כמה דברים מטומטמים/לא ברורים בתוכנית..למה?!

  • פותח הנושא ziv86
  • פורסם בתאריך

ziv86

New member
כמה דברים מטומטמים/לא ברורים בתוכנית..למה?!

יכול להיות שזה יצא ארוך, אני אשתדל שלא..

בעונה הראשונה אחרי האבחונים גילינו שאיציק ורעות הם הזוג שקיבל ציון הכי נמוך, והציעו להם להדיח את עצמם ע"י עלייה על מטוס לצרפת ולהתחלף עם קייסי וטל. בעונה השניה אחרי האבחונים תמר ואלעד קיבלו ציון הכי נמוך והודחו ישירות. בעונה השלישית אדי ומשי קיבלו את הציון הכי גבוה וקיבלו צ'ופר....
עכשיו אני לא מבין משהו.. זה שזוג מקבל ציון הכי נמוך זה אומר שהבן כמה שיותר חנון והבת כמה שיותר סתומה, אז מה המניע שלהם להדיח אותם? ולצ'פר את ההיפך? בשביל מה כל הקטע הזה של להעיף מישהו ובכלל למה לציין בכלל את הדירוג, לדעתי הייתי מסתפק בעוד 2-3 דק' של חנון תופס לבובת ראווה את התחת / מישהי שמה תמונה של היטלר בתור ראש הממשלה הראשון וכאלה...
ובכלל אם שמים לב בעונה הראשונה איציק ורעות, הזוג עם הציון הכי נמוך הגיע למקום השני. בעונה השניה הזוג השני עם הציון הכי נמוך באבחונים היה ליטל ואלכס, והם זכו! מי יודע איך היתה התוכנית אם לאלעד ותמר היו נשארים..
בקיצור השאלה הראשונה היא - האם יש למישהו סיבה הגיונית לדבר הזה?
בעודי כותב אז חשבתי לעצמי שיש מצב שהם מחרטטים בהפקה על ציוני האבחונים רק כדי להבליט זוגות (אלכס וליטל, איציק ורעות) או במקרה שכאן, להפוך את ויקטור לדמות בולטת ע"י בחירה בין 2 נשים..

שאלה שנייה- למה העורכים של הקליפ פתיחה (גם של הישרדות וגם של היפה והחנון.. אולי זה פאק של ערוץ 10) אוהבים להכניס לקליפ גם קטעים מתוך התוכנית. למשל בעונה הראשונה בסצינה הראשונה שבכלל מסבירה על התוכנית רואים קטעים של גאל מציגה את צחי הנגבי ועוד כמה דברים שאני לא זוכר, ובעצם דופקים ספוילרים לעצמם..
נגיד בפרומואים לעונה הזאת רואים מספר יפות מחליפות את יעקב אילון ואפשר להסיק שהן לא יודחו כל עוד אין את זה אז נגיד שאחת שלא הופיעה בטיזרים לעונה החדשה ואחת שכן אז זה הורס את כל הסוף, או זה שרואים את ויקטור עם סיון על אופניים.. למי יש ספק אחרי קטע כזה שהוא יבחר בדניאל?! למה לא להציג קטעים רק מ2 הפרקים הראשונים, שגם אם ינסו לא יצליחו להכניס קטעים שיוכלו לגלות על זהות המודחים?
 

Light18m

New member
לדעתי הציונים אמיתיים

מה שאתה אומר בקשר להדגשת הפיינליסטים נשמע הגיוני.
ואם אתה רוצה הסבר תיאורטי למה להעיף את הכי גרועים- אז אולי זה כי כולם צריכים לעבור שינוי בדחיפות, ולחלשים ביותר כביכול יש את הסיכוי הכי קטן להשיג את זה, ובעצם יכולים לתפוס מקום של זוגות עם פוטנציאל גבוה יותר
 

קרקלה

New member
מעיפים את הזוגות היותר אנמיים (לדעת ההפקה)

משאירים את המענינים. זה הכל.

ביקום מקביל בו באמת הריאלטי הזה מטרתו להביא לשינוי, הזוגות שקיבלו את הציונים הנמוכים ביותר אמורים להיות בעמדת יתרון, כי מאוחר יותר בתכנית יש להם פוטנציאל להראות שינוי יותר אפקטיבי.
אבל אין קשר לצמיחה, שינוי, שני עולמות מול כל העולם. זה בידור בלבד.
 
למעלה