כל הזמן מציעים לנו שיווק רשתי... מי בעד? מי נגד?

כל הזמן מציעים לנו שיווק רשתי... מי בעד? מי נגד?

מוזמנים לשרשר פה מה שבא לכם. אני באמת סקרנית מה יצא.
אבל בלי להסתתר ככה ישיר בפנים. מה טוב מה לא? למי כדאי? למי לא?

נ.ב.
דעתי די ברורה. אני לא במשחק הזה.
 
דעתי שזוהי אשליה

חברה שיש לה מוצר טוב שהיא מאמינה בו, תשקיע בפרסום ושיווק ותמכור את המוצר שלה.
&nbsp
בשיווק רשתי ה"זכיינים" או ה"סוכנים" הם בעצמם המוצר. החברה מרוויחה מהצירוף של עוד ועוד סוכנים לפירמידה, שמשלמים לה תשלום קבוע ו/או אחוז מהמכירות ו/או מתחייבים לקנות כמות של מלאי.
&nbsp
הסוכנים, שבדרך כלל אין להם ניסיון רב בשיווק או בעסקים בכלל, ואין להם גם משאבים להרמת אופרציה עסקית גדולה, נתקעים עם המלאי או עם ההתחייבות לתשלום הקבוע.
מה הסיכוי שאדם אחד קטן שפועל כסוכן, יצליח לשווק מוצר שהחברה הגדולה בעלת המנגנון המשומן לא מצליחה או לא מעוניינת לשווק בעצמה?
&nbsp
החברה - כבר מכרה.
הסוכן - תקוע.
הרווח - מפוקפק.
המוצר... כנראה בינוני.
 
בשיווק רשתי ה"זכיינים" או ה"סוכנים" הם המוצר

מה שכתבת מאוד חשוב ומדוייק. חשוב לשים לב. אם חלק גדול מהתיגמול הוא מצירוף סוכנים - הרי שאתם נמצאים בתחום של שיווק רשתי.
 
למעלה