הפולניה המשוגעת
New member
כישלון בקטגוריה אחת, הצלחה בקטגוריה אחרת
היי חברים ואנשי שיווק נהדרים,
אני כותבת עבודה בשיווק בנושא אמוציונליות בשיווק ומתארת שינוי ב"מותג" שמעון פרס - מפוליטיקאי כושל למדינאי נערץ.
האם מישהו מצליח לחשוב על מוצר כלשהו שכשל תחת קטגוריה אחת ואחרי שינוי של קטגוריה /הגדרה- הפך להצלחה?
פרסים למוצא הישר.
תודה, ליטל
היי חברים ואנשי שיווק נהדרים,
אני כותבת עבודה בשיווק בנושא אמוציונליות בשיווק ומתארת שינוי ב"מותג" שמעון פרס - מפוליטיקאי כושל למדינאי נערץ.
האם מישהו מצליח לחשוב על מוצר כלשהו שכשל תחת קטגוריה אחת ואחרי שינוי של קטגוריה /הגדרה- הפך להצלחה?
פרסים למוצא הישר.
תודה, ליטל