היי,
הבן שלי ביסודי.
ילד נבון וחמוד ומאובחן מלפני כיתה א׳. הוא תמיד היה בשילוב בכיתה ועדיין אינו יודע את האיבחון במלואו. יש לו טיפולים פרא-רפואיים מחוץ ובתוך בית הספר וסייעת משלבת.
הוא חזק בתחום המתמתי ואוהב נתונים ועובדות. הצטרף לתוכנית המחוננים ובחשבון קפץ כיתה.
קשה לו מאוד לשבת בשקט בשיעורים מסויימים, בעיקר כשיש רעש בכיתה. הוא לא מסוגל לא להיגרר אחרי המפריעים בכיתה. הוא עושה קולות אופייניים מספר בדיחות כפייתיות צורח ומסרב לצאת מהכיתה. זה קורה, כל כמה ימים ולבית הספר אין פיתרון. הם ניסו לדבר איתו או להפחיד וזה לא עוזר. גם מה שאנחנו עושים לא עובד. זה בא והולך מעצמו.
דוקא בשיעורים שהוא טוב בהם, חשבון והשיעורים שמעניינים אותו במחוננים הוא לא מתפרץ.
אנו גרים בעיר יחסית קטנה בצפון. אני תוהה אם בערים גדולות יותר, יש את התשתית לכיתה שלמה שהיא כיתת תקשורת עם כל התמיכה שהוא צריך, כדי להוריד ממנו את העומס החושי ולתת לו את סל הטיפולים - אבל מצד שני תשאיר אותו באותה רמה של אתגר קוגניטיבי?
טוב לי איפה שאני גר ואני יודע שהעיריה כאן ושם יערימו קשיים על מבצע כזה אבל אני חייב לדעת.
הבן שלי ביסודי.
ילד נבון וחמוד ומאובחן מלפני כיתה א׳. הוא תמיד היה בשילוב בכיתה ועדיין אינו יודע את האיבחון במלואו. יש לו טיפולים פרא-רפואיים מחוץ ובתוך בית הספר וסייעת משלבת.
הוא חזק בתחום המתמתי ואוהב נתונים ועובדות. הצטרף לתוכנית המחוננים ובחשבון קפץ כיתה.
קשה לו מאוד לשבת בשקט בשיעורים מסויימים, בעיקר כשיש רעש בכיתה. הוא לא מסוגל לא להיגרר אחרי המפריעים בכיתה. הוא עושה קולות אופייניים מספר בדיחות כפייתיות צורח ומסרב לצאת מהכיתה. זה קורה, כל כמה ימים ולבית הספר אין פיתרון. הם ניסו לדבר איתו או להפחיד וזה לא עוזר. גם מה שאנחנו עושים לא עובד. זה בא והולך מעצמו.
דוקא בשיעורים שהוא טוב בהם, חשבון והשיעורים שמעניינים אותו במחוננים הוא לא מתפרץ.
אנו גרים בעיר יחסית קטנה בצפון. אני תוהה אם בערים גדולות יותר, יש את התשתית לכיתה שלמה שהיא כיתת תקשורת עם כל התמיכה שהוא צריך, כדי להוריד ממנו את העומס החושי ולתת לו את סל הטיפולים - אבל מצד שני תשאיר אותו באותה רמה של אתגר קוגניטיבי?
טוב לי איפה שאני גר ואני יודע שהעיריה כאן ושם יערימו קשיים על מבצע כזה אבל אני חייב לדעת.