אשה מרציפן
New member
"כך שיקרנו" - עדויות של נציגי מכירות לשעבר
נתקלתי בכתבה המקוממת הזאת , אם כי קשה לי לומר שהופתעתי. כולנו מכירים את המקרים האלו, גם אם לא כעובדים, ומקווה שגם לא כלקוחות (מה שכן נכון לגבי רבים וטובים). זה מסוג הדברים שכל כך מכעיסים, כי למעשה העובדים עצמם לא באמת מרוויחים מהרמאות הזאת, גם אם לפעמים זה מתגלם בצורת בונוסים, את הכסף הגדול גורפים המעסיקים - חברות הביטוח במיוחד אבל לא רק. הרושם שאני קיבלתי בעבר הוא שבמקומות כאלו יוצרים הזדהות חזקה של העובדים עם הארגון, כך שהם רואים בכל כסף שנכנס או יוצא כהחזר דבר שקשור לכיס שלהם, מה שלא בא לטובת הלקוחות, ואחרי הכל העובדים הם "עובדי החברה" ואמורים לפעול בהתאם לאינטרסים של החברה...
מה לכם יש לומר? יש כאן מישהו שיכול לספר על חוויות שכאלו ממקום עבודתו? בין אם אלו חוויות תואמות או הפוכות.
נתקלתי בכתבה המקוממת הזאת , אם כי קשה לי לומר שהופתעתי. כולנו מכירים את המקרים האלו, גם אם לא כעובדים, ומקווה שגם לא כלקוחות (מה שכן נכון לגבי רבים וטובים). זה מסוג הדברים שכל כך מכעיסים, כי למעשה העובדים עצמם לא באמת מרוויחים מהרמאות הזאת, גם אם לפעמים זה מתגלם בצורת בונוסים, את הכסף הגדול גורפים המעסיקים - חברות הביטוח במיוחד אבל לא רק. הרושם שאני קיבלתי בעבר הוא שבמקומות כאלו יוצרים הזדהות חזקה של העובדים עם הארגון, כך שהם רואים בכל כסף שנכנס או יוצא כהחזר דבר שקשור לכיס שלהם, מה שלא בא לטובת הלקוחות, ואחרי הכל העובדים הם "עובדי החברה" ואמורים לפעול בהתאם לאינטרסים של החברה...
מה לכם יש לומר? יש כאן מישהו שיכול לספר על חוויות שכאלו ממקום עבודתו? בין אם אלו חוויות תואמות או הפוכות.