כיצד תהפוך לאמן תלת מימד מקצועי - ספר+בונוס

Ninja

New member
האם המחיר המוצג הוא המחיר בפועל כעת?

כתוב שם 50% הנחה למאת המזמינים הראשונים, ואני מניח שעדיין לא נמכרו כל אותם העותקים תוך פחות מ-24 שעות. התמונות מאוד מרשימות. איך אפשר לקבל את ההנחה ולהזמין עותק בבקשה
 

Ninja

New member
מצויין. נכנסתי ושילמתי.

אפילו כבר קיבלתי קבלה שהסכום נגבה.
רק איך בדיוק אני אמור לקבל את הספר
בשום מקום לא היה שדה להזנת כתובת המשלוח.
 

Ninja

New member
../images/Emo4.gif אתה צוחק, נכון../images/Emo35.gif זו התמורה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

לא חשבת אולי שעבור הסכום הזה הלקוח זכאי לקבל לפחות איזה עותק ספר hard copy
אולי גם כדאי להדגיש שהסצנה היא עבור 3DMax. אין לה ממש שימוש עבור משתמשים אחרים. עם כל הכבוד, מרפרוף מהיר בעותק הדיגיטלי, זה רק מעין יומן של רשמים. אין כאו ממש הנחיות למידול או כדומה. אשמח להחזיר את הקניה. אנא בדוק איך אוכל לעשות זאת בבקשה.
 

AlexVasiliuk

New member
יש הסבר בטקסט וגם וידאו על מה הספר...

יש הסבר וגם וידאו על מה הספר... ככה אתה קונה כל דבר ? ומבקש החזר אחר כך ?
 

Ninja

New member
צודק, טעות שלי. זה היתה קניה נחפזת.

נשלח אליך מייל מפורט בנושא. אשמח לדעת איך תרצה שנתקדם.
 

Ninja

New member
ללא קשר לעותק הנמכר, המוכר הוא אדם של מילתו

בלי שום קשר, אני מציע לעיין טוב באתר, וזה כאמור לפני הרכישה. למרוות שביצעתי טעות של פזיזות, אלכס הוא אדם טוב. הוא מעוניין לשמר לקוחות מרוצים. מצטער על כל הטירדה שנגרמה. תודה לך מקרב לב, ומאחל לך בהצלחה בהמשך, בכל מעשי ידייך.
 

galrt

New member
לא יודע מה יש בספר

אבל מהנחה ראשונית של הלינק.. אולי תציין בדיוק לאיזה תעשיה זאת? ואיזה סוג של נסיון.. אני מניח שזה מכוון לאדריכלות לא? שזה שונה מתעשיית קולנוע או משחקים או פרסומות.כי יש הבדל בתחומים מהרבה בחינות של עצות דרך עבודה זמנים התדמודדות מול לקוחות ודרך להציג מה חשוב ומה לא..
 

AlexVasiliuk

New member
טוב בואו ננסה לנתח את העניין

מישהו שקרא בספר הציע לי לתת לו שם של, "טיפים למתחילים" ...או משהו בסגנון.. אבל בספר יש הרבה מעבר לזה, וישנם אנשים שהם מקצועיים בעבודה שלהם, לפחות זה מה שהם טוענים, שעדיין עושה את השגיות של מתחילים, שעדיין לא עובד בצורה "מקצועית " מול לקוח, ואין לו ספריית מודלים, והמסך שלו לא מכויל, והוא אפילו לא יודע עם איזה מכשיר ניתן לעשות זאת...הוא לא יודע להסביר מה זה בדיוק גאממה 2,2 או למה צריך לעשות את זה.. אבל הוא טוען שהוא מקצוען, ויש לו עבודות נחמדות אחרי 3 שנים של עבודה בתעשייה... אז הקהל יעד הוא אנשים שכן רוצים לעבוד בצורה מקצועית, והבסיס לזה הוא ידע מהשורש של מה זה ויראיי בכלל..ומה הקשר שלו לעולם האמיתי. לדעתי כל מקצוען צריך לדעת מה זה ray tracing engine ועל איזה בסיס עובד ויראיי ? כמה מכם יודע את זה ? כמה מכם מחשיב את עצמו כמקצוען ולא יודע להסביר מה זה ray tracing ? אבל זה הבסיס, זה שיש את אלו שמזלזלים, וצוחקים, יבינו את מהות העניין רק אחרי כמה שנים, אם בכלל. בלי הבנה עמוקה של דברים, ללא ירידה לשורש העניין, לא תחשבו כמקצוענים במדידה של סטנדרטים עולמיים.. אז אולי בארץ, בלי לדעת את כל זה תוכלו להצדיק את המקצועניות שלכם, נגיד. אבל זה יישאר רק בארץ, ברגע שתצאו מהקופסה ותעבדו עם לקוחות מחו"ל, או עם לקוחות שהם כן עובדים ברמה מקצועית, תבינו שבכדי לדבר באותה "שפה" כן צריך לדעת איך כל זה עובד בתאוריה ומתיישם בפועל. בספר אני מסביר את התאוריה הזאת, ומשלב את זה עם דוגמאות פרקטיות בשטח עם לינקים וידאו ומאמרים ... אז בסופו של דבר זו כן הדרך להיות אומן תלת מימד מקצוען, והבסיס הוא לא בתוכנה, אלא בגישה לחיים.
 

professional CG

New member
אלכס,

אהלן מה נשמע? שמח לראות שהוצאת את הספר. אני זוכר תקופה שביקשתי ממך מודלי אדריכלות כדי לתרגל את הידע שלי בתאורה. אני חושב שהידע שלך מאוד עמוק בתאורה לאדריכלות ופוטריאליזם, אין ספק שההדמיות שלך נראות נהדר. מסכים איתך שכל איש שמתעסק ב 3d צריך לדעת פיזיקה בסיסית של אור, מבחינה תיאוריטית, וכך גם איך הכל עובד במחשב. כמו ray trace. אבל הרבה אנשים שמגדירים את עצמם cg artist, כלל לא נוגעים ברייטרייס, ולא נוגעים ב GI. יש הרבה תחומים בתלת מימד, והגישות שונות לחלוטין בין הדמיה אדריכלית של VRAY, לבין אנימציית פנטזיה עמוקה שברמה הטכנית נעשתה בrenderman. אני חושב שאתה צריך להיות יותר ספציפי בספר שלך. כי אני לא חושב שיש קשר בין בחור ספץ בarch viz למושג 3d artist ככלל. לא קראתי את הספר, אבל אם אתה מדבר בו על תעשיית ההדמיות האדריכליות, תיהיה ספציפי יותר בכותרת הספר כי זה יכול להטעות. המון בהצלחה, אוהב את ההדמיות שלך. אתה באמת אחד המקצועיים בתחומך.
 

AlexVasiliuk

New member
גם מי שעובד עם רנדרמן צריך לדעת מה זה ויראיי

בספר אני מתייחס לכל האספקטים, לא רק אדריכליות,...למשל יש פרק שמדבר על התבוננות, על מה צריך לשים לב כשמתבוננים, ולמה חשוב ליצור "ספריה" כזו בראש שמורכבת מזיכרונות של מצבים שונים בטבע.. זה מדבר לכולם, לא משנה באיזה תחום אתה, אם יש לך את המודעות הזאת, אז אתה ביתרון על אחרים. בספר הכול מוסבר בצורה כללית, נכון שיש פרק שמדבר על ויראיי, אבל אני מסביר על כל מיני תוכנות שם, מה ההבדל ביניהם ומה כדי ללמוד...בין אם זה מאיה, סינמה, מקס, או מנועים כמו רנדרמן, או מקסוול.. אני מסביר את ההבדלים הללו, נכון שזה הבסיס, אבל מי שעובד עם רנדרמן, למשל, צריך לדעת מה זה ויראיי גם, ומה היתרונות...ולהפיך. ולמה הוא עובד עם רנדרמן ולא עם ויראיי.. הספר הוא סקירה ככלית על מקצוע שנקרא "אומן תלת מימד" ומה צריך לדעת בכי להיות מקצוען במקצוע זה. הרבה אנשים שאלו אותי, איך אני עושה את זה...איך אני מגיע לרמת דיוק שכזאת, איך האור נראה כל כך טבעי בהדמיות שאני מציג.. אז בבקשה, כתבתי ספר, ובוא אני מסביר איך אני הגעתי לרמה כזאת. וכן אני לא ישבתי לילות ושברתי את הראש, יצאתי החוצה והתבוננתי בדברים סביבי, וניתחתי את מה שהעניים שלי רואות, וכשחזרתי הביתה חשבתי על איך אני יכול לתרגל את מה שאני ראוה בצורה הכי יעילה...כך נולד הספר בעצם, חקרתי את הנושא, הגעתי לרמה, עשיתי בדיקות, ראיתי מה עובד ומה לא, דיברתי עם אומנים מאוד גדולים, שאלתי אותם איך הם מתרגילים פוטוריאליזם...איך הם עושים את זה...לאחר שצברתי מספיק מידע חשבתי שיהיה נורה נחמד לחלוק אותו עם אחרים...ועכשיו אני חולק את הידע... ומה בדיוק הוביל אותי לתוצאות שניתן לראות אצלי בבלוג...או באתר.. אז המקצוע שלי הוא "אומן תלת מימד" ואני לא עושה רק אדריכלות, אני עושה גם הדמיות היי-טק, פרסומות, ורפואה אורגנית...ועוד הרבה דברים אחרים בכדי לשמור על הרמה...ולהשתפר כל פעם. חשבתי הרבה על השם, ולדעתי הוא משקף את המקצוע הזה ב100% - "איך תהפוך לאומן תלת מימד מקצועי" כי זה מה שזה. אני תמיד משתדל לקראו דברים בשמות שלהם. אולי ההבנה שלכם היא אחרת, אבל לפי סטנדרטיים עולמיים, הדרישות לתפקיד הם אותם דרישות, ואצלי בספר יש סכמות ברורות איך לעמוד בדרישות הללו. ואיך להגיע לרמת מקצוען!
 

AlexVasiliuk

New member
נ.ב.

נ.ב. אם הספר היה נקרא, "כיצד תהפוך להיות מוסכניק מקצועי" אז מה זה היה מדריך לתיקון פררי ? לא זה יהיה מדריך כללי לטיפול במכוניות, בגישה למקצוע, עם הסברים וטיפים לעבודה יעילה ומקצועית.
 

tzahi1980

New member
מה המצב אלכס?

יש לך עבודות שמדברות בעד עצמן, נקודה, סוף פסוק, סימן קריאה! אבל לא זאת הטענה.. אני בעיסוקי האחר סופר ותסריטאי, וכל מספר סיפורים שמכבד את עצמו ורוצה להצליח, חייב "לנחש" את תגובת קוראיו.. אני נתתי לך את הרעיון לכותרת" המדריך לתלטיסט המתחיל", כי אני באמת מאמין שזה משקף את התוכן. כי מתי לומדים את חשיבות הגאמה וכיול המסך? עוד לפני ששים ולו אור אחד בסצינה. קח לדוגמא את הספר של ג'רמי בירן-digital lighting and rendering, הדבר הראשון שהוא מפציר בקוראיו זה לכייל את המסך והגאמה עוד לפני שהוא מתקדם. ואילו בספרך עולה שזה הערך המוסף שיהפוך אותי צחי החובבן למקצועי. לומר שכעת מי שיודע לכייל מסך הרי שהוא תלתיסט מהשורה הראשונה ובזה הסתיים העניין, או איך להתנהל מול לקוחות, אתה יכול להבין ת האכזה. תכלס? כשקראתי את האכזבה של NINJA, זה העציב אותי, כי הבן אדם ציפה לתכלס בשטח, לפרויקט, להלכה למעשה, לא למאמר ארוך בן 30 עמוד. אתה יודע, גם באמאזון יש ים ספרי לימוד שהכריכה מורידה ריר ובסוף מתגלה שהתוכן חלש יותר מקפה נטול קופאין.... ובכל זאת, הספרים עומדים מאחורי מה שהם מייצגים, פחות או יותר. "איך להפוך לאומן תלת מימד" מבלי להמחיש הלכה למעשה ולו במעט כיצד להגיע לתוצאה כזאת או אחרת, זה יפה בתור כותרת ותו לא. שמת על הכריכה את סצינת הנובה ואתה לא יכול לבוא ולומר שלא ידעת שאלה הכמהים להצלחה יחשבו, הנה, סוף סוף המדריך שחיפשתי. אני, תן לי סצינה כמו הנובה, אני מנוסה דיו כדי לפרק אותה לגורמים ולהבין איך ולמה, ככה עשיתי עם כל הווליומים של אברמושן, הסתכלתי על היחס שבן ה-skylight לתאורה, למדתי מה זה נותן שמשאירים ב-off-screen פתחים כדי שאור טבעי יכנס, או לחילופין יברח החוצה. למדתי ויישמתי, וגם, אין דין סצינה אחת לאחרת. אז תאר לך תלתיסט ממש בחיתוליו, שרואה את הנובה ומגרד בראש ולא מבין על מה ולמה. אני מחבב ומכבד אותך ועזרת לי לא מעט, כמו שאני תרמתי לך מפינתי הצנועה, אבל לעניות דעתי, צריכה להיות לך אחריות כלפי מי שסומך עליך. בהערכה צחי
 

tzahi1980

New member
בדיוק היום חשבתי עליך כשחזרתי מהביטוח הלאומי!

יש מצב שאתה מעלה או שולח לי בקובץ וורד מפרט למחשב שישרת אותי טוב מבחינת הרינדור בויריי/מנטל? איבדתי את ההצעה הקודמת..:)
 
למעלה