כל מי שהיה בכל אירופה...

כל מי שהיה בכל אירופה...

או כמעט בכל אירופה, ירשום כאן איזו מדינה/עיר היפה ביותר לדעתכם, ומדוע. אני, למשל הייתי כמעט בכל אירופה (פורטוגל-רומניה) והעיר האהובה עליי ביותר והיפה ביותר "בודפשט" בירת הונגריה, עיר שבה יש נהר "דנובה" שחוצה את 2 חלקי העיר: 1. בודה העיר החדשה 2. פשט העיר העתיקה עיר פשוט מדהימה, מבנים יפים, רחובות מפוארות, יש שם מלון ישראלי שבעל המלון מדבר עברית, הוא גם מדריך טיולים. חוץ ממלון זה יש עוד מלונות לישראלים. רבע מתושבי העיר, הם יהודים שגרים שם וחלקם מדברים עברית, יש גם חנויות ליהודים (מוכרים כיפות, טלית, ועוד) וסופרמרקט עם אוכל שמביאים מישראל, אוכל כשר בלבד. יש בעיר הזאת בית כנסת יהודי גדול מאוד ומפואר מאוד שמעולם לא ראיתי בית כנסה כזה. הבית כנסת שפורסם בערוץ 2 לפני כמה שנים בתוכנית "מסע עולמי". גם פריז הינה עיר יפה, יש מגדל איפל שאפשר לראות את כל פריז. גם ברלין (גרמניה) מאוד יפה. גם מדריד ופראג.
 

Double U

New member
כמובן שלא הייתי בכל אירופה../images/Emo3.gif

מבין ערי אירופה הגדולות, ביקרתי בהאג ובאמסטרדם (הולנד) ובלונדון (בריטניה). אהבתי מאוד את שלושת הערים. שלושתן מפותחות ובשלושתן נהנתי מאוד. עם זאת, בעיר לונדון ניתן לבלות מספר שבועות וההנאה לא מפסיקה. יש בעיר יותר אתרים מפורסמים כמו ה"ביג בן", ארמון בקינגהם ועוד. לצערי, ללונדון נוצרה אצל הרבה אנשים תדמית רעה שהבילוי העיקרי בלונדון הוא קניות וחבל שכך
 
איייייייייי שכחתי מהלונדון הזה

דווקא נחמד והייתי שם. אבל לא כ"כ אהבתי לא יודע למה.
 

Double U

New member
מסע עולמי זאת תוכנית נפלאה.

לצערי, לא התעניינתי בה כל כך בעבר אבל אבא שלי מקבל מדי פעם גיליונות של עיתון "מסע עולמי" ומאוד מעניין לקרוא את זה
 

ba r2 0 1 0

New member
כן ראיתי שבוע שעבר

היה מסע עולמי-תרמילאים! פשוט נוף מ=ד=ה=י=ם! ממש מקסים! בכל פרק בתכנית הזאת רואים דברים מדהימים!
 

Super Chuly

New member
אחחח אירופה

באירופה הייתי רק בטורקיה, גרמניה, הולנד ובלגיה, אבל אין ספק שהכי נהנתי בגרמניה. הייתי בצד שמערבי (כשבמזרח יש את ברלין), בעיר תאומה של כפר סבא בשם מולהיים אן דר רוהר, שהיא עיר מקסימה ביופייה, עם נהר הרוהר הענקי שהוא בערך בגודל של הירקון שלוש פעמים, המון המון עצים וחורשות, ואנשים מדהימים... ליהי :)
 

Pipe Dreamer

New member
זכיתי לראות חלק מאירופה

הייתי בדי הרבה מדינות.. ספרד, איטליה, אנדורה, שוויץ, גרמניה, צרפת, אנגליה, אוסטריה, טורקיה, הולנד וליכטנשטיין (אם זה נחשב). שתי הערים שהכי אהבתי היו קיימברידג' באנגליה וברצלונה בספרד. אין לי ממש כוח לפרט עכשיו, אולי מחר בשעה יותר נורמלית.
 

inko

New member
קרקוב חמודה

אבל לא ראיתי את כל הערים באירופה.
 
למעלה