אוצר הגליל
New member
כל שנה לקראת החגים יש מי שמלכלך על ענף הצימרים
לא יודע אם שמתם לב,אבל זה קורה כמעט בכל שנה לקראת החגים,במיוחד לפני ראש השנה ופסח,מישהו יוזם כתבה גדולה בטלוויזיה על ענף הצימרים.כמה שהמחירים גבוהים וכמה התמונות לא דומות למציאות,השנה הגדילו לעשות והודיעו כי רבים מבעלי הצימרים מדווחים על ירידה בהכנסות,ושרבים סוגרים את הצימרים.אני לא אומר שאין כלום (כי לא היה כלום) אבל לדעתי הכתבות הללו הם יוזמה של אינטרסנטים בענף הרוצים לפגוע בענף הצימרים.אני העוסק בענף ורבים אחרים משקיעים זמן וכסף כדי לשפר את המתחמים שלנו,אם לפני 20 שנה כאשר נכנסנו לענף אמרו לנו שבצימר צריך מיטה זוגית,מזרונים לילדים,מזגן (רצוי אך לא מוכרח) טלוויזיה (רצוי אך לא מוחרח) מראה (לא שכחו) ושעון (גם לא שכחו.היום אנו בעלי הצימרים משקיעים הון על גינון,ציוד משוכלל וחדיש כמו מיטות מתכווננות חשמלית,ברי מים מסוננים מנגל גז,בריכות שחיה מחוממות ומקורות.ארוחות בוקר עשירות ומגוונות.מזגנים בכל מקום בצימר.ולמרות כל אלה אנחנו נתקלים מידי פעם באנשים שמתייחסים אלינו כאל עבדים שלהם,מטרטרים אותנו לאורך כל זמן שהייתם.באים בבקשות ודרישות הזויות.ואף כשמגיע זמן התשלום.מתנהגים בצורה מבישה.מבקשים לא לשלם את כל הסכום כי למשל בחוץ ראו שביל נמלים.יש כאלה המגדילים לעשות ,הם מכינים עצמם מבעוד מועד לרגע התשלום,ואז יום לפני העזיבה הם מתקשרים ואומרים,אין לנו מים חמים,כבר מאתמול לא היו לי מים חמים,וזאת פעם ראשונה מזה שנים שלא התקלחתי. (זה אחרי שביקשו מגבות כמה וכמה פעמים) אני מגיע לצימר,פותח את הברז יוצאים מים רותחים (יש לי מחמם מים על גז ולא דוד שצריך להדליק) אני מראה להם שיש מים חמים,הם עונים לי אתמול בערב לא היה.וכמובן כשמגיע רגע התשלום הם מיד מבקשים פיצוי.אני לא מדבר על אלה שמזמינים צימר לזוג ושני ילדים,וכשמגיעים ילד שלישי לא יוצא מהרכב ואחר כך מתערבב עם כל באי הצימרים האחרים.מה אגיד לכם.אני אדם בן 61 והרבה שנים עבדתי מול לקוחות,מעולם לא הייתי מיואש מהמצב הנוכחי.אנשים לא מבינים שעם כל הכבוד שהם הלקוח ושהם צריכים לקבל שרות מלא,מחובתם להתנהג לפי כללי המקום,ואם אני אומר כניסה בשעה 14:30 ופינוי בשעה 12:00 אז כך זה צריך להיות,אבל תמיד יש את אלה שמתקשרים בשעה 11:00 ואומרים,אנחנו בסביבה אנחנו יכולים להגיע? אני עונה להם שאי אפשר כי האורחים שהיו קודם עדין לא עזבו,וגם כשהם יעזבו בשעה 12:00 צריך לנקות ולהכין את הצימר,אבל הם לא מרפים,אז אפשר רק לבוא לשים את המזוודות,כך גם ביציאה אני מבקש לצאת ב-12:00 תמיד יהיו כאלה שנזכרו להתקלח ב11:50 ועדין לא התארגנו,או כאלה שבדיוק גמרו לעשות על האש ועדין אוכלים,המנקה צריכה לחכות להם עד שיסיימו,והכי גרוע אני בלחץ מהאורחים שצריכים להגיע שכמובן רוצים להגיע מוקדם יותר.
לא יודע אם שמתם לב,אבל זה קורה כמעט בכל שנה לקראת החגים,במיוחד לפני ראש השנה ופסח,מישהו יוזם כתבה גדולה בטלוויזיה על ענף הצימרים.כמה שהמחירים גבוהים וכמה התמונות לא דומות למציאות,השנה הגדילו לעשות והודיעו כי רבים מבעלי הצימרים מדווחים על ירידה בהכנסות,ושרבים סוגרים את הצימרים.אני לא אומר שאין כלום (כי לא היה כלום) אבל לדעתי הכתבות הללו הם יוזמה של אינטרסנטים בענף הרוצים לפגוע בענף הצימרים.אני העוסק בענף ורבים אחרים משקיעים זמן וכסף כדי לשפר את המתחמים שלנו,אם לפני 20 שנה כאשר נכנסנו לענף אמרו לנו שבצימר צריך מיטה זוגית,מזרונים לילדים,מזגן (רצוי אך לא מוכרח) טלוויזיה (רצוי אך לא מוחרח) מראה (לא שכחו) ושעון (גם לא שכחו.היום אנו בעלי הצימרים משקיעים הון על גינון,ציוד משוכלל וחדיש כמו מיטות מתכווננות חשמלית,ברי מים מסוננים מנגל גז,בריכות שחיה מחוממות ומקורות.ארוחות בוקר עשירות ומגוונות.מזגנים בכל מקום בצימר.ולמרות כל אלה אנחנו נתקלים מידי פעם באנשים שמתייחסים אלינו כאל עבדים שלהם,מטרטרים אותנו לאורך כל זמן שהייתם.באים בבקשות ודרישות הזויות.ואף כשמגיע זמן התשלום.מתנהגים בצורה מבישה.מבקשים לא לשלם את כל הסכום כי למשל בחוץ ראו שביל נמלים.יש כאלה המגדילים לעשות ,הם מכינים עצמם מבעוד מועד לרגע התשלום,ואז יום לפני העזיבה הם מתקשרים ואומרים,אין לנו מים חמים,כבר מאתמול לא היו לי מים חמים,וזאת פעם ראשונה מזה שנים שלא התקלחתי. (זה אחרי שביקשו מגבות כמה וכמה פעמים) אני מגיע לצימר,פותח את הברז יוצאים מים רותחים (יש לי מחמם מים על גז ולא דוד שצריך להדליק) אני מראה להם שיש מים חמים,הם עונים לי אתמול בערב לא היה.וכמובן כשמגיע רגע התשלום הם מיד מבקשים פיצוי.אני לא מדבר על אלה שמזמינים צימר לזוג ושני ילדים,וכשמגיעים ילד שלישי לא יוצא מהרכב ואחר כך מתערבב עם כל באי הצימרים האחרים.מה אגיד לכם.אני אדם בן 61 והרבה שנים עבדתי מול לקוחות,מעולם לא הייתי מיואש מהמצב הנוכחי.אנשים לא מבינים שעם כל הכבוד שהם הלקוח ושהם צריכים לקבל שרות מלא,מחובתם להתנהג לפי כללי המקום,ואם אני אומר כניסה בשעה 14:30 ופינוי בשעה 12:00 אז כך זה צריך להיות,אבל תמיד יש את אלה שמתקשרים בשעה 11:00 ואומרים,אנחנו בסביבה אנחנו יכולים להגיע? אני עונה להם שאי אפשר כי האורחים שהיו קודם עדין לא עזבו,וגם כשהם יעזבו בשעה 12:00 צריך לנקות ולהכין את הצימר,אבל הם לא מרפים,אז אפשר רק לבוא לשים את המזוודות,כך גם ביציאה אני מבקש לצאת ב-12:00 תמיד יהיו כאלה שנזכרו להתקלח ב11:50 ועדין לא התארגנו,או כאלה שבדיוק גמרו לעשות על האש ועדין אוכלים,המנקה צריכה לחכות להם עד שיסיימו,והכי גרוע אני בלחץ מהאורחים שצריכים להגיע שכמובן רוצים להגיע מוקדם יותר.