כל הכבוד לאיביי ישראל

Amiram_e

New member
כל הכבוד לאיביי ישראל

לפני כשבועיים סיפרתי בהתלהבות על שיתוף הפעולה החדש של דואר ישראל ואיביי.
איזה כיף. להדפיס בבית מדבקת משלוח וללכת לדואר, פשוט להניח את החבילה וללכת.
בקיצור שלחתי שלושה מוצרים. הכי קריטי מהם, היה מוצר יקר, בערך של כ-400 דולאר, נשלח עם ביטוח ב EMS.
עכשיו, שמחתי ממש להדפיס את הטופס. אני שונא למלא את הטופס פחם הזה והמשלוח יקר ויוצא לי מהחשבון בנק במקום מפייפל שם אני מנהל את כל ההוצאות.
שלחתי ואחרי שלושה ימים אני מקבל הודעה לבוא לקחת משהו שנשלח מעיר מגוריי.
אני מזהה את מספר המעקב ומבין שהמוצר פשוט חזר אלי. הלקוח המסכן בארה"ב אמור היה לקבל את המוצר אחרי חמישה ימים.
בקיצור פניתי לדואר ואמרו שיטפלו. לא חזרו אלי גם אחרי יומיים. בסוף הלכתי לשם ושלחתי את החבילה עם הטופס הרגיל, בקשתי וקבלתי החזר מהדואר דרך מפייפל.
הכל טוב ויפה. הבנתי אתכם. השירות הזה לא אפוי עדיין. החלטתי להמשיך לשלוח רגיל.
היום אחרי מספר ימים אני מקבל טלפון מאיבי ישראל. אומרים לי שקיבלו הודעה שהיתה חבילה שלא יצאה. הם מצטערים שאולי היתה פשלה. מבקשים ממני לתת צ'אנס לתוכנית שוב והם יעקבו.
נתנו לי טלפון, למקרה והבעיה תתרחש שוב.
כמו כן קבלתי הנחה נוספת חמישים אחוז למשלוח הבא. (תמיד מקבלים הנחה על המשלוח הראשון)
בקיצור, שיכנעו אותי. אני אנסה שוב ואני רוצה לראות שהחבילה הבאה תחזור אלי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יפה שלקחו אחריות, אבל מה הייתה הבעיה מלכתחילה?

כלומר מה ההבדל מבחינת נראות החבילה בין האופן שבו היית שולח קודם ועכשיו? מה גרם להם להתבלבל באופן מביך כזה?

כשאני שולחת חבילה לחו"ל (ידנית) אני תמיד חוששת מבלבולים מטופשים כאלה ולכן כותבת בגדול SHIP TO מעל כתובת הנמען ובצד הזה גם מדביקה את כל המדבקות (אישור תשלום, CN22, מעקב וכו') ואת הפרטים שלי מדביקה בקטן בצד השני וכותבת FROM באופן בולט. עד היום היה בסדר...
 

Amiram_e

New member
היה כתוב FROM / SHIP TO

זה טופס EMS.
אני חושד שבמרכז ההפצה של הדואר לא כולם מודעים לשירות החדש וחשבו שסתם המצאתי והדפסתי בול בהכנה עצמית.
 

francolana

New member
סטטיסטית

הסיכוי שהחבילה הקרובה תחזור אליך קטן. אבל המקרה שלך מדגיש עד כמה השירות הזה בעייתי. כשאני ניסיתי אותו חזרו אלי 3 חבילות ואז הרמתי ידיים ועברתי הלאה.
 
למעלה