כל המורים קבעו: `נכשל!`

כל המורים קבעו: `נכשל!`

אי שמה בארצות הברית, היה בעיר אחת תלמיד. תלמיד מוזר, שהמורים גירשו מכל השיעורים, כי הוא שקע בדמיונות והתעסק בנסיונות. והמורים קבעו כולם: `מסכן הילד - מטומטם.` קראו לו אדיסון, אדיסון, תומס אלווה אדיסון. בתעודה היה חתום שלא יצא ממנו כלום ובאמת, כשהוא גדל הוא רק המציא את החשמל. קולנוע יש רק בזכותו, ובזכותו - בריז`ט בארדו. ובזכותו יש מיקרופון. ובזכותו יש פטפון, ותקליטור, ומיקרוגל, וחשבונות חברת חשמל. קראו לו אדיסון, אדיסון, תומס אלווה אדיסון. כן הוא גילה זאת הראשון: `יותר חשמל - יותר חשבון!` לולא המציא את הנורה היה עכשיו מצב נורא, כי אז היה צריך לראות ת`טלויזיה עם נרות. כולם מודים לאדיסון, פרט לפושע הפלילי, שלא סלח לו, לממציא, את הכיסא החשמלי. קראו לו אדיסון, אדיסון, תומס אלווה אדיסון. כן כל מוריו קבעו, כך סתם: `מסכן הילד, מטומטם` כך מנגחים את המורים גם בגלל צ`רצ`ל המהולל, אשר נשאר , מסכן, כיתה כי ב`חיבור` קיבל `נכשל`. אך למה זה לא מספרים על כל אותם התלמידים שמוריהם קבעו שהם קצת - איך לומר? - לא חכמים, ובאמת, כשהם גדלו הם נשארו מטומטמים? מתוך המחזמר - `בין הצלצולים`
 
כל הכבוד

אקס השיר הזה יחד עם רשימת השמות ממזמן עומד להתלות בלוחות מודעות בכיתות ובפנימיה שלי.המקום הזה שובר שיאים בלקויי למידה והרוב מאובחנים.אז אני מקווה שזה יעזור בייחוד למאובחנים הטריים שלנו וגם ליותר וותיקים (אני למשל) לעבור את סוף השנה בכיף ולדעת שאנחנו לא לבד וכאלה מסכנים.אז שלך בברכה ותודה. דפנה
 

עינת.. :-)

New member
ורוצה להוסיף ש........

לצערנו, רבים הם התלמידים שנשארו ``מטומטמים`` בגלל המורים ``החכמים`` שלהם, שלא השכילו לעודד, לומר מילה טובה, למצוא פיתרון לבעיות, להפנות לטיפול מתאים,,, ולדעתי, לו כל מורה היה מסתכל בעיניים לכל אחד ואחד מתלמידיו, מתבונן לבפנוכו של כל אחד מהם, מקדיש מחשבה כיצד ניתן לסייע ולשפר, ולא מסתכל על כל הכיתה כמכלול, ועל המתקשים כעל ``לא יכולים`` ו``מורידים את רמת הכיתה``..... כי אז - רבים מהתלמידים המתקשים היו מגלים את יכולתם, משתדלים, מתעודדים, מנסים, ובטוח שגם מצליחים (בדרכם)..... מעינת.. מורה (לחינוך מיוחד) שמשתדלת לעשות יותר... (ומקווה שמצליחה..)
 
למעלה