כללי התנהגות/עידכונים/שיחרור ראשוני ובלעדי

TAL BAR ZOHAR

New member
כללי התנהגות/עידכונים/שיחרור ראשוני ובלעדי../images/Emo13.gif

צהריים טובים לכל חברי הקהילה !! אומנם זה מרגיש לי קצת אחרת (סוג של יומני היקר חח :) אבל אני בהחלט מסור במאת האחוזים ומחוייב וזו גם העבודה שלי לשתף אתכם בכל מידע רלוונטי לגבי הרכב הקלאב המוביל בישראל ואפשר לומר שאני בהחלט נהנה מזה!! קודם כל ברצוני לברך את כל חברי הפורום החדשים וכמובן שאי אפשר בלי הוותיקים (כל זה באמת שלא היה קורה בילעדכם). המרתון של הסופ"ש מתחיל ! לו"ז הופעות מידע עדכני<< ^^^בעוד פחות משעתיים כבר נמצא את עצמנו בשדה התעופה לכיוון אילת שם דודי שרון יתארח לבימבוס פול ווליום של סט עדכני ורווי חומרים חדשים לכבוד יום הולדתו של אלי ידיד (אחד מבכירי המנהלים ברשת ישרוטל) מועדון הפלטיניום!! ^^^מחר!! בעוד 24 שעות מסיבת השקת הסינגל שהולך לבעוט בפלייליסט של קיץ 2008 רצועה מתוך האלבום החדש שייצא בקרוב!! CHECK -IN-TAMPA קטע בומבסטי מלא בשר ישירות מדיוות המועדונים JOUEL יחד עם ענק הסצינה DUDI SHARON ! ^^^עוד באותו יום אפטר מטורף בליין רבולושיין (קהל רוסים בלבד 25+) אשדוד (פרטים נוספים : קוד לא רלוונטי). נא לא לפרט על מסיבה זו. ^^^^ יום שישי 16.05.08 פסטיבל מצעד הגאווה 2008 הבייבי דיווה של ישראל בבמה המרכזית במופע מלא וכמובן תבצע את הימנון הגאווה לשנת 08 CHECK IN TAMPA. זהו חברים שיהיה לכולנו סופ"ש מרגש ומלא באהבה מצפה לראות אתכם מפגינים גאווה ! ועכשיו להפתעה !! באווירה מקסימה זו אני שולף לכם ישירות לינק לרצועה שלא יספיק לי עוד 5 הודעות מלאות בפירגון עצום כלפי המיקס החדש לCHECK IN קבלו רצועה עם המון ביצים קטע איכותי עם סאונד חדיש ולא מהעולם הזה ומלודיה יוצאת מן הכלל !! שילוב עוצמתי עם נפח כמו שרק דודי וג'ואל יודעים לעשות שימו לב לרצועה זו האזנה נעימה!! כתבות:: _---מחר עולה כתבה באתר הראשי SHOX נא לפרגן ולבמבס תגובות!! _---יום שישי יוצאת כתבת ענק על ג'ואל בעיתון "קול הנגב" שמצורף לידיעות אחרונות (מחולק באזור הדרום והשפלה בלבד!! חשוב לציין!! נא להירשם וחשוב שהפורום ייפרח ושמספר הגולשים ייגדל נא להעביר את הלינק של הפורום על מנת להרחיב את מעגל הקוראים אשר נהנים ומוקירים לצמד האומנים. שיהיה לכולנו סופ"ש מהמם!! אוהב המון טל בר -זוהר.
 

גרוזיה

New member
אאמאאאאאאא מזל טובבב ../images/Emo140.gif ../images/Emo41.gif ../images/Emo34.gif ../images/Emo104.gif |

איזה הורססס שיש לג'ואל ודודי פורום רשמי אין עליכם ג'ואלי/ליאל את הבנאדם הכי יקר לי דודי אין עלייך אתם צוות מנח חולה על המוזיקה שלכם בהצלחה בסופ"ש המטורף נתראה בגאווה הולך להיות מעלףףףףףףףףף
טל אתה מ-ל-ך-! תודה על השיחרור שמעתי את זה בעצמאות כשהצטרפתי פשוט קטע ענק!!
 
הופפפפה משהווו מתחיל להתחמם בפורוםםםםםםםםםםם

סטף סוף השיחרורים מסודרים וכל המידע מבוסס ואמיתי ! טל המונים של תודות!! דודי הפתיע בגירסא נדירההההההה רעעעעעעעעעעעע רעעעעעע חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!! ג'ואל נישמעתתתתתתת חיה אמיתי וואקל אלוהייייייייייי אין דברים כאלההההההההההה יצירת מופת אמא איזה קצב הורססססססססס!!!
 
חחח "יומני היקר" חחח טלטל אתה הורסס../images/Emo6.gif ../images/Emo47.gif

המיקס החדש מעיייףףף טנקסס!! ג'ואליייייי אני שרופפפההה עלייך מוXXה!@
 

oshrikii3

New member
במילה אחת ? הווווווווורססססס !!!!!!!!!!! :)

בהצלחההההההה !!!!
 

tA Love Tu

New member
../images/Emo108.gifהדבר היחיד שרק חסר ../images/Emo26.gif

שג'ואל תצטרף גם ותכתוב פה מדי פעםםם זה יכול להיות אדיר
 
למעלה