דעתי שזוהי אשליה
חברה שיש לה מוצר טוב שהיא מאמינה בו, תשקיע בפרסום ושיווק ותמכור את המוצר שלה.
 
בשיווק רשתי ה"זכיינים" או ה"סוכנים" הם בעצמם המוצר. החברה מרוויחה מהצירוף של עוד ועוד סוכנים לפירמידה, שמשלמים לה תשלום קבוע ו/או אחוז מהמכירות ו/או מתחייבים לקנות כמות של מלאי.
 
הסוכנים, שבדרך כלל אין להם ניסיון רב בשיווק או בעסקים בכלל, ואין להם גם משאבים להרמת אופרציה עסקית גדולה, נתקעים עם המלאי או עם ההתחייבות לתשלום הקבוע.
מה הסיכוי שאדם אחד קטן שפועל כסוכן, יצליח לשווק מוצר שהחברה הגדולה בעלת המנגנון המשומן לא מצליחה או לא מעוניינת לשווק בעצמה?
 
החברה - כבר מכרה.
הסוכן - תקוע.
הרווח - מפוקפק.
המוצר... כנראה בינוני.