מידע נוסף
כיתות חינוך מיוחד יכולות להיות של שני שנתונים ( ולא יוצר משלושה) השאלה מה נכון עבור הילד- מהי הסיבה לבצע העברה עוד השנה אולי ישקלו המשך שיבוץ בכיתה עם סיוע- מה תפקודו חברתית ולימודית. האם נכון לצצרפו לכיתה קיימת - כיתה ב תקשורתית או כיתה בהתהוות כמו כיתה א שנמצאת כולה בשלבי ההסתגלות וההתגבשות.
מה האפשרויות באותו אזור פיקוח ( לדוגמא הרצליה וכפר סבא לא שייכות לאותו מחוז במשרד החינוך . הרצליה שייכת למחוז תל אהיב כמו תל אביב ונתניה...)
בנתניה בכיתה ב אין מקום בכיתות א יש מקום.
בבית ספר ברנר בכפר סבא יש כיתה א וכיתה ב.
בכיתה א אני יודעת שיש מקום, ולגבי כיתה ב צריך לברר.
כשהבן שלי אובחן באמצע השנה אמרו לי שהוא לא יכול לקבל סייעת כי לא נשארו שעות שילוב,