אתה רוצה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה?
שימוש בערך צבור יאפשר נסיעה בכל מקום עם חוזה בודד, כאשר בכל חברה יורד הקוד המתאים לחברה ולנסיעה.
שימוש בכרטיסיות מחייב אותך לקנות כרטיסיה המתאימה לחברה ולקוד הנסיעה.
אני מאמין שצריך לאפשר השארה של שניהם והפעלה של שניהם בכל הארץ.
כשכרטיסיות קונים לשימוש באיזורים שנוסעים קבוע, וערך צבור לשימוש בנסיעות מזדמנות.
אבל נראה שמשרד התחבורה פועל לביטול הכרטיסיות.
אתה רוצה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה?לדעתי צריך או לאפשר שימוש ב"ערך צבור" בכל
הארץ, או לבטל אותו כליל.
אחרי הכל, הבעיה עם "ערך צבור" זה שכאשר מחיר הנסיעה עולה, הערך של ה"ערך הצבור" יורד בהתאם.
לדוגמא, לצורך העניין, נניח שמחיר הנסיעה הוא 1 ש"ח. אם אני טוען "ערך צבור" בסכום של 30 ש"ח.
אני יכול לעשות איתם 30 נסיעות.
לצורך העניין נניח שמחיר הנסיעה עולה ל-2 ש"ח. כעת עם אותם 30 שהטענתי, אני יכול לעשות רק 15 נסיעות!!!
למה??? כלומר פתאום הכסף שלי שווה פחות!!!
כשאני קונה "כרטיסיה", אני משלם על 10 / 15 (או כמה שיש תלוי במעמד שאני נמצא). גם אם המחיר עולה, עדיין אני לא מאבד אף נסיעה!!!
זה היתרון של "כרטיסיה".
זו גם הסיבה, שלא הגיוני שיהיה מקום שבו יכריחו אותי לקנות "ערך צבור" ולא תהיה בו "כרטיסיה" (כמו שקורה כעת באיזור השרון למשל).
ערב טוב,
dorony.![]()
ערב טוב,
שימוש בערך צבור יאפשר נסיעה בכל מקום עם חוזה בודד, כאשר בכל חברה יורד הקוד המתאים לחברה ולנסיעה.
שימוש בכרטיסיות מחייב אותך לקנות כרטיסיה המתאימה לחברה ולקוד הנסיעה.
אני מאמין שצריך לאפשר השארה של שניהם והפעלה של שניהם בכל הארץ.
כשכרטיסיות קונים לשימוש באיזורים שנוסעים קבוע, וערך צבור לשימוש בנסיעות מזדמנות.
אבל נראה שמשרד התחבורה פועל לביטול הכרטיסיות.