כיצד ניתן לשפר את האתר

dragon17

New member
הממ...

- לשנות את המבנה של האתר - לשים גרפיקה איכותית - להעיף לכל הרוחות את הטורכיז המזעזע הזה!! - להשתמש בפונט אחיד לכל האתר (רצוי arial)
 

Helen15

New member
../images/Emo45.gifצודק בהכל...

הטורכיז באמת מזעזע, הפונט בתפריטים ממש מציק לעין, וגרפיקה איכותית מזמינה ת'גולשים להישאר ולקרוא. וכמובן כמו ש-lerontal אמר, לקנות דומיין, לי זה נראלי ממש לא רציני אתר בלי דומיין, אבל יכול להיות שזאת רק אני...
 
אני הייתי מוסיפה דף עם המלצות של מטופלים

אני יודעת שזאת פרסומת, וזה בטח טירחה לבקש מהמטופלים שיכתבו המלצות, אבל סוביקטיבית עלי זה עובד. המלצות משכנעות אותי.
 

lerontal

New member
קודם כל

שלום לך, קודם כל אני ממליץ לך בכל לשון לרכוש דומיין משלך ולא לשבת רק על אולביז או כל חברה מארחת אחרת, זה טוב אבל לא מספיק טוב. גם כעסק שמכבד את עצמו רצוי שזה יהיה דומיין שלך. מעבר לכך, ההמלצה לשים דף עם המלצות וממליצים היא נכונה ורצויה. אתה חייב לשפר מייד את העיצוב, הוא זוועתי - ותסלח לי על הבוטות, אבל הוא מבריח ולא מזמין כלל. לאחר שתיישם עיצבו חדש ניתן יהיה לעזור לך עם כל השאר. בהצלחה.
 

AdminWeb

New member
דחוף לשנות את האתר!!!

מבחינה מקצועית אתר הזה, בנוי בכלל בצורה מאוד חובבנית, ישנהם הרבה שגיאות במבנה הקוד, אין פה שימוש בכלל בקובץ styile פשוט הכל זרוק על הדפים, והעיצוב פשוט לא עיצוב בכלל חובבני. הייתי ממליץ לך בחום לפנות לאיש מקצועי, לתיקון האתר, ואם תרצה אתה מוזמן לפנות אלי, וניראה איך אני יכול לעוזר לך קידום האתר, בכול אופן זאת דעתי בנושא. רוני.
 
למעלה