כל הכבוד לאיביי ישראל
לפני כשבועיים סיפרתי בהתלהבות על שיתוף הפעולה החדש של דואר ישראל ואיביי.
איזה כיף. להדפיס בבית מדבקת משלוח וללכת לדואר, פשוט להניח את החבילה וללכת.
בקיצור שלחתי שלושה מוצרים. הכי קריטי מהם, היה מוצר יקר, בערך של כ-400 דולאר, נשלח עם ביטוח ב EMS.
עכשיו, שמחתי ממש להדפיס את הטופס. אני שונא למלא את הטופס פחם הזה והמשלוח יקר ויוצא לי מהחשבון בנק במקום מפייפל שם אני מנהל את כל ההוצאות.
שלחתי ואחרי שלושה ימים אני מקבל הודעה לבוא לקחת משהו שנשלח מעיר מגוריי.
אני מזהה את מספר המעקב ומבין שהמוצר פשוט חזר אלי. הלקוח המסכן בארה"ב אמור היה לקבל את המוצר אחרי חמישה ימים.
בקיצור פניתי לדואר ואמרו שיטפלו. לא חזרו אלי גם אחרי יומיים. בסוף הלכתי לשם ושלחתי את החבילה עם הטופס הרגיל, בקשתי וקבלתי החזר מהדואר דרך מפייפל.
הכל טוב ויפה. הבנתי אתכם. השירות הזה לא אפוי עדיין. החלטתי להמשיך לשלוח רגיל.
היום אחרי מספר ימים אני מקבל טלפון מאיבי ישראל. אומרים לי שקיבלו הודעה שהיתה חבילה שלא יצאה. הם מצטערים שאולי היתה פשלה. מבקשים ממני לתת צ'אנס לתוכנית שוב והם יעקבו.
נתנו לי טלפון, למקרה והבעיה תתרחש שוב.
כמו כן קבלתי הנחה נוספת חמישים אחוז למשלוח הבא. (תמיד מקבלים הנחה על המשלוח הראשון)
בקיצור, שיכנעו אותי. אני אנסה שוב ואני רוצה לראות שהחבילה הבאה תחזור אלי.
לפני כשבועיים סיפרתי בהתלהבות על שיתוף הפעולה החדש של דואר ישראל ואיביי.
איזה כיף. להדפיס בבית מדבקת משלוח וללכת לדואר, פשוט להניח את החבילה וללכת.
בקיצור שלחתי שלושה מוצרים. הכי קריטי מהם, היה מוצר יקר, בערך של כ-400 דולאר, נשלח עם ביטוח ב EMS.
עכשיו, שמחתי ממש להדפיס את הטופס. אני שונא למלא את הטופס פחם הזה והמשלוח יקר ויוצא לי מהחשבון בנק במקום מפייפל שם אני מנהל את כל ההוצאות.
שלחתי ואחרי שלושה ימים אני מקבל הודעה לבוא לקחת משהו שנשלח מעיר מגוריי.
אני מזהה את מספר המעקב ומבין שהמוצר פשוט חזר אלי. הלקוח המסכן בארה"ב אמור היה לקבל את המוצר אחרי חמישה ימים.
בקיצור פניתי לדואר ואמרו שיטפלו. לא חזרו אלי גם אחרי יומיים. בסוף הלכתי לשם ושלחתי את החבילה עם הטופס הרגיל, בקשתי וקבלתי החזר מהדואר דרך מפייפל.
הכל טוב ויפה. הבנתי אתכם. השירות הזה לא אפוי עדיין. החלטתי להמשיך לשלוח רגיל.
היום אחרי מספר ימים אני מקבל טלפון מאיבי ישראל. אומרים לי שקיבלו הודעה שהיתה חבילה שלא יצאה. הם מצטערים שאולי היתה פשלה. מבקשים ממני לתת צ'אנס לתוכנית שוב והם יעקבו.
נתנו לי טלפון, למקרה והבעיה תתרחש שוב.
כמו כן קבלתי הנחה נוספת חמישים אחוז למשלוח הבא. (תמיד מקבלים הנחה על המשלוח הראשון)
בקיצור, שיכנעו אותי. אני אנסה שוב ואני רוצה לראות שהחבילה הבאה תחזור אלי.
![](http://timg.co.il/f/Emo8.gif)