Haim raveh
New member
כלי טייס מיירט , וכלי טייס מיורט
לאחר מקרים לא מעטים שהיו בעבר כדאי כי טייסנו ידעו מן המעט על הוראות החוקים לגבי יירוט. יירוט ! "לעמך" אני שומע מדי פעם "מטוס קרב מפיל כלי טייס אחר". לא ולא.!!! יירוט [אולי אנני מדייק בניסוח ] הכוונה לאיתור והובלת [ליווי] כלי טייס אחר ולצוות עליו עשיה. כגון להובילו לשדה אחר , להובילו לנתיב אחר, להורות לו לנחות במקום או בשדה תעופה מסויים. כאשר אנו לא עושים כמצוות הדורש [ והדורש בדרך כלל אלו חילות האויר אך גם מישטרות] אנו מסתכנים בירי עלינו ובהפלתנו !!!!! [זיכרו את מקרה המטוס הקל שחדר מלבנון לפני מס. שנים ואשר ראשו של הטייס נפל לתוך כיתה בבית הספר מבואות ים ועוד מיקרים] . העתקתי מהחוקים הכתובים בלא לשנות ולכן הכתוב לא כל כך מסודר. לא נורא תתאמצו ותבינו . עוד יותר חשוב, תלמדו ותזכרו. כאשר חג סביבנו מסוק קרב ואין אנו יודעים ומבינים אותו זה יכול לעלות למדינתנו בצרור פגזים [ כמה אלפי דולרים ] ובבכי לדורות לבני המשפחה. כדאי להבין לזכור ולפעול במידה וניתקל במצב זה. ה "מיירט" זה הם [השילטונות] ה "המיורט" זה אנחנו מטיסי ה"סמרטסים" והאז"מים. חיים רוה 121. אותות ליירוט כלי טיס האותות הניתנים מכלי טיס מיירט והאותות הניתנים מכלי הטיס המיורט יהיו כמפורט בטבלה דלהלן: פירוש תגובות כלי טיס מיורט פירוש אותות כלי טיס מיורט מס' סדורי האות הובן; אציית להוראה יום - נפנוף כנפיים וטיסה בעקבות המיירט. לילה - כמו ביום, ונוסף לכך, נצנוץ של אורות הניווט וגם של אורות הנחיתה (אם קיימים), בפרקים בלתי קצובים. אנחנו מיירטים אותך; טוס אחרי יום - נפנוף כנפיים מנקודה שלפני כלי הטיס המיורט ובדרך כלל משמאלו, ואחרי קבלת אישור, סיבוב שטוח איטי, בדרך כלל שמאלה, בכיוון הרצוי. לילה - כמו ביום, ונוסף לכך, נצנוץ של אורות הניווט וגם של אורות הנחיתה (אם קיימים), בפרקים בלתי קצובים. 1 פירוש תגובות כלי טיס מיורט פירוש אותות כלי טיס מיורט מס' סדורי האות הובן; אציית להוראה ביום או בלילה נפנוף כנפיים אתה יכול להמשיך בדרכך. ביום או בלילה תמרון של ניתוק חד מכלי הטיס המיורט, המורכב מפניית טיפוס של 90 מעלות או יותר, מבלי לחצות את קו הטיסה של כלי הטיס המיורט. 2 פירוש תגובות כלי טיס מיורט פירוש אותות כלי טיס מיורט מס' סדורי האות הובן; אציית להוראה ביום - הורדת כנסע, טיסה בעקבות כלי הטיס המיירט, טיסה מעל למסלול, ואם הנחיתה היא בטוחה, הכנה לנחיתה על המסלול. בלילה - כמו ביום, ונוסף לכך הדלקת אורות נחיתה קבועים (אם קיימים) נחת בשדה תעופה זה ביום - הקפת שדה התעופה, הורדת כנסע וטיסה מעל מסלול נחיתה בכיוון הנחיתה. בלילה - כמו ביום, ונוסף לכך הדלקת אורות נחיתה קבועים. 3 פירוש תגובות כלי טיס מיורט פירוש אותות כלי טיס מיורט מס' סדורי הבינותי; טוס אחרי יום או לילה - אם ברצונו של המיירט לאותת לכלי הטיס המיורט שיטוס אחריו לשדה תעופה אחר לנחיתה, יקפל כלי הטיס המיירט את כן הנסע וימשיך לאותת כמפורט במס' סידורי 1 לכלי הטייס המיירט. שדה תעופה שבחרת לנחיתתי אינו מתאים יום - קיפול כנסע בעת טיסה מעל מסלול הנחיתה בגובה שבין 1000 ל- 2000 רגל מעל פני שדה התעופה, והמשכת הקפת שדה התעופה. 4 הבינותי; אתה יכול להמשיך בדרכך. אם רוצה המיירט לשחרר את כלי הטיס המיורט, יבצע כלי הטיס המיירט את האות כמפורט במס' סידורי 2 לכלי הטיס המיירט. לילה - נצנוץ אורות נחיתה בעת טיסה מעל מסלול הנחיתה בגובה שבין 1000 ל- 2000 רגל מעל פני שדה התעופה והמשכת הקפת שדה התעופה. אם לא קיימת אפשרות לנצנץ אורות הנחיתה יש לנצנץ אורות אחרים.
לאחר מקרים לא מעטים שהיו בעבר כדאי כי טייסנו ידעו מן המעט על הוראות החוקים לגבי יירוט. יירוט ! "לעמך" אני שומע מדי פעם "מטוס קרב מפיל כלי טייס אחר". לא ולא.!!! יירוט [אולי אנני מדייק בניסוח ] הכוונה לאיתור והובלת [ליווי] כלי טייס אחר ולצוות עליו עשיה. כגון להובילו לשדה אחר , להובילו לנתיב אחר, להורות לו לנחות במקום או בשדה תעופה מסויים. כאשר אנו לא עושים כמצוות הדורש [ והדורש בדרך כלל אלו חילות האויר אך גם מישטרות] אנו מסתכנים בירי עלינו ובהפלתנו !!!!! [זיכרו את מקרה המטוס הקל שחדר מלבנון לפני מס. שנים ואשר ראשו של הטייס נפל לתוך כיתה בבית הספר מבואות ים ועוד מיקרים] . העתקתי מהחוקים הכתובים בלא לשנות ולכן הכתוב לא כל כך מסודר. לא נורא תתאמצו ותבינו . עוד יותר חשוב, תלמדו ותזכרו. כאשר חג סביבנו מסוק קרב ואין אנו יודעים ומבינים אותו זה יכול לעלות למדינתנו בצרור פגזים [ כמה אלפי דולרים ] ובבכי לדורות לבני המשפחה. כדאי להבין לזכור ולפעול במידה וניתקל במצב זה. ה "מיירט" זה הם [השילטונות] ה "המיורט" זה אנחנו מטיסי ה"סמרטסים" והאז"מים. חיים רוה 121. אותות ליירוט כלי טיס האותות הניתנים מכלי טיס מיירט והאותות הניתנים מכלי הטיס המיורט יהיו כמפורט בטבלה דלהלן: פירוש תגובות כלי טיס מיורט פירוש אותות כלי טיס מיורט מס' סדורי האות הובן; אציית להוראה יום - נפנוף כנפיים וטיסה בעקבות המיירט. לילה - כמו ביום, ונוסף לכך, נצנוץ של אורות הניווט וגם של אורות הנחיתה (אם קיימים), בפרקים בלתי קצובים. אנחנו מיירטים אותך; טוס אחרי יום - נפנוף כנפיים מנקודה שלפני כלי הטיס המיורט ובדרך כלל משמאלו, ואחרי קבלת אישור, סיבוב שטוח איטי, בדרך כלל שמאלה, בכיוון הרצוי. לילה - כמו ביום, ונוסף לכך, נצנוץ של אורות הניווט וגם של אורות הנחיתה (אם קיימים), בפרקים בלתי קצובים. 1 פירוש תגובות כלי טיס מיורט פירוש אותות כלי טיס מיורט מס' סדורי האות הובן; אציית להוראה ביום או בלילה נפנוף כנפיים אתה יכול להמשיך בדרכך. ביום או בלילה תמרון של ניתוק חד מכלי הטיס המיורט, המורכב מפניית טיפוס של 90 מעלות או יותר, מבלי לחצות את קו הטיסה של כלי הטיס המיורט. 2 פירוש תגובות כלי טיס מיורט פירוש אותות כלי טיס מיורט מס' סדורי האות הובן; אציית להוראה ביום - הורדת כנסע, טיסה בעקבות כלי הטיס המיירט, טיסה מעל למסלול, ואם הנחיתה היא בטוחה, הכנה לנחיתה על המסלול. בלילה - כמו ביום, ונוסף לכך הדלקת אורות נחיתה קבועים (אם קיימים) נחת בשדה תעופה זה ביום - הקפת שדה התעופה, הורדת כנסע וטיסה מעל מסלול נחיתה בכיוון הנחיתה. בלילה - כמו ביום, ונוסף לכך הדלקת אורות נחיתה קבועים. 3 פירוש תגובות כלי טיס מיורט פירוש אותות כלי טיס מיורט מס' סדורי הבינותי; טוס אחרי יום או לילה - אם ברצונו של המיירט לאותת לכלי הטיס המיורט שיטוס אחריו לשדה תעופה אחר לנחיתה, יקפל כלי הטיס המיירט את כן הנסע וימשיך לאותת כמפורט במס' סידורי 1 לכלי הטייס המיירט. שדה תעופה שבחרת לנחיתתי אינו מתאים יום - קיפול כנסע בעת טיסה מעל מסלול הנחיתה בגובה שבין 1000 ל- 2000 רגל מעל פני שדה התעופה, והמשכת הקפת שדה התעופה. 4 הבינותי; אתה יכול להמשיך בדרכך. אם רוצה המיירט לשחרר את כלי הטיס המיורט, יבצע כלי הטיס המיירט את האות כמפורט במס' סידורי 2 לכלי הטיס המיירט. לילה - נצנוץ אורות נחיתה בעת טיסה מעל מסלול הנחיתה בגובה שבין 1000 ל- 2000 רגל מעל פני שדה התעופה והמשכת הקפת שדה התעופה. אם לא קיימת אפשרות לנצנץ אורות הנחיתה יש לנצנץ אורות אחרים.