לא גילה לנו את אמריקה
הכלל הידוע בפרסום הוא שחייבים להגיד את האמת, כמי שעוסק בפרסום אני חייב להגיד לך ששומרים על הכלל הזה בקנאות. אבל מה, לא חייבים להגיד את כל האמת. מה זאת אומרת? שאם לדוגמא מוכרים מכונית, מותר לי לדבר על כמה היא זולה, אני לא חייב להדגיש את האיכות הבינונית שלה. או להפך, אני יכול להדגיש את הביצועים שלה ולהצניע את המחיר שלה. הבנת את זה? מדוע אין פה רמאות? כי יש הסכם בלתי כתוב בין הצרכנים לפרסומאים שאלו הם כללי המשחק. אף אדיוט לא קונה אוטו בגלל מודעה בעיתון, אבל המודעה תמשוך את תשומת לבו להתעניין ברכב המסויים או לחשוב עליו בתדמית מסויימת וזוהי מטרתו של הפרסום. מירן