כל השירשורים על חדשות הספורט כאן

בוזגלו מתקרב למכבי ת``א

בימים האחרונים מתקיימים שיחות בין גורם חיצוני ליעקב שחר אותו גורם הצליח להוריד את תג המחיר שביקש שחר בהתחלה עבור בוזגלו מ 2 מיליון € למיליון € יורו עבור כרטיס השחקן שלו.
 
אפשרות טרייד: קאמנאן תמורת בן דיין

כזכור מכבי סיכמה כבר עם המגן אבל עכשיו הם צריכים את השחרור מיאמר יאניק קמאנן אולי יעבור לקופסה בתמורה לדדי בן דיין. במכבי העדיפו להעביר את קמאנן לסכנין תמורת יבוריאן אבל החלוץ מסרב לשחק בסכנין.
 
מכבי ת``א מעוניינת במקרייב

חלוץ אשדוד כבש עד כה 8 שערים. הוא הגיע בינואר תמורת סכום מאוד גבוה לקבוצה ישראלית, מיליון וחצי € שילמה אשדוד עבור כרטיסו וכנראה ידרשו יותר מזה. במכבי רוצים לצרף את מקרייב גם אם אשדוד תישאר בסופו של דבר בליגה.
 
סן לורנסו פנתה לדייגו קרוסה

הקבוצה הארגנטינאית פנתה לשחקן שהביע נכונות להצטרף אך הודיע שיש לו חוזה לעונה הבאה. הקבוצה תנסה לרכוש את השחקן אך אם לא יתאפשר יבקשו לשאול את השחקן. דייגו קרוסה מחזיק בעוד הצעות מהליגה הארגנטינאית אבל מקבוצות יותר נמוחות. קרוסה לא בתוכניות של אלישע לוי כיוון שהוא ומשפחתו לא התאקלמו בארץ.
 
בן זקן אמר שהוא לא ישחרר אותו לאף קבוצה בארץ.

רק אם תהיה הצעה בשבילו מאירופה... הוא אמר את זה לפני כחודש כשבית"ר רצו אותו. אז אם לביתר הוא לא הסכים,למכבי הוא בטח לא יסכים...
 
לאשדוד לא משנה מכבי ולא משנה ביתר

מה שמדבר אליהם זה ה/tapuzforum/images/emo130.gif ואם מכבי תביא להם מה שהם ידרשו במקרה שאשדוד תרד ליגה אז בהחלט הכל אפשרי.
 
גם למכבי ת``א יש יחסים טובים...

עם בית``ר בגלל שאלי ארזי חבר של עוזי שעיה אז מה זה אומר שהם יקבלו את בן יוסף? לא! שם המשחק זה כסף אם קבוצה תציע לבית``ר 800 אלף $ על בן יוסף אז גם אם יקראו לקבוצה הזאת הפועל ת``א בית``ר תשחרר אותו.
 
נכון,אבל לדעתי אם בן זקן יסכים לשחרר וביתר

עדיין תחפש חלוץ הוא יגיד להם לפני מכבי... כך אני חושב בכל אופן.
 
לדעתי מי שתציע יותר כסף תזכה בו

לדעתי הוא שווה מיליון וחצי $ חלוץ תותח בכמה חודשים שלו פה כבר 8 שערים הלוואי שבית``ר תלך עליו.
 
מכבי חיפה מעוניינת במשה אוחיון

אוחיון הגיע לאשדוד בינואר מווינטרתור שמשחקת בליגה השניה של שוויץ. אם הוא יצטרף לחיפה אז הקישור שלהם יהיה מאוד חזק מבחינה הגנתית שיכלול את כיאל וקולמה שכנראה יצטרף.
 
ברסה דורשת 40 מיליון € על רונלדיניו

ז`ואן לפוארטה הנשיא התראיין לגאזטה דלה ספורט וטוען שהוא לא שולל את האופציה שהברזילאי ישאר במקרה ששום קבוצה לא תציע את הסכום. ``הוא לא יצר שום בעיה ואף אני משוכנע שהוא יחלים ויחזור לכושר`` כך אמר לפוארטה. לדעתי הכל בולשיט הוא לא פצוע ולא נעלים וברסה מנסה להיפטר ממנו רק הם רוצים כי הם מבואסים שלא מכרו אותו שנה שעברה למילאן שהציעה סכום אסטרונומי של 100 מיליון €.
 
יוסי בניון:`זה כבוד לשחק ביום כזה`.

כך אמר בניון על המשחק שיתקיים מחר מול צ`לסי בליגת האלופות ערב יום השואה. מה דעתכם בנושא? כנסו והגיבו...
 
ביתר משכה את הערעור על יציעים 11-12

כדורגל ישראלי: אוהדי בית"ר. ישבו ביציעים שלהם בית"ר משכה את הערעור על חלוקת היציעים לגמר הגביע בית הדין שמע את טענות הקבוצה, הבהיר לה שהוא לא מתכוון לדון בכך והמליץ לה למשוך את הערעור. אוהדי הפועל ת"א ישבו בשערים 11-12 באיצטדיון ר"ג מוטי פשכצקי ומאיה חסון 29/04/08 | 16:47 בית הדין של ההתאחדות לכדורגל שמע היום (שלישי) את הטענות של בית"ר ירושלים לגבי הקצאת יציעים 11 ו-12 באיצטדיון ר"ג לאוהדי הפועל ת"א, לקראת משחק גמר גביע המדינה ב-13 במאי. ביה"ד המליץ לבית"ר למשוך את הערעור שלה, והקבוצה עשתה כדבריו. בבית"ר הגיבו ואמרו: "מאחר ובית הדין החליט כי הוא לא מתערב בעניין זה, הביע עו"ד של בית"ר אלעד אייזנברג את מחאתו ולאחר שהבין כי אין בכוונת בית הדין לדון בעניין החליטה בית"ר למשוך את העתירה". בית הדין העליון כתב בהחלטתו: "בית"ר ירושלים תעשה ככל הניתן כדי למכור כרטיסים ליציעים שהוקצו לה". הדיינים ביקשו למנוע מצב בו אוהדי בית"ר ירושלים יקנו כרטיסים ליציעים של הפועל ת"א. בבית"ר ביקשו מראש לקבל לאוהדיהם את יציעים 11 ו-12, שנחשבים למרכזיים ולמשפיעים. אוהדי הפועל ת"א הביעו מחאה והקבוצה אף התכוונה להגיש כתב הגנה משלה לדיון בהתאחדות, אך כאמור לא היה בו צורך היום. אבל בכל אופן-אני מאמין שיהיו רוב אוהדי ביתר ביציע זה...
 
לפחות אלף אוהדי ביתר כבר

קנו כרטיסים לשם הולך להיות בלאגן שחבל על הזמן.
 
למעלה