"כל ההתחלות קשות"

polyplam

New member
"כל ההתחלות קשות"

לפני כחודש התחלתי לעבוד בתור נציגה בתמיכה טכנית באחת מחברות הסלולר. למרות שעבר כבר יותר מחודש אני עדיין מוצאת את עצמי כמה פעמים במשמרת חסרת אונים לחלוטין, לעתים קרובות אין לי גם עם מי להתייעץ מה שמלחיץ אותי עוד יותר. הרגעים האלה, גם את הם ספורים יחסית (אם כי קורים לי כמעט בכל משמרת) די הורסים עבורי את כל "חווית" העבודה. אני יודעת שלא אמורים ממש להנות מעבודה כזאת, ובכל זאת נראה לי שאני סובלת קצת יותר מהממוצע. אני מוצאת את עצמי פעמים רבות מוטרדת מאוד מהעבודה גם מחוץ לשעות, אפילו קצת נראה לי שהעבודה הזאת "שאבה" ממני את כל שימחת החיים והיא מעסיקה אותי כל הזמן. אתם גם הרגשתם ככה בהתחלה? אולי יש לכם עצה כיצד ניתן להתמודד עם התחושות האלה? ואיך אני יודעת אם מדובר באיזה קושי סביר והגיוני של התחלה חדשה או שאני פשוט לא מתאימה לסוג כזה של עבודה...

חשוב לי לציין שעיקר הבעיה היא לא ההתמודדות עם הלקוחות (למרות שזה גם לא קל, אבל לא משהו שעליו יקום ויפול דבר) אלא הנזקקות המתמדת שלי לעזרה שלא תמיד זמינים לתת לי, אני פשוט מרגישה, חסרת אונים אין לי מילים טובות יותר לתאר.
 

Osnatz1

New member
יכולה להבין אותך, לוקח זמן להתמקצע

השאלה היא אם אין לכם כלים לפתרון הבעיה הזו במוקד?
נציגים בכירים שאפשר להתקשר אליהם? אחמ"ש/מנהל צוות/אפילו סתם נציג ותיק שנמצא באיזור ויכול לעזור?
מערכת מידע כלשהי עם תשובות לשאלות?

אני חושבת שבכל עבודה חדשה יש את התקופה הזו אחרי שקופצים למים שקצת מרגישים חוסר אונים ונתקלים במצבים שלא בדיוק יודעים מה לעשות בהם, מה שחשוב זו התמיכה שהמערכת נותנת במצבים האלו...

לדעתי נסי לקחת את זה יותר בקלות (אני יודעת שקל להגיד את זה מהצד, סליחה אם זה נשמע מתנשא) ותחשבי שאם את לא יודעת משהו - אין טעם להלחץ ולא יקרה כלום אם הלקוח ימתין דקה עד שתמצאי את התשובה.
ברוב הפעמים התחושה הזו עוברת ותמצאי את עצמך עוד חודש עוזרת לקורס החדש שכבר נכנס, עכשיו זה יהיה לך בעייתי לדעת אם את מרגישה ככה בגלל הקושי של עבודה חדשה או בגלל שאת לא בנוייה לזה, תני לזה קצת זמן


דברי עם מנהל הצוות שלך או רכז הדרכה של המוקד, תרשמי לעצמך בצד מקרים שאת "נתקעת" בהם גם כדי לזכור לפעם הבאה וגם כדי להעביר הלאה לממונים למקרה ואת צריכה חזרה נוספת...
אני מאמינה שבסוף יעבור ויהיה בסדר גמור
 

polyplam

New member
יש אומנם

מערכת מידע, אבל היא לא מושלמת אין בה תשובות על השאלות, כמו כן לא תמיד קל למצוא משהו שאתה אפילו לא סגור על מה אתה מחפש. בקשר לבכירים, יש לנו כמובן בכירים בצוות, אבל האמת האמת שבאופן אובייקטיבי כרגע יש להן בעיה לספק לנו עזרה, בגלל שבעקבות שינויים אירגוניים יש לנו המון חדשים בצוות ומעט ותיקים, כל הבכירים גם הם חדשים בתור בכירים ובקיצר יש הרבה בלגאן ומעט מאוד זמינות לעזור למי שצריך. כמו כן בזמן האחרון (בעקבות החוק החדש שיצא שאסור לתת ללקוח במרכזי תמיכה להמתין מעל 3 דקות ובמידה וכן יש לחזור עליו בשלוש השעות הקרובות) הרבה פעמים הבכירים מתגברים במוקד ואז באמת אין עם מי לדבר.
 

nathaliesh

New member
תעשי שיפט בראש

זה לא "למרות שעבר כבר יותר מחודש אני מוצאת את עצמי כמה פעמים במשמרת חסרת אונים" אלא למרות שעבר רק חודש אני מוצאת את עצמי חסרת אונים פעמים ספורות בלבד במשמרת. זה יפה מאוד עבור נציגה חדשה! אני כותבת את זה מתוקף 15 שנותי בשירות וניהול שירות, כולל ניהול צוות ומוקד.

אם את מרגישה שאין לך למי לפנות עם שאלות מקצועיות אז זה כבר סיפור אחר ואת צריכה לדבר עם מנהל/ת הצוות שלך.
 
ברוכה הבאה


אני מסכימה עם מה שנכתב לך לפני - קיבלת עצות מאוד טובות + תזכרי שאת רק חודש בתפקיד! חודש זה לא הרבה זמן וסביר להניח שאת עדיין נתקלת במצבים חדשים ויש כאלו שעוד לא נתקלת בהם.
 

lilo4

New member
ההתחלות באמת קשות...

לפעמים התקופה הקשה נמשכת מעט זמן, לפעמים הרבה יותר... ולפעמים הקושי נשאר גם אחרי הרבה זמן.
ישר אחרי הצבא התחלתי לעבוד באיזשהו מוקד, והיה לי קשה בצורה נוראית שם. המון בכי, בקושי סיימתי את הדברים שהייתי צריכה לעשות. יצאתי ממשמרות עם כאב ראש ורועדת מרעב כי לא הספקתי לצאת להפסקה. כבר אחרי שבוע רציתי לעזוב, אבל כולם מסביב אמרו לי שזה רק ככה בהתחלה ואם אני אתן למקום צ'אנס זה יעבור. גם אחרי שלושה חודשים המשכתי להרגיש רע, לא רציתי לקום בבוקר וכל פעם התפללתי שיקרה משהו ואני לא אצטרך להגיע לעבודה, והחלטתי לעזוב. בדיעבד אני יודעת שזה מקום עבודה שלא התאים לאופי שלי מראש, אבל מעבר לזה תנאי ההעסקה שלנו לא היו חוקיים בשום צורה ועניין, לפחות פעם בשבוע הייתי מסיימת משמרות של 11-12 שעות עם 20 דק' הפסקה בקושי, דרשו מאיתנו לעמוד בעומס מטורף ולא היה לנו גיבוי מבחינת אחמ"שים ומנהלים, ופשוט לא נתנו לנו כלים להתמודד עם העבודה.
אחרי זה עברתי לעבוד במלון, וגם שם ההתחלה הייתה לי קשה מאוד, וגם שם תהיתי אם אני מסוגלת להתמודד. שם לעומת זאת אחרי תקופה מסוימת הצלחתי להתאקלם. זה לקח זמן, אבל נהניתי מהעבודה והרגשתי שאני יודעת מספיק בשביל להתמודד.

גם אני נוטה לקחת את הדברים ללב ואת העבודה הביתה, ולדעתי את צריכה לתת לעצמך עוד קצת זמן לראות מה קורה. אם יש לך אפשרות תרשמי לעצמך שאלות על דף ואחרי זה תשבי עם נציג וותיק יותר או מישהו בכיר, כדי שיסביר לך מה צריך לעשות בסיטואציה כזו. אם את מרגישה שאת צריכה עוד עזרה והדרכה בנושא מסוים, גם כן שווה למצוא נציג וותיק יותר או פשוט לדבר עם הממונים עלייך כדי לראות איך עוזרים לך בנקודה שקשה לך.
ואם תראי שהקושי הזה נשאר עוד ועוד- כנראה שזה פשוט לא המקום בשבילך. אומנם מקום עבודה הוא לא קייטנה ותמיד יהיו קשיים, אבל אם יש יותר תסכול וקושי מאשר הרגשה טובה לדעתי זה סימן שצריך לחפש משהו אחר.

שיהיה המון המון בהצלחה
 
היי אני גם חדשה בתמיכה טכנית כנסי

היי לך אני מבינה ומזדהה איתך אני גם חדשה בתחום השירות לקוחות
עובדת גם בתמיכה טכנית יכולה להגיד לך מהניסיון של הכמה חודשים נסי דבר כזה לרכז לך בצד מס שאלות שחוזרות על עצמן
לנסות לקחת כמה מכשירים הביתה ולהתנסות איתם כמה שאפשר..
לא תמיד להסתמך על מערכות מידע במידה ויש לך גוגל פתוח תיעזרי בו..אני גם הרבה שאלות עוצרת אומרת ללקוח תמתין בבקשה אני כבר בודקת וכמובן שיש תקלות שחוזרות על עצמן אז יותר קל כבר לענות בשלוף.. אני מאמינה שעם הזמן ועם הלקוחות את תקלטי יותר מהר את החומר ואת המענה היותר מהיר לצערי גם בתמיכה יש לקוחות קשים בפן השירותי קוראים לי במילים לא יפות לפעמים חח
 
למעלה