כיצד קוראים לגישת האיבחון והלמידה הזו באקדמיה
עברתי איבחונים מקצועיים של לקויות למידה וכן איבחון אצל נוירו פסיכולוג שבדק תפקודים קוגניטיבים במרפאת חוץ בבית חולים. האיבחונים לא גילו את בעיות הלמידה שלי ואני מחפש גישות אבחוניות שאומרות שהמורה (באוניברסיטה המרצה ואני לומד באוניברסיטה) שמלמד קורס מסוים יכול לאתר קשיים של סטודנט אם הסטודנט לא חוזר על החומר בבית אלא רק עם המרצה (אחד על אחד), והמרצה גם בוחן אותו על החומר האקדמי שלימד בכיתה ובתרגול הפרטני ולפי הכשלים מזהה את הקשיים של הסטודנט. לסטודנט אסור לחזור על החומר בעצמו אלא רק עם המרצה באופן פרטני (שם נעשה שלב באיבחונו) והגישה דוגלת בלימוד באמצעות שיחות עם המרצה ולא בלימוד עצמי של הסטודנט. אני מחפש האם יש דיעות באקדמיה שמעבירות ביקורת על האיבחונים הקיימים ודוגלות בשיטות איבחון כפי שתיארתי וכיצד קוראים לגישות הללו בשמן האקדמי ?
עברתי איבחונים מקצועיים של לקויות למידה וכן איבחון אצל נוירו פסיכולוג שבדק תפקודים קוגניטיבים במרפאת חוץ בבית חולים. האיבחונים לא גילו את בעיות הלמידה שלי ואני מחפש גישות אבחוניות שאומרות שהמורה (באוניברסיטה המרצה ואני לומד באוניברסיטה) שמלמד קורס מסוים יכול לאתר קשיים של סטודנט אם הסטודנט לא חוזר על החומר בבית אלא רק עם המרצה (אחד על אחד), והמרצה גם בוחן אותו על החומר האקדמי שלימד בכיתה ובתרגול הפרטני ולפי הכשלים מזהה את הקשיים של הסטודנט. לסטודנט אסור לחזור על החומר בעצמו אלא רק עם המרצה באופן פרטני (שם נעשה שלב באיבחונו) והגישה דוגלת בלימוד באמצעות שיחות עם המרצה ולא בלימוד עצמי של הסטודנט. אני מחפש האם יש דיעות באקדמיה שמעבירות ביקורת על האיבחונים הקיימים ודוגלות בשיטות איבחון כפי שתיארתי וכיצד קוראים לגישות הללו בשמן האקדמי ?