כך ניצחתי את תבל דיגיטל

eitan-as

New member
כך ניצחתי את תבל דיגיטל../images/Emo88.gif

כך גרמתי לתבל לשלם לי "דמי גבייה וטיפול" - קצת ארוך, כדאי לקרוא. לפני כחודשיים סיפרתי כאן בפורום שתבל גבו ממני 135 שקלים יותר מדי עבור סרטים שראיתי לפני שנה, ולא הייתי אמור להיות מחויב עליהם. תבל הבטיחו שיחזירו את הכסף בחיוב הבא. לפני חודש ראיתי שהחיוב הוא רגיל ללא כל זיכוי. פניתי לתבל ואחרי שיחה עם המוקדנית היא הבטיחה שהיא מיד תרשום שמגיע לי זיכוי ואני אקבל אותו בחודש הבא. הדבר לא נראה לי ובקשתי לדבר עם אחראי משמרת שלא היה בגלל השעה המאוחרת (7 בערב). דרשתי שיתקשרו אלי למחרת. עוד באותו ערב יצרה איתי קשר אחראית משמרת. שאלתי האם הייתי משלם "דמי גבייה וטיפול" במידה והייתי חייב להם כסף חודשיים - היא ענתה שהייתי מחוייב בכ-30 שקלים. אמרתי לה שאם כן, אני דורש פיצוי על זה שהכסף שלי אצלם - גם אני גובה "דמי גבייה וטיפול" בסך 30 שקלים. היא טענה שאין דבר כזה, ומקסימום אני יכול לקבל סרט חינם, דבר שהוא לא רלוונטי בגלל שאין לי ממיר. שאלתי אותה מדוע בשיחה עם נציג השירות כשבועיים קודם לא נרשם שמגיע לי זיכוי, ולתדהמתי היא טענה שהשיחה האחרונה שלי עם חברת תבל היתה בנובמבר 2001 - כלומר דמיינתי שאני מדבר עם תבל, ולמעשה דיברתי עם חברה אחרת שהבטיחה לי זיכוי !! עמדתי בתוקף על כך שאקבל פיצוי - היא טענה שאי אפשר, גם לאחר ש"איימתי" שאפנה לעיתונות ולפורומי צרכנות באינטרנט. למחרת התקשרתי ובקשתי את מספר הפקס של מנכ"ל תבל, וכמו כן ביקשתי שמישהו בכיר יותר מאחראי משמרת יצור איתי קשר, לפני שאפנה למנכ"ל. אחרי כשעה יצרה איתי קשר אחת מהאחראיות, ושוב חזרתי על דרישתי לקבל מתבל "דמי גבייה וטיפול" - בהתחלה היא אמרה שאי אפשר אבל היא תבדוק, ואחרי שעה נוספת חזרה אלי ואמרה שהם מסכימים !!! עכשיו בדקתי בויזה את החיוב, ואכן יש זיכוי של 165 שקלים - 135 חוב + 30 "דמי גבייה וטיפול". המסקנה - לא לוותר אף פעם.
 
למעלה