים - מי שמספיק מספיק, מי שלא ממתין לפעם הבאה. לי אישית זה לקח כחצי שעה. לטעמי, מדובר פה במהלך שיווקי מעניין: הם גרמו לאנשים להשתוקק להזמנות (ואף למכור אותן, במפתיע), למרות שהרשת החדשה צורמת במחסורה באנשים (לכל הפחות, בשלב זה). האווירה שנוצרה - שמדובר במשהו חינמי אך בכל זאת אקסקלוזיבי - גורמת לאנשים לרצות להיות שם, גם מבלי שתיכננו לנהל חשבון משתמש נוסף או להתנהל ברשת חברתית חדשה.