כמה הסברים...

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
כמה הסברים...

כמה הסברים...
היות ונכנסתי לכאן היום לראשונה, עברתי על כמה דפים אחורנית בפורום, אך כשאני עונה תשובה בדף 4 היא לא עוברת להתחלה אלא נשארת בדף 4. לכן אני מבקש להסביר כאן כמה דברים ששאלו עליהם לפני כמה ימים אך עברו אחורנית...(וההסברים הם ממקור מוסמך). א. בנוגע לאוטובוס מתוצרת "סקניה" שמופעל ב"דן" : האוטובוס הוא לא של "דן" אלא של חברת "סקניה" והובא לארץ על חשבונה לצורך ניסיון ב"דן" מתוך תקווה של חברת "סקניה" ש"דן" יקנו מהם אולי בעתיד אוטובוסים. ב. אוטובוס מס' פנימי 7041 של "דן" הובא כשילדה ונבנה כאן ע"י הארגז. הסיבה שהמספר שלו מוקדם יחסית לזמן יציאתו היא כי הוא קיבל את המספר כשהגיע לארץ אך הרכבתו בארגז התעכבה. כך גם עם 7042 שנבנה במרכבים.
 
הסקניה הוכרז ככשלון.

כמה הסברים...
היות ונכנסתי לכאן היום לראשונה, עברתי על כמה דפים אחורנית בפורום, אך כשאני עונה תשובה בדף 4 היא לא עוברת להתחלה אלא נשארת בדף 4. לכן אני מבקש להסביר כאן כמה דברים ששאלו עליהם לפני כמה ימים אך עברו אחורנית...(וההסברים הם ממקור מוסמך). א. בנוגע לאוטובוס מתוצרת "סקניה" שמופעל ב"דן" : האוטובוס הוא לא של "דן" אלא של חברת "סקניה" והובא לארץ על חשבונה לצורך ניסיון ב"דן" מתוך תקווה של חברת "סקניה" ש"דן" יקנו מהם אולי בעתיד אוטובוסים. ב. אוטובוס מס' פנימי 7041 של "דן" הובא כשילדה ונבנה כאן ע"י הארגז. הסיבה שהמספר שלו מוקדם יחסית לזמן יציאתו היא כי הוא קיבל את המספר כשהגיע לארץ אך הרכבתו בארגז התעכבה. כך גם עם 7042 שנבנה במרכבים.
הסקניה הוכרז ככשלון.
גם באגד וגם בדן מנסים את האוטובוס הזה. באגד הוא כשלון בירושלים. אין לו סחיבה בעליות ויש בעיות תחזוקה קשות. כולם מתגעגעים כמובן אך ורק למרצדס. לא איבדנו תקוה ונראה שהזמנת מרצדסים לאגד בדרך. דן יכולה לעשות טוב לעצמה ולחסוך המון הוצאות תחזוקה. איך ? כמובן - ללכת על מרצדס. בקרוב דגמים עירוניים חדשים ! מאן מתגלים כאוטובוסים בעייתיים גם הם בירושלים וגם להם אין את כושר התמרון והכח של המרצדס. כדאי שמשרד התחבורה ישנה את תקנת השבתת האוטובוסים אחרי 15 שנה. זה אולי טוב לכל היצרנים אך לא למרצדס. אורך חיים ממוצע לאוטובוס מרצדס = 37 שנה. בקרוב פרטים מדוייקים נוספים. איפה הטייגרים איפה ???
 

david80

Active member
האם ירכשו סוף סוף אוטובוסים עם "דלת

הסקניה הוכרז ככשלון.
גם באגד וגם בדן מנסים את האוטובוס הזה. באגד הוא כשלון בירושלים. אין לו סחיבה בעליות ויש בעיות תחזוקה קשות. כולם מתגעגעים כמובן אך ורק למרצדס. לא איבדנו תקוה ונראה שהזמנת מרצדסים לאגד בדרך. דן יכולה לעשות טוב לעצמה ולחסוך המון הוצאות תחזוקה. איך ? כמובן - ללכת על מרצדס. בקרוב דגמים עירוניים חדשים ! מאן מתגלים כאוטובוסים בעייתיים גם הם בירושלים וגם להם אין את כושר התמרון והכח של המרצדס. כדאי שמשרד התחבורה ישנה את תקנת השבתת האוטובוסים אחרי 15 שנה. זה אולי טוב לכל היצרנים אך לא למרצדס. אורך חיים ממוצע לאוטובוס מרצדס = 37 שנה. בקרוב פרטים מדוייקים נוספים. איפה הטייגרים איפה ???
האם ירכשו סוף סוף אוטובוסים עם "דלת
שלישית"? או שיימשכו המקרים בהם נוסעים נשארים בתחנה בשל "חוסר מקום" למרות שיש עוד מספר מקומות עמידה בסוף האוטובוס?!
 

ארזS

New member
אין סיכוי,

האם ירכשו סוף סוף אוטובוסים עם "דלת
שלישית"? או שיימשכו המקרים בהם נוסעים נשארים בתחנה בשל "חוסר מקום" למרות שיש עוד מספר מקומות עמידה בסוף האוטובוס?!
אין סיכוי,
וגם המפרקיות יורדות בקרוב מהפרק בגלל "איכות הסביבה". קיימת טענה (די נכונה למען האמת) שהמפרקיות מעשנות ומרעישות במיוחד . ובקשר להשארת נוסעים בתחנות : זה שיש מקום בסוף האוטובוס, הנהג לא אשם כי לנוסעים שבפנים לא אכפת מאלה שבחוץ והם נצמדים לדלת האחורית כאילו אני לא יודע מה... וכאן אנחנו מגיעים לשאלת המיליון: "מה קדם למה?". ואכתוב בכוונה בלי סימני פיסוק כי זה ממש גלגל !!! אז ככה : בגלל הפקקים יותר אנשים עוברים לרכב פרטי ואז יש ירידה במספר הנוסעים באוטובוסים וכתוצאה מכך בעקבות ספירת נוסעים מבטלים אוטובוסים מסויימים ואז אנשים מחכים זמן רב ו... בקיצור: יש יותר מידי מכוניות פרטיות בכבישים. תראו מה זה: אקח לדוגמה סתם קו של דן . לא משנה המספר . אותו קו, כמעט באותו המסלול, לפני 20 שנה, עם אוטובוסים דור ישן נסעו מתחנת קצה לתחנת הקצה השנייה כחצי שעה. היום, עם אוטובוסים משוכללים ומהירים... סליחה שהצחקתי מישהו...איך האוטובוסים יכולים להיות מהירים אם הם בקושי נוסעים ? אז כיום אותה הנסיעה לוקחת כשעה וחצי... אתם הבנתם את זה ?
 

Dani Bukhman

New member
המפרקיות של מרצדס (אגד) לא מעשנות

אין סיכוי,
וגם המפרקיות יורדות בקרוב מהפרק בגלל "איכות הסביבה". קיימת טענה (די נכונה למען האמת) שהמפרקיות מעשנות ומרעישות במיוחד . ובקשר להשארת נוסעים בתחנות : זה שיש מקום בסוף האוטובוס, הנהג לא אשם כי לנוסעים שבפנים לא אכפת מאלה שבחוץ והם נצמדים לדלת האחורית כאילו אני לא יודע מה... וכאן אנחנו מגיעים לשאלת המיליון: "מה קדם למה?". ואכתוב בכוונה בלי סימני פיסוק כי זה ממש גלגל !!! אז ככה : בגלל הפקקים יותר אנשים עוברים לרכב פרטי ואז יש ירידה במספר הנוסעים באוטובוסים וכתוצאה מכך בעקבות ספירת נוסעים מבטלים אוטובוסים מסויימים ואז אנשים מחכים זמן רב ו... בקיצור: יש יותר מידי מכוניות פרטיות בכבישים. תראו מה זה: אקח לדוגמה סתם קו של דן . לא משנה המספר . אותו קו, כמעט באותו המסלול, לפני 20 שנה, עם אוטובוסים דור ישן נסעו מתחנת קצה לתחנת הקצה השנייה כחצי שעה. היום, עם אוטובוסים משוכללים ומהירים... סליחה שהצחקתי מישהו...איך האוטובוסים יכולים להיות מהירים אם הם בקושי נוסעים ? אז כיום אותה הנסיעה לוקחת כשעה וחצי... אתם הבנתם את זה ?
המפרקיות של מרצדס (אגד) לא מעשנות
 

dror1234567

New member
מפרקית של אגד לא תהיה בארץ

המפרקיות של מרצדס (אגד) לא מעשנות
מפרקית של אגד לא תהיה בארץ
כך אני חושב מבגלל מצב כלכלי אבל אמרו לי בדן היום ואני הסכמתי שחברת MAN היא דווקא חברה מאוד טובה ומשופרת נוחה מאוד זה מפסיק לי כיום ואצטרף לך תמונה של מ.א.ן. MAN NG313
 

dror1234567

New member
מפסיק לי =מספיק לי (טעות באיות )

מפרקית של אגד לא תהיה בארץ
כך אני חושב מבגלל מצב כלכלי אבל אמרו לי בדן היום ואני הסכמתי שחברת MAN היא דווקא חברה מאוד טובה ומשופרת נוחה מאוד זה מפסיק לי כיום ואצטרף לך תמונה של מ.א.ן. MAN NG313
מפסיק לי =מספיק לי (טעות באיות )
 
מרצדס האיכותי ביותר ! ראה מבחנים

מפרקית של אגד לא תהיה בארץ
כך אני חושב מבגלל מצב כלכלי אבל אמרו לי בדן היום ואני הסכמתי שחברת MAN היא דווקא חברה מאוד טובה ומשופרת נוחה מאוד זה מפסיק לי כיום ואצטרף לך תמונה של מ.א.ן. MAN NG313
מרצדס האיכותי ביותר ! ראה מבחנים
במגזינים לנושא אוטובוס באנגליה, כגון BUSES שהינו מגזין מקצועי ומדהים. שנה אחר שנה נקבע כי מרצדס הוא האוטובוס הטוב בעולם ! גם בישראל זה הוכח. הבעיה: מרצדס הוא האוטובוס הכי יקר אבל בצדק ! אביתר
 

dror1234567

New member
נכון שמרצדס טובה מאוד

מרצדס האיכותי ביותר ! ראה מבחנים
במגזינים לנושא אוטובוס באנגליה, כגון BUSES שהינו מגזין מקצועי ומדהים. שנה אחר שנה נקבע כי מרצדס הוא האוטובוס הטוב בעולם ! גם בישראל זה הוכח. הבעיה: מרצדס הוא האוטובוס הכי יקר אבל בצדק ! אביתר
נכון שמרצדס טובה מאוד
ובהחלט אני מעריץ את אטובוסי מרצדס .... אבל קח בחשבון שמצב כיום אצלנו לא תאפשר לרכוש אטובוסים יוקרתיים ובהחלט אני קצת עצוב ,אבל מבסוט משינוי של MAN .פרט לקפיצים שיש במרצדס בקשה ממך . אתה כתבת שיש מזגין של לונדון על אטובוסים . תן לי קישור תודה לך מראש
 
קבל בבקשה את הקישור: שימו לב לאתרזה

נכון שמרצדס טובה מאוד
ובהחלט אני מעריץ את אטובוסי מרצדס .... אבל קח בחשבון שמצב כיום אצלנו לא תאפשר לרכוש אטובוסים יוקרתיים ובהחלט אני קצת עצוב ,אבל מבסוט משינוי של MAN .פרט לקפיצים שיש במרצדס בקשה ממך . אתה כתבת שיש מזגין של לונדון על אטובוסים . תן לי קישור תודה לך מראש
קבל בבקשה את הקישור: שימו לב לאתרזה
 

dror1234567

New member
לאביתר תודה על קישורים אבל!!

וגם הקישור הבא !!!!!
http://www.lots.org.uk/
לאביתר תודה על קישורים אבל!!
אני עדיין מצפה לתמונה של אטובוס תלת מפרקיים (4 חלקים ) הבאתי לכם 3 חלקים (דו מפרקיים ) כתבו בפורום שיש דבר כזה תלת מפרקיים .ואני מאוד רוצה לראות ואשים אותו כחתימה שלי בכרטיס אישי ואשנה גם כינוי חדש בשביל זה
 
נכון מאוד ! הן עולות באיכותן על

המפרקיות של מרצדס (אגד) לא מעשנות
נכון מאוד ! הן עולות באיכותן על
המפרקיות של דן בכל תחום ובכל ביצוע. המפרקיות של אגד הן סיפור הצלחה מדהים ואוטובוסים אלה מתפקדים מעולה לשביעות רצון אגד ! קיימת תוכנית לרכישת מפרקיות נוספות וממתינים לקבלת מפרקית סיטארו משופר ולמה משופר? כי לירושלים צריך שינוי מיוחד בגיר. הבעיה הינה שוב במחיר, אבל האיכות של מרצדס היא ללא עוררין למרות שבסיטארו שנוסה באגד התגלו בעיות בסגירת הדלתות. התקלה כנראה נבעה מטיפול רשלני בארץ ?!
 

K85

New member
מפרקית סיטארו

נכון מאוד ! הן עולות באיכותן על
המפרקיות של דן בכל תחום ובכל ביצוע. המפרקיות של אגד הן סיפור הצלחה מדהים ואוטובוסים אלה מתפקדים מעולה לשביעות רצון אגד ! קיימת תוכנית לרכישת מפרקיות נוספות וממתינים לקבלת מפרקית סיטארו משופר ולמה משופר? כי לירושלים צריך שינוי מיוחד בגיר. הבעיה הינה שוב במחיר, אבל האיכות של מרצדס היא ללא עוררין למרות שבסיטארו שנוסה באגד התגלו בעיות בסגירת הדלתות. התקלה כנראה נבעה מטיפול רשלני בארץ ?!
מפרקית סיטארו
מתוך האתר: www.buses.org.uk
 

aviy99

New member
שלום לחברים היקרים.

מפרקית סיטארו
מתוך האתר: www.buses.org.uk
שלום לחברים היקרים.
אתם בטח שמים לב שזאת כניסתי הראשונה לפורום הזה. כשהייתי ילד הייתי "חולה" על אוטובוסים...אני רואה שאני לא היחידי... ממש במקרה ובטעות הגעתי לכאן אבל כעת אני מאוד שמח . בקשר למפרקית שבתמונה הזאת רציתי לשאול : הרי יש את הסמל של מרצדס אז מה פירוש מפרקית סיטארו ? תודה מראש על התשובה.
 

K85

New member
מרצדס סיטארו

שלום לחברים היקרים.
אתם בטח שמים לב שזאת כניסתי הראשונה לפורום הזה. כשהייתי ילד הייתי "חולה" על אוטובוסים...אני רואה שאני לא היחידי... ממש במקרה ובטעות הגעתי לכאן אבל כעת אני מאוד שמח . בקשר למפרקית שבתמונה הזאת רציתי לשאול : הרי יש את הסמל של מרצדס אז מה פירוש מפרקית סיטארו ? תודה מראש על התשובה.
מרצדס סיטארו
סיטארו זה שם הדגם של האוטובוסים העירוניים החדשים של מרצדס. בתמונה מופיע Citaro G שהוא הדגם המפרקי.
 
חד משמעית התשובה שלילית כי...

האם ירכשו סוף סוף אוטובוסים עם "דלת
שלישית"? או שיימשכו המקרים בהם נוסעים נשארים בתחנה בשל "חוסר מקום" למרות שיש עוד מספר מקומות עמידה בסוף האוטובוס?!
חד משמעית התשובה שלילית כי...
אין שום כוונה לרכוש אוטובוסים עם 3 דלתות המכונים באגד "כרטיסנית" משום שיהיה צורך לשלם שכר לעובד נוסף - כרטיסן ודבר זה לא בא בחשבון בעידן הקיצוצים והמיתון. בירושלים היו מאז ומעולם 47 אוטובוסים כאלה (בתל-אביב 182 אוטובוסי כרטיסנית) והם נחשבו לסיפור הצלחה. אני חובר לדעתך ומסכים עמך לחלוטין. אך, שנינו יכולים להמשיך לחלום על כרטיסנית וחבל מאוד. נכון ? ערב נפלא-נהדר, שלך, אביתר.
 

oren*

New member
מדוע צריך כרטיסן בדלת האחורית?

חד משמעית התשובה שלילית כי...
אין שום כוונה לרכוש אוטובוסים עם 3 דלתות המכונים באגד "כרטיסנית" משום שיהיה צורך לשלם שכר לעובד נוסף - כרטיסן ודבר זה לא בא בחשבון בעידן הקיצוצים והמיתון. בירושלים היו מאז ומעולם 47 אוטובוסים כאלה (בתל-אביב 182 אוטובוסי כרטיסנית) והם נחשבו לסיפור הצלחה. אני חובר לדעתך ומסכים עמך לחלוטין. אך, שנינו יכולים להמשיך לחלום על כרטיסנית וחבל מאוד. נכון ? ערב נפלא-נהדר, שלך, אביתר.
מדוע צריך כרטיסן בדלת האחורית?
מי שירצה להתפלח לאוטובוס, יעשה זאת בכל מקרה דרך הדלת האחורית הקיימת (נתקלתי לא פעם בנוסעים כאלה שנתפסו על ידי הנהג או הכרטיסן - אנשים שכביכול עולים עם שקיות כבדות או עגלה ו"שוכחים" לשלם). אני לעומת זאת לא רואה את הצורך באוטובוס רגיל עם 3 דלתות. בעיקר בימים חמים או קרים במיוחד, כשכל פתיחת דלת מכניסה אוויר מבחוץ. אשמח להבין מה היתרון בדלת הנוספת (היות וב-16 שנות נסיעה בתחבורה הציבורית, לא זכורה לי נסיעה באוטובוס עם דלתות כאלה).
 

seffic

New member
מזיכרונות ילדותי בקו 5

מדוע צריך כרטיסן בדלת האחורית?
מי שירצה להתפלח לאוטובוס, יעשה זאת בכל מקרה דרך הדלת האחורית הקיימת (נתקלתי לא פעם בנוסעים כאלה שנתפסו על ידי הנהג או הכרטיסן - אנשים שכביכול עולים עם שקיות כבדות או עגלה ו"שוכחים" לשלם). אני לעומת זאת לא רואה את הצורך באוטובוס רגיל עם 3 דלתות. בעיקר בימים חמים או קרים במיוחד, כשכל פתיחת דלת מכניסה אוויר מבחוץ. אשמח להבין מה היתרון בדלת הנוספת (היות וב-16 שנות נסיעה בתחבורה הציבורית, לא זכורה לי נסיעה באוטובוס עם דלתות כאלה).
מזיכרונות ילדותי בקו 5
היו תמיד כרטיסניות, וזה נחשב להצלחה. כנראה בגלל עלויות של עובד נוסף בנוסף לנהג, והתחרות עם מוניות השירות בקו זה, הורידו אותם מהכביש. למה זה טוב? קודם כל, הנהג לא צריך להתעסק עם הנוסעים וכסף. ישנו כרטיסן שכל תפקידו זה לדאוג שבכל עצירה, כל או רוב הנוסעים יכנסו לחלל שנמצא באחורי האוטובוס. כך ניתן לקצר את העיכובים בכל תחנה. זה יעיל במיוחד בקווים מרובי נוסעים ועצירות. כיום, הרבה נהגים נותנים שירות לנוסעים בזמן נהיגה! כולם מבינים שזה לא בטיחותי לתת עודף בזמן תימרון בין מכוניות. חוץ מזה, בלונדון השיטה עובדת כבר עשרות שנים, אז מי אנחנו שנלין? אם פעם תהיה בישראל עדיפות ועליונות לתח"צ בכבישים, כדי לחשוב על הכרטיסנית פעם נוספת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה