כמה גובים על הקמת חנות ותפעולה עבור מישהו אחר

skyriz

New member
כמה גובים על הקמת חנות ותפעולה עבור מישהו אחר

שלום לכולם.
לא הצלחתי למצוא כאן אשכול לכן אני שואלת....
אני פותחת למישהי חנות באטסי וגם אעשה לה תחזוקה שוטפת..
כמה גובים על שירות כזה?
אני יודעת שיש חבר'ה שמציעים את השירותים האלה, אבל לא הצלחתי למצוא חומרים על התמחור של הנושא.
האם יש כאן מישהו שעושה את זה?
האם מישהו משלם על זה ומוכן לחלוק את המידע?

אשמח מאוד לתגובות , החנות כבר בהתהוות, זה לוקח די הרבה זמן. ואני לא רוצה להפסיד בסופו של דבר.

שבוע טוב ומקסים לכולם עם המון יצירתיות.
נשיקות!!
 

לימיצ

New member
מאד תלוי מה זה אומר להקים ולתפעל

אני זורקת לך כאן המון דברים שהייתי לקחת בחשבון וסוגרת טרם תחילת עבודה, כמו למשל-
האם זה כולל הכנת צילומים וטקסטים שיווקיים או קבלת חומר מוכן?
איך משלב הבאנר והתמונה, כל נושא האודות, הכנת הפוליסיז, דפי האודות?
האם מתכננים היחד למי מוכרים, מה מוכרים, ומי הלקוחות?
מי מצלם? מה רמת המחויבות, והאם יש קידום בתוך או מחוץ לאטסי?

אם אני הייתי לוקחת תחת כנפיי חנות הייתי דואגת להגדיר בצורה מאד ברורה מה מצופה ממני
מה המדדים להצלחה, לאחר כמה זמן, מה החלק של המעצבת בניהול החנות,
מי אחראי על הצילומים, מה איכות הצילומים (והמוצרים) איתה אני מוכנה לעבוד
ובאופן אישי, לא הייתי עובדת עם מעצבת או יוצרת שלא מבינה בשיווק ושלא התנסתה בעצמה במכירה אונליין.
בכל מקרה, אני חושבת שאי אפשר להתחייב לעבודה כזאת בצורה רצינית בפחות מ2000-2500 ש"ח בחודש לחנות.
 

skyriz

New member
תודה רבה עזרת לי מאוד.

הצילומים כבר מוכנים ע"י סטודיו מקצועי, החומר כתוב אך אני צריכה לתרגם אותו.
מעבר לזה גם דפי האודות אני מכינה
אני די חדשה באטסי אני סחרתי באי ביי. הבנתי שבאטסי יש קצת "התעסקות" מעבר, של עניין האוצרות והקידומים.
אני עושה גם קידומים ממומנים בגוגל, אך כרגע לא על הפרק מבחינת הלקוחה הזו.

אני מנויה לאתר שלכם, אתם אחלה!!!
תודה רבה.
 

לימיצ

New member
בשמחה


 

crit

New member
בשביל לשלם כזאת משכורת על ניהול חנות

החנות צריכה להרוויח כל חודש לפחות פי 3 או אפילו 4....
 

לימיצ

New member
נכון ולא נכון

מאד תלוי באיזה שלב של העסק נכנסת המוכרת לחייה.
ההנחה שלך מוטעית, לפחות בעיני, מהסיבה שאני אישית לא הרווחתי שקל בזמן שהקמתי תשתיות לעסק,
ומה שמתואר כאן זה בדיוק זה.

יש כאן בחורה שהולכת לעבוד עבור מישהי,
וגם היא בודקת כדאיות, ועל כך עניתי לה את דעתי.
זו בדיוק השאלה שעליה 2 הצדדים צריכים להחליט לפני שמתחילים לעבוד ביחד
מהצד האחד תהיה מישהי שעובדת על ההקמה וניהול של חנות
ומהצד השני מעצבת שבחרה שימכרו וישווקו עבורה,
מהנסיון שלי שיווק הוא לפחות 50% מהעסק, זה סכום מינימלי לתחילת עבודה.
 

yauli747

New member
אני מנהל חנויות לכמה מעצבים ואנסה לענות

אני מנהל מכירות לכמה מעצבים בכל מיני תחומים ומשווק לא רק באטסי אלה גם באיביי, אמזון, DAWANDA וזירות נוספות, כולל גם אתרים פרטים ועוד...

אני אישית בוחר לעבוד עם מעצבים או מוצרים שאני מתחבר אליהם.

אני מתקשר עם כל אחד בצורה אחרת, זה תלוי בהרבה גורמים, הראשון והמשמעותי הוא מה המעצב מספק לי (טקסטים, תמונות, באנרים ועוד) כי זה קובע את שעות העבודה התחלתיות שלי על הקמת החנות, דבר שני זה מידת מעורבות המעצבת בעבודת השיווק, האם היא מנהל את המדיה החברתית שלה? האם יש לה מספיק עוקבים? האם יש לה שם? האם יש לה תוכנית עבודה? מה הציפיות שלה? ועוד...כמות המוצרים?(הרי לעלות 20 מוצרים זה לא כמו לעלות 150 מוצרים) חשוב מאוד לשבת בהתחלה ולבנות תוכנית עבודה כדי לדעת מה מצופה מכל אחד ואז את יכולה לעריך את השעות העבודה שלך.

חשוב מאוד להבין שהקמת החנות עצמה באטסי (או בכל זירה אחרת), זה לא החלק המרכזי אלה רק ההתחלה וצריך למשוך קהל ולדאוג למכירות, הדבר דומה להקמת חנות חדשה במרכז העיר, עכשיו צריך לדאוג שאנשים יכנסו לחנות ויקנו וזה החלק הקשה יותר, יש אלפי דרכים שונות לעשות זאת וצריך כמובן להתאים את זה למוצרים אבל עבודה במדיה החברתית תופסת חלק נכבד ביותר היום, מבצעים זה דבר חשוב שאנשים מאוד אוהבים (חייבים לבדוק עם המעצבת איזה מבצעים היא מוכנה לעשות), האם יש לה אתר פרטי של המותג שלה?

לכן זה מאוד משתנה ממוצר למוצר וממעצבת ולמעצבת וצריך להתאים את הסכום שיתאים לכמות העבודה וירצה את שני הצדיים.

אני לרוב חושב שכדאי שיהיה סכום קבוע בחודש (בין 1000 ל3000ש"ח תלוי נפח העבודה) ובנוסף גם אחוזים מהמכירות (ככול שהאחוזים גדולים יתר החלק החודשי נמוך יותר).

בצורה הזאת למעצבת אין הוצאות חודשיות גדולות (למרות שהיא חייבת להבין שאנשים לא יעבדו בחינם ולכן היא צריכה לשלם סכום חודשי קבוע) ומצד שני האחוזים מהמכירות מעודדים את המשווק לעבוד קשה יותר כדי להשיג מכירות.

חשוב גם לסכם מי משלם את העמלות של אטסי,פייפאל והבנק, מי מוציא חשבונית, מי שולח את הסחורה, מה קורה עם יש פגם במוצר? מה קורה עם המשלוח לא מגיע? ועוד..

אני מקווה שזה עזר לך לקבל תמונה טובה יותר, אשמח לענות על שאלות ספציפיות אם יש לך

בהצלחה
 
תשובה נהדרת ועוזרת

אשמח אם תוכל לחדד כמה נקודות להבנה שלי :
האם לקחת סכום נפרד להקמת החנות ? וכמה ( נאמר לחנות של 20-50 מוצרים ) ?
כמה עמלה מקובל לקחת ? והאם מהנטו או מהברוטו של הרווח ?
כאשר העבודה השוטפת שבאחריותי היא ניהול החנות בשוטף ( - כעדכוןמוצרים ואופטימיזציה , מענה ללקוחות )+ קידום ברשתות חברתיות (- פייסבוק ועוד 2 פלטפורמות שנבחר בהמשך ) .
האומנית אחראית לעיצוב , משלוחים , תמונות ולחלק מהתוכן הכתוב .
&nbsp
 
למעלה