ככה נראית עבודה לשיפור התשתית של הוט...
ביום רביעי , רשת הוט עבדה שעות על האינטרנט בשכונה שלי,
קבלתי הודעה מקדימה יום לפני כן:
לקוח HOT, בתאריך 06/08/2015 יתבצעו עבודות שדרוג תשתית באזור מגוריך.
עקב כך, יתכנו שיבושים בשידורי הטלוויזיה, האינטרנט והטלפון למשך מספר שעות במהלך היום, לכל המאוחר עד שעה 17:00.
אנו מודים על ההבנה.
בשעה 7 בבוקר החיבור נפל לשעתיים וחצי - ומאז שהחיבור חזר - אין יותר 4 ערוצי העלאה - אלא 3.
כמות שגיאות מטורפת של 6 מליון שגיאות (!!!) במשך חצי יממה
מהירות הורדה לא יציבה (אני מנוי של 200 מגה) סביב 190 - יורד גם ל 150
וטענה בשירות הטכני של הוט שהנתונים בסדר...
ההרגשה שלי , היא שצוות התשתיות פשוט ״השאיר הכל פתוח וזמני ״ ועזב את השטח
לפני העבודות הללו - כמות השגיאות היתה כמה בודדות ליום , וגם העצמות וכמות ערוצי ההעלאה - היו תקינים
הוט - תת רמה של שירות ודאגה לציוד שלהם
ביום רביעי , רשת הוט עבדה שעות על האינטרנט בשכונה שלי,
קבלתי הודעה מקדימה יום לפני כן:
לקוח HOT, בתאריך 06/08/2015 יתבצעו עבודות שדרוג תשתית באזור מגוריך.
עקב כך, יתכנו שיבושים בשידורי הטלוויזיה, האינטרנט והטלפון למשך מספר שעות במהלך היום, לכל המאוחר עד שעה 17:00.
אנו מודים על ההבנה.
בשעה 7 בבוקר החיבור נפל לשעתיים וחצי - ומאז שהחיבור חזר - אין יותר 4 ערוצי העלאה - אלא 3.
כמות שגיאות מטורפת של 6 מליון שגיאות (!!!) במשך חצי יממה
מהירות הורדה לא יציבה (אני מנוי של 200 מגה) סביב 190 - יורד גם ל 150
וטענה בשירות הטכני של הוט שהנתונים בסדר...
ההרגשה שלי , היא שצוות התשתיות פשוט ״השאיר הכל פתוח וזמני ״ ועזב את השטח
לפני העבודות הללו - כמות השגיאות היתה כמה בודדות ליום , וגם העצמות וכמות ערוצי ההעלאה - היו תקינים
הוט - תת רמה של שירות ודאגה לציוד שלהם
