כיתה רגשית מול לקויות למידה
בני בן ה 6 וחצי סיים שנתיים בגן טיפולי רגשי בת"א (גן מדהים דרך אגב) ושובץ ע"י ועדת השמה בת"א לכיתה רגשית קטנה בבי"ס רגיל. הענין הוא שאנו עוברים לעיר אחרת, רעננה, ושם, נכון לעכשיו, נפתחת רק כיתה קטנה ללקויי למידה בעלי יכולות נמוכות. יש לו יכולות קוגניטיביות גבוהות. הוא אחרי שנתיים בגן טיפולי בן 6 וחצי. לפי כל הגורמים המקצועיים (גננת,פסיכולוגית וכו´) הוא צריך לעלות לכיתה א´. מבחינת חומר הלימוד (קריאה כתיבה וחשבון) הוא די מתקדם. לילד יש ADD (מטופל בריטלין) יש לו בעיות התנהגות, הבעיה העיקרית זה חוסר העקביות בהתנהגות. התעקשויות בלתי צפויות ולעתים התפרצויות. יש לו גם בעיות שפתיות ותקשורת קלות. (חלקן נובע מדו לשוניות) הוא לא אלים בשום אופן. יש לו גם בעיות חברתיות, הוא לא מתענין בחברים חדשים בני גילו יתר על המידה. (לא ביישן, פשוט לא מתענין) מאז גן טרום טרום חובה הוא לא היה במסגרת רגילה. בגן הטיפולי הוא "הסתדר" אבל לא יצר קשרים קרובים עם אף אחד מהילדים. (אבל שיחק עם הילדים האחרים) רציתי לקבל הערות ועצות בקשר לאופציות העומדות בפני. לדעתי הוא לא יסתדר בכיתה רגילה (זו גם דעתן של הפסיכולוגית והגננת).
בני בן ה 6 וחצי סיים שנתיים בגן טיפולי רגשי בת"א (גן מדהים דרך אגב) ושובץ ע"י ועדת השמה בת"א לכיתה רגשית קטנה בבי"ס רגיל. הענין הוא שאנו עוברים לעיר אחרת, רעננה, ושם, נכון לעכשיו, נפתחת רק כיתה קטנה ללקויי למידה בעלי יכולות נמוכות. יש לו יכולות קוגניטיביות גבוהות. הוא אחרי שנתיים בגן טיפולי בן 6 וחצי. לפי כל הגורמים המקצועיים (גננת,פסיכולוגית וכו´) הוא צריך לעלות לכיתה א´. מבחינת חומר הלימוד (קריאה כתיבה וחשבון) הוא די מתקדם. לילד יש ADD (מטופל בריטלין) יש לו בעיות התנהגות, הבעיה העיקרית זה חוסר העקביות בהתנהגות. התעקשויות בלתי צפויות ולעתים התפרצויות. יש לו גם בעיות שפתיות ותקשורת קלות. (חלקן נובע מדו לשוניות) הוא לא אלים בשום אופן. יש לו גם בעיות חברתיות, הוא לא מתענין בחברים חדשים בני גילו יתר על המידה. (לא ביישן, פשוט לא מתענין) מאז גן טרום טרום חובה הוא לא היה במסגרת רגילה. בגן הטיפולי הוא "הסתדר" אבל לא יצר קשרים קרובים עם אף אחד מהילדים. (אבל שיחק עם הילדים האחרים) רציתי לקבל הערות ועצות בקשר לאופציות העומדות בפני. לדעתי הוא לא יסתדר בכיתה רגילה (זו גם דעתן של הפסיכולוגית והגננת).