כל הכבוד למגמת הקולנוע ברבין!

כל הכבוד למגמת הקולנוע ברבין!

"גמת קולנוע של תיכון ''רבין'' מציגה: ''גולם'' הסרט ''גולם'' שהופק במסגרת סרטי גמר של מגמת קולנוע בתיכון ע''ש ''יצחק רבין'' כפר סבא עלה לשלב הגמר בפסטיבל הקולנוע היוקרתי ביותר בארץ לבני נוער – פסטיבל ירושלים הסרט נבחר מתוך 100 סרטים שנשלחו מ- 80 מגמות קולנוע בארץ. לשלב הגמר עלו 10 סרטים שיתמודדו ב- 7 ביולי בתחרות היצירה הצעיר ע''ש וים ון ליר שתתקיים בסינמטק ירושלים. את הסרט ''גולם'' ביימה ברית הראל, צילם רועי גולדמן (בנו של סגן ראש עיריית כ''ס), ערכה גל שוהם והפיק אביאל גנדלר. הסרט מספר על ניר סלומון ועולמו הפנימי והמרתק. ניר מחפש את הרגע המושלם. הוא בודק וחוקר את המשמעות הפילוסופית של קיום בעולם האידאות. רכז מגמת קולנוע, ד''ר מאור גל אור: ''זהו סרט פיוטי, מדהים מבחינת האיכויות הויזואליות הקולנועיות שבו. זהו כבוד גדול למגמת הקולנוע בתיכון ''רבין'', ששנה אחר שנה, הסרטים עולים לשלב הגמר בפסטיבלים יוקרתיים וזוכים בפרסים ובהערכה רבה''." נלקח מ"קול הכפר" אני מכירה את ברית ואני מאוד גאה במגמה על ההצלחות שלה בתור יוצאת המגמה! וליהי, ממתי מאור הפך להיות ד"ר???
 

Super Chuly

New member
שנה שעברה הוא קיבל את התואר

גם אני מאוד גאה בסרט "גולם" (שאגב היה מ-ע-ו-ל-ה!) שהגיע לשלב כל כך מתקדם. אני מאוד מקווה ששנה הבאה גם הסרט שלי (או סרט של הכיתה שלי) יגיע לכזה מעמד! ליהי :)
 
גם אצלנו היה סרט

שהגיע גם ל"דוקאביב" וגם לפסטיבל ירושלים. הסרט של קטי ציפין. אני לא זוכרת איך קראו לו אני רק זוכרת שהוא יצירת אומנות ויזואלית מדהימה.
 
ראיתי אותו..הייתי בסינמה סיטי..

הוא היה הכי טוב מכל השישה לדעתי..הסיום שלו היה מעולה. האמ מאור הזה..נראה לי שהוא לא סובל אותי אבל יש לנו שלוש שנים לבלות יחדיו.
 

Super Chuly

New member
נכון

לא ראיתי את כל הסרטים, אבל הוא באמת היה סרט מעולה. עשוי טוב, משוחק טוב, מבויים טוב וכן הלאה... אל תדאגי ממאור, הוא אולי נראה מאיים בהתחלה, אבל כשלומדים להכיר אותו הוא ממש סבבה של בנאדם. ליהי :)
 
הסרט שהכי התלהבו ממנו אז היה

הסוד של אמיר,לא? לא אהבתי דווקא. הוא נראה מאוד מאיים,גם בראיון האישי הוא נראה מאיים..הוא גם לא התרשם ממני ולא קיבל אותי למגמה אז בכלל אני מרגישה מאויימת. אבל רות קיבלה אותו בסופו של דבר,אחרי שדיברתי איתה
 
מאור לא כל כך נחמד באמת

אבל יש לו הרבה ידע והוא יודע להעביר שיעור מעולה וזה כל מה שאת צריכה ממנו.
 

Super Chuly

New member
../images/Emo127.gif../images/Emo45.gif מסכימה לגמרי!

רבין אימפריה (וקולנוע אליטה
)!! ליהי :)
 

Super Chuly

New member
אני אבדוק

למרות שאני מאמינה שלא. א' מכיוון שכל הסרטים של הבוגרים כבר מחוקים מהמחשב וכל העותקים של הסרטים נמצאים אצל בעליהם או אצל מי שיועדו להיות בעליהם. ב' מכיוון שקשה לי להאמין שהם ייתנו לי קלטת בגלל שאני לא בשכבה הזאת. מה שכן, אפשר אולי לחפש את האתר של התחרות או איך ליצור קשר עם אחד מחברי ההפקה ולברר בנוגע לעותק... ליהי :)
 

ba r2 0 1 0

New member
../images/Emo70.gifכל הכבוד../images/Emo70.gif

ייצוג טוב לא יזיק לעיר גם
 

itaihasid

New member
הודעה מחבר לכיתה של ברית...

נכתב על ידי סטולר ונזיר חברים של ברית ולא איתי חסיד: אז ככה קודם כל מה זה הפורום המטורף הזה? דבר שני ברית זכתה במקום השלישי וקיבלה 2000 שח לקניית די וי דיים אז עוד כמה דברים בתור שני במאים בוגרים טריים של המגמה תדעו שהסרט הסוד של אמיר הוא לא הסרט הטוב ביותר אלה הגרוע ביותר, הוא הסרט היחיד אי פעם במגמה שהיו צריכים לצלם את כולו!!!!! מחדש וגם הגרסה החדשה יצאה מעפנה (בלי להעליב אף אחד מחברי הקבוצה למרות שנזיר שונא אחד מהם) ולסיום אגיד לכול המצטרפים למגמה שמאור יראה לכם ברברי ומפחיד בהתחלה אבל תדעו שהוא המורה הכי טוב שהיה לנו אי פעם ואחד האנשים שאנחנו יותר מעריכים תודה ולהתראות סטולר ונזיר
 
למעלה